Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   De Marokkanen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=175024)

smiley 13 augustus 2012 23:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sywen (Bericht 6278791)
als ik dit hier lees zoals jij zegt dat ik moet lezen,
dan zeg je duidelijk dat de politie nog nooit door de autochtonen, niet-islamitische, in elkaar is geslaan. jij moet nogal een sterk geheugen hebben dat je de bijna 3000 jaar geschiedenis zomaar uit je hoofd kent.

Hyenagedrag is autochtonen vreemd.

Sywen 13 augustus 2012 23:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door smiley (Bericht 6278795)
Hyenagedrag is autochtonen vreemd.

waarom? zijn het soms übermenchen?

smiley 13 augustus 2012 23:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sywen (Bericht 6278798)
waarom? zijn het soms übermenchen?

Zij hebben een betere opvoeding gekregen. De middeleeuwen waren hier reeds voorbij.

Sywen 13 augustus 2012 23:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door smiley (Bericht 6278801)
Zij hebben een betere opvoeding gekregen. De middeleeuwen waren hier reeds voorbij.

aha, en jij kent dus persoonlijk van ieder moslim hun opvoeding?

stop eens met zeveren?

dank u.

smiley 13 augustus 2012 23:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sywen (Bericht 6278806)
aha, en jij kent dus persoonlijk van ieder moslim hun opvoeding?

stop eens met zeveren?

dank u.

Als ik de boekskes lees, de geschiedenis erop nalees, en dan naar het gedrag van probleem'jongeren' hier en in andere landen kijk en hoor wat ze zelf zeggen en roepen dan kan men niet anders dan concluderen dat het moeilijk te begrijpen is dat sommigen het zonlicht nog steeds blijven ontkennen.

DeProf_eet 13 augustus 2012 23:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 6274574)
De Marokkanen in eigen land, of de mensen die naar hier gekomen zijn?

Is dat stilletjes aan niet hetzelfde ? Alhoewel .. misschien is het hier een verbeterde versie van zijn thuisland, idem maar met een vrijbrief voor alle gangsterstreken waar hij in zijn thuisland nog zelfs niet durft over dromen ...

DeProf_eet 13 augustus 2012 23:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kasumi (Bericht 6274994)
Het schorriemorrie, dat hier aangespoeld is, onze steden terroriseren en vervuilen enz.

Gij wilt hier precies met een schoon lei herbeginnen ? Er is meer voor nodig om mij en anderen zoiets te doen geloven. Wij trappen daar niet in.

DeProf_eet 13 augustus 2012 23:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 6275012)
Over het algemeen uitschot, maar is dat nieuws? :?

een van de ergste soorten op onze aarde. Er zijn er nog maar daar gaat het hier niet om. Scum of the earth. Goed zo Kasumske ?

DeProf_eet 14 augustus 2012 00:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kasumi (Bericht 6275020)
Volgende week zijn de Turken aan de beurt, de week erna de Russen, ist goed?

Ja, idd niet alle scum in een draad.
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kasumi (Bericht 6275020)
En hoepel eens op met uw islam gezeik. Er zijn genoeg andere draden.

Voor een bang verschrikt vogeltje hebt gij wel een franke bek. Toontje lager zal ook wel gaan zeker ?

DeProf_eet 14 augustus 2012 00:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kasumi (Bericht 6275095)
De problematiek aangaande crapuleuze Marokkanen heeft helemaal niks met islam te maken, maar heeft alles te maken met de aard van het beestje.

Klopt nog ook. Als moslimmarokkaan zijn ze het scum. Als niet-moslimmarokkaan (alhoewel dat er gewoon zijn die enkel de voordelen van het islam erbijpakken (mogen afkloppen van de vrouwtjes enz..) maar de nadelen van het islam zijn er niet bijpakken - rasechte parasieten dus) zijn ze in feite al even erg of nog erger
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kasumi (Bericht 6275095)
En ik ga daar verder geen woorden meer aan vuilmaken aan die onzin die ge uitkraamt.

Juist. Next please.

DeProf_eet 14 augustus 2012 00:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kasumi (Bericht 6275147)
Ik ken heel wat Marokaanse boeven en boefjes en zeer weinigen zijn moslim.

