Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Guy van hengel (https://forum.politics.be/showthread.php?t=188047)

Echte Waal 24 juni 2013 07:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 6689985)

Hey als NVA aanhangers dit grappig vinden, waarom niet?

Echte Waal 24 juni 2013 07:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scheefpoeper (Bericht 6689770)
Maakt van zijn stengel
En geen kat die reageert

Schande, hoe willen jullie nu dat die knaap zich belangrijk voelt?

Straks begint hij weer te blèren in prime time omdat hij oververmoeid is, het anti-Bert wapen van de vld

Ik vind dat ge ene troll bent, maar ik hoor de NVA aanhangers niet zeuren... :evil::evil::evil:

De schoofzak 24 juni 2013 07:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tommm (Bericht 6689803)
Goh, vreemd toch dat ze ondanks het gebrek aan transparantie wel met een rapportje komen opdraven dat verklaart dat de transfers te hoog zijn. Zie je de contradictie?

Neen, ik zie geen contradictie.

Bij iets dat transparant is, ziet iedereen onmiddellijk hoe de vork aan de steel zit.
Bij iets dat niet transparant is, wordt het voor iedereen moeilijk gemaakt, maar niet onmogelijk, om te zien hoe de vork aan de steel zit.

Ben jij zo dom geboren, of heb je daar een cursus voor gevolgd ?

.

De schoofzak 24 juni 2013 07:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tommm (Bericht 6689889)
En ga je nu ook een Duitser op zijn muil kloppen omdat ze mijn grootvader gebombardeerd hebben of begrijp je dat rancune naar die Duitsers die die verschrikkelijke dingen 70 jaar geleden hebben gedaan op niets slaagt. Op niets slaagt omdat de huidige generatie er niet mee te maken heeft?

Ik klop op geen enkele Duitser.
Net zomin ik op een Vlaming, mijn gebuur, klop, omdat diens grootvader verkeerd was in de oorlog ...

.

Echte Waal 24 juni 2013 07:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist (Bericht 6690083)
Ben jij nu één persoon,Tom,of een groep.Je hoofding brengt me in de war.Tenzij je tot de koninklijke familie behoort.Dan praat je altijd in het meervoud.Wij,koning der Belgen.

Ik vind ook dat Tommm goed beantwoord heeft, niet zoals iemand die "aan de fles zit" (het super-argument van NVA aanhangers).

De schoofzak 24 juni 2013 07:24

In ieder geval,

de brt vond het boekje van de nva over de transferts interessant genoeg om een hoofddebat in de zeverende dag voor in te lassen;

en de andere partijen vonden het interessant genoeg om voor dat debat iemand af te vaardigen;

en één van die afgevaardigden was zo zenuwachtig dat hijzelf niet inzag hoe arrogant hij was door zo onfatsoenlijk veel de andere te onderbreken.

.

Echte Waal 24 juni 2013 07:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 6690139)
Ik klop op geen enkele Duitser.
Net zomin ik op een Vlaming, mijn gebuur, klop, omdat diens grootvader verkeerd was in de oorlog ...

.

De NVA aanhanger aanpak: cool?

Echte Waal 24 juni 2013 07:25

Citaat:

Maakt van zijn stengel
En geen kat die reageert

Schande, hoe willen jullie nu dat die knaap zich belangrijk voelt?

Straks begint hij weer te blèren in prime time omdat hij oververmoeid is, het anti-Bert wapen van de vld

Lololololo... kat beeldje!

Echte Waal 24 juni 2013 07:27

De NVA kat

Lololollolololo, argument zeg!

Echte Waal 24 juni 2013 07:30

Hey Eduard Khil, NVA aanhangers hebben geen probleem met jouw stijl, dus hier zijn meer beelden voor U:

Lololoololollolol, tis in het Engels, NVA humor!!!

Echte Waal 24 juni 2013 07:37

Citaat:

En geen kat die reageert

Ze hebben nu reageert.

Paulus 24 juni 2013 08:58

De argumenten van zijn die ongelijk hebben, zijn ook deze keer weer duidelijk te onderscheiden.

Paulus.

Boduo 24 juni 2013 09:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Paulus (Bericht 6690259)
De argumenten van zijn die ongelijk hebben, zijn ook deze keer weer duidelijk te onderscheiden.

Paulus.

Bij de VLD hebben ze nog een andere kat: Maggie Deblock !
Die verricht puik werk !!!
Ze lost in haar eentje 1/5 v.h. begrotingstekort op...

Athelas 24 juni 2013 09:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boduo (Bericht 6690359)
Bij de VLD hebben ze nog een andere kat: Maggie Deblock !
Die verricht puik werk !!!
Ze lost in haar eentje 1/5 v.h. begrotingstekort op...

Ik denk dat ik iets gemist heb ivm Maggie. Heeft ze nu al 800 miljoen gevonden?

demonen 24 juni 2013 10:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 6690136)
Neen, ik zie geen contradictie.

Bij iets dat transparant is, ziet iedereen onmiddellijk hoe de vork aan de steel zit.
Bij iets dat niet transparant is, wordt het voor iedereen moeilijk gemaakt, maar niet onmogelijk, om te zien hoe de vork aan de steel zit.

De dader van de 7-voudige moordaanslag en verkrachter in Luik, Norodine Amrani had 15000 Euro aan subsidies gekregen om een zaak te starten en geen mens weet waar het geld ooit naar toe is gegaan. Wie subsidieert eigenlijk de subsidies die Wallonië zo gul uitdeelt ? Juist : Vlaanderen!

demonen 24 juni 2013 10:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 6690147)
In ieder geval,

de brt vond het boekje van de nva over de transferts interessant genoeg om een hoofddebat in de zeverende dag voor in te lassen;

en de andere partijen vonden het interessant genoeg om voor dat debat iemand af te vaardigen;

en één van die afgevaardigden was zo zenuwachtig dat hijzelf niet inzag hoe arrogant hij was door zo onfatsoenlijk veel de andere te onderