![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik moet zeggen dat dit draadje een vrij onvoorzienbare richting neemt : nu gaat men blijkbaar al nostalgisch doen over wat de vrouw van Dillen al dan niet zou gezegd hebben. Who cares wat die of een andere huisvrouw al dan niet van mening heeft ? Dat de voorzitter voor het leven vogelde met Patsy Vatlet is oud nieuws en dat zijn vrouw daar niet zo fantastisch gelukkig over was ook.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Ik zeg nergens dat die twee platsen identiek zijn. China heeft een economie die wel draait bvb. - zij leven daar niet op kosten van een ander. Wat ik zei was - het is toch erg als ge in een kwestie van vrijheid van meningsuiting uzelf in het gezelschap van China bevindt, dan zegt dat heel wat. Hetzelfde geldt voor bvb de doodstraf in de VS, zij bevinden zich in een groep landen als Iran, China en Saoedi... dat zegt ook wat... |
:belgievl:
|
Citaat:
|
Citaat:
En pas maar op - wie het toelaat om één vlag te verbieden, moet straks niet verschieten als zijn vlag straks verboden wordt... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ten tweede getuigt het van een gebrek aan respect voor Vlaanderen en de Vlamingen. Zij die zichzelf wijsmaken dat ze de 'goede' Belgen zijn, zijn zeer hypocriet bezig, dat is duidelijk. Uw vlag mag niet, uw mening telt niet (zie de minderheids regering van huisnegers die de verkiezingen verloren), maar ge moet ons wel onderhouden - 3000 euro per persoon per jaar. Tja, stank voor dank - It's the Walloon Way... |
Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=LKc-t...ature=youtu.be |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be