![]() |
Had Walibi het ipv een voorsteekpas een VIP pas genoemd, had er geen haan over gekraait.
|
Ik weet niet of bv de Sirocco er nog staat (zooo lang geleden dat ik er was)... maar waarom geen ticketjes per "karreken"... en de beste plaatsen kosten het meest ;-) Dat zou pas leutig zijn. Veel lege karrekes misschien en nog langere wachttijden héhé
|
Citaat:
Het is weer zo'n geouwehoer om debat in gang te brengen... |
Citaat:
Paulus. |
Citaat:
Je zei eerder: Citaat:
Paulus. |
Citaat:
Niemand wordt graag voorgestoken die op zijn beurt staat te wachten. Dat wekt altijd ergernis op. Paulus. |
Citaat:
Ze zouden natuurlijk ook de prijs van de reguliere tickets kunnen verhogen, en de prijs van de fastpass tickets wat verlagen... |
Citaat:
Dat wordt ook nergens tegengesproken. Citaat:
|
Citaat:
De gewone bezoeker kan nog steeds voor dezelfde prijs het park bezoeken. |
Inderdaad. Zo lang hij niet op de attracties wil zitten, merkt hij er helemaal niets van.
|
Citaat:
Paulus. |
Citaat:
We weten beiden waarom. Paulus. |
Citaat:
VIP passen voor concerten. Theater, opera, ballet etcetc. Duurdere bioscooptickets voor de betere zitplaatsen... Soms heeft zo'n VIP pas dikke voordelen in snel binnengeraken, soms geeft deftige zitplaatsen met goed zicht, soms zelfs persoonlijke bediening en champagne bij de vleet. Eneuh, eerlijk. Moeder natuur is niet eerlijk. Ziedaar, dat arme stuiptrekkend kindje, kwijlend in die rolstoel, die mag wel voor bij bepaalde attracties, en mag helemaal niet in andere.... |
Citaat:
Tijd is geld. Ergo, het betalend voorsteek systeem geeft voor minder bedeelden de optie om door het spenderen van tijd, geld te verdienen door het niet uit te geven. |
Citaat:
In Walibi ligt dan anders. Als daar veel mensen een voorsteekkaart hebben, kun je zelf minder attracties doen, door langere wachttijden. Minder waar voor hetzelfde geld. Dat lijkt me een belangrijk verschil. Paulus. |
Citaat:
Hoe minder waar voor je geld, hoe duurder die waar is, dat weet je maar al te goed. Paulus. |
Citaat:
Paulus. |
Citaat:
|
Ah madammeke,je hebt wel recht op een sociale woning,je staat op nr 200 op de wachtlijst.Een maand later;ah madammeke,je staat nu op nr 300 op de wachtlijst want een aantal mensen heeft zn go-fast pass gebruikt.
|
Wat interesseren mij de ticketprijzen van een privé-aangelegenheid nu?
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be