Briljant, en dank dat zoiets uit uw mond komt. Heb er meteen mijn sig van gemaakt. Kent U die groep wegens het uitoefenen van het beroep van advocaat, straatwerker of is het gewoon uw vriendenkring ? Heeft dat scum of the earth U aangesteld als hun woordvoorder om hun wandaden te minimaliseren ? Een goed woordje voor hen te doen ?

circe 14 augustus 2012 00:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sywen (Bericht 6278726)
typische anti-moslim populistisch gezever. als jij zegt dat moslims hun vrouwen meer slaan (tuchtigen) dan niet moslims; moet je toch eens met bewijzen komen.

en zeggen 'het staat in hun boekje' is geen bewijs.

Misschien eens een bezoekje brengen aan de vluchthuizen: deze zitten vol met allochtone (moslim)vrouwen. Buitenproportioneel dus.

DeProf_eet 14 augustus 2012 00:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door smiley
Jij bent hier beschermd door westerse wetten.
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door perzie (Bericht 6275804)
Wat bedoel je? Als ik naar een moslimland ga, heb ik niet plots minder rechten.

Als je naar een moslimland gaat heb je niet alleen minder rechten maar gewoon geen rechten.

Kasumi 14 augustus 2012 05:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet (Bericht 6278819)
Gij wilt hier precies met een schoon lei herbeginnen ? Er is meer voor nodig om mij en anderen zoiets te doen geloven. Wij trappen daar niet in.

Schone lei inzake wat? En wat gij denkt, doet of al dan niet gelooft boeit voor geen meter.

Kasumi 14 augustus 2012 05:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet (Bericht 6278827)
Scum of the earth

Zo beschrijf je jezelf heel goed.

maddox 14 augustus 2012 05:58

Awel Kasumi, aangezien dat Kalikles nog even incommunicado zal zijn, ga ik zijn premisse en mijn vraag eens aan U voorschotelen.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles (Bericht 6275985)
Marokkaanse dames staan ook bekend als zeer goede echtgenotes.

Dus Kasumi, wat maakt van Marokkaanse dames zo'n begeerlijke echtgenotes?

djimi 14 augustus 2012 06:48

Met al dat gekrijs hier was ik nog een Marokkaanse collega vergeten!

Zij is lerares Biologie, gaat graag shoppen, vindt Berlijn de leukste stad ter wereld - toch van die steden die zij kent - en ze draagt géén hoofddoek, géén sluier, géén niqab, géén burqa, ...

Ze zou gemakkelijk voor een Spaanse, Portugese of Italiaanse kunnen doorgaan, maar spijtig genoeg spreekt ze noch Spaans, noch Portugees, noch Italiaans.

Ze spreekt wél Arabisch (Marokkaans Arabisch) en Frans. Haar Engels is geen vette, en haar Nederlands is nog magerder (maar ze 'gaat daar iets aan doen' :-)).

Zo, dat was dan de eerste aanvulling van bericht #108.

Groetjes,

djimi

Ratatosk 14 augustus 2012 07:00

Arabisch, redelijk westers

Berbers, uitschot eerste klas

circe 14 augustus 2012 07:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door djimi (Bericht 6278919)

Zij is lerares Biologie, gaat graag shoppen, vindt Berlijn de leukste stad ter wereld - toch van die steden die zij kent - en ze draagt géén hoofddoek, géén sluier, géén niqab, géén burqa, ...

Ze zou gemakkelijk voor een Spaanse, Portugese of Italiaanse kunnen doorgaan, maar spijtig genoeg spreekt ze noch Spaans, noch Portugees, noch Italiaans.

Ze spreekt wél Arabisch (Marokkaans Arabisch) en Frans. Haar Engels is geen vette, en haar Nederlands is nog magerder (maar ze 'gaat daar iets aan doen' :-)).

Groetjes,

djimi

Is ze overtuigde moslima?
Hoe zit het dan met de lessen biologie? Wordt daar de evolutietheorie onderwezen? of gaat het over de schepping van Allah?

F.B. 14 augustus 2012 08:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door djimi (Bericht 6278919)

Groetjes,

djimi

Eigenlijk zul jij nogal eens raar opkijken als men het heeft over de marokkanen die niet dezelfde kansen krijgen, en sociaal achtergesteld zijn enz, geen interesses hebben,...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be