![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat doet u eigemlijk nog hier? Het is u vrij om te emigreren naar uw beloofde Islamieten paradijs ;-) BTW : ik wacht nog steeds op uw antwoord over Romney in de Ron Paul topic, ineens verdwenen? :-D |
Citaat:
Ik verdedig enkel de waarheid, jij neemt er een loopje mee. De argumenten die je nooit gehad hebt, zijn duidelijk op. |
Citaat:
|
Citaat:
de mythe is dus doorprikt met een grapje: er zijn alleen overspelige vrouwen in Iran, geen homo's:rofl: De gek Ach ma diene jat twee verkiezingen en heeft dus altijd gelijk!:lol::lol::lol:, hij mag vertellen wat hij wil. Druk het land verder de prehistorische theocratische dictatuur in... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
BCN |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Conspiracy theorist en Mormoon Glenn Beck over Iran, Israël, WW III... (Glenn-Beck-Restoring-Courage-to-Stand-with-Israel/ Christian Broadcasting Network)
Citaat:
|
Citaat:
Het gaat er niet om wat wij vinden , maar om wat zij vinden. Citaat:
Nergens verdedig ik dat regime , wat ik doe is mij tegen de aanpak van de VS verzetten. |
Citaat:
|
Citaat:
dat bovendien ook nog een dictatuur is. Hun beleid in het midden oosten heeft zeer duidelijk helemaal niets van doen met hoe verschrikkelijk een regime is. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be