![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het mooie eraan is dat u er ook nog ingetrapt bent. |
Citaat:
|
Citaat:
Allemaal de schuld van olijke Bart, die is gaan lopen. |
Citaat:
Mijn beste guido, Ik zit hier heus niet uit mijn lek te lullen als ik stel dat Herstappe moet bijdragen aan de federale begroting ingediend bij de EC. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Filip Dewinter: “De Vlaamse begroting 2012 is een achterhaalde en volstrekt virtuele begroting die aanleiding geeft tot een volledig surrealistisch debat!" Vlaamse Regering moet nu echte politieke keuzes maken: ofwel nieuw beleid schrappen en besparen ofwel een begroting aanvaarden die niet langer in evenwicht Uw Vlaams-nationalistische vriendjes van het VB denken er dus effe anders over. |
|
Citaat:
De Vlaamse regering had verleden jaar een licht overschot. Voor dit jaar weten we het nog niet, de begrotingscontrole is gepland in februari. Zoals onze vriend al heel duidelijk stelde is het echter nog niet februari. Citaat:
Een begroting maak je nu eenmaal niet wekelijks of maandelijks. Een begroting stel je op en daarbij maak je de afspraak dat je alles zal evalueren op bepaalde tijdstippen, zo'n tijdstip is er in februari. Dus minsten een 9 op 10 voor Muyters. voor u is dit dan een 9000 op 10000 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het einde van de wereld moet écht wel nabij zijn, System die het VB als betrouwbare bron gebruikt om te kunnen kakken op de NVA 8O Moest je het nog niet weten, ze gaan de Vlaamse begroting herzien volgende maand. Vroeger kon niet want ze wisten niet wat er op Federaal niveau zou gebeuren. |
Citaat:
De cloe is dat Herstappe waarschijnlijk schuldiger is aan het federale begrotingstekort dan de Vlaamse regering, want de Vlaamse regering boekt een overschot (2011) van net geen 100 miljoen. |
Citaat:
Ik zou me toch ook niet in elkaar laten kloppen om een fake land als Belgie overeind te houden. |
Citaat:
|
Citaat:
Eigenlijk toch maar een klungelaar die Muyters. Maar het VOKA zou en moest een minister hebben. En wij weten ook waarom. Kwestie van een Baas(VOKA)-Ondergeschikte (NVA)-relatie. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be