![]() |
Citaat:
Ik heb nooit geld gehad dus kan men van mij ook niets stelen. Ik ben een gelukkig mens, ik hou mij met geldzaken niet bezig. (naar alle waarschijnlijkheid komt dat door dat ik er niets van ken) Ik leef, ik heb geen leningen lopen en doe geen gekke aankopen. De Duivel in eigen persoon ![]() Met alle ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vraag me af welk van de 2 (of allebei?) hier ontbreken. beetje pijnlijk toch... |
Citaat:
Tja, opinies zijn zoals reten, iedereen heeft er een en iedereen denkt dat die van een ander harder stinkt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De regering-Di Rupo overweegt de oprichting van een gegevensregister voor spaarboekjes. Daarmee zou belastingontwijking door het spreiden van spaargeld op verschillende rekeningen onmogelijk worden gemaakt.
|
Citaat:
Er moet een Europese harmonisering en vereenvoudiging van fiscaliteit zijn: op arbeid, verbruik, winsten en kapitaal. Dit om mekaar niet te blijven doodconcurreren. |
Citaat:
Of dat nu fiscale fraude of sociale fraude is. Ik begrijp trouwens niet waarom men niet eerder op dat idee is gekomen... |
Citaat:
t'is maar geld hoor jongen, met te werken kun je verderdoen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Let maar op, geen enkele dief stopt met een plan dat goed werkt. Die herbegint steeds maar weer, tot er niets meer te roven is, of...tot iemand hem stopt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be