![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Het gaat om andere vreemdelingen, vaak illegalen, die meestal geen (echte) job hebben en zich wel heel regelmatig aan krapuliteiten te buiten gaan. En het is echt niet zo dat vreemdelingen geen job hebben omdat ze gediscrimineerd zouden worden (je voorbeelden bewijzen het), wel omdat ze niets kunnen, zelfs de taal niet. Geloof me, ik werk er beroepsmatig dagelijks mee... |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Tram-, bus- en metrochauffeurs trouwens niet vergeten. |
Citaat:
“Is het een misdaad vreemdeling te zijn?” (met inversie en vraagteken) |
Citaat:
|
Citaat:
PS: En dan zwijg ik nog met enige schaamte over het ongelooflijke debiliteitsgehalte van je vraag... Voor wie houd jij je medemensen (en je forumgenoten) eigenlijk? |
Citaat:
|
Citaat:
Niettemin zijn ze onmisbaar voor de economie, omdat ze veelal de slechtste en slechtsbetaalde jobs doen. |
Citaat:
En vrachtwagenbestuurder, lopende band-werker,... Ga eens kijken bij "boer" Clerck wie er daar achter de machines staan. Spijtig dat daar geen cijfers voor zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dit zijn eigenzinnig's woorden : "Het is een overtreding." http://forum.politics.be/showthread....83#post6038583 |
Citaat:
En die mensen bewijzen juist dat vreemdelingen die zich integreren en gedragen, wel degelijk een deftig bestaan kunnen opbouwen in West-Europa. Een wegwijzer voor wie dat tot nu toe nog niet gekund heeft! |
Citaat:
Je denkt toch niet dat een werkgever iemand in dienst neemt als het niet nodig is. |
Citaat:
Uw draad is dus zonder voorwerp. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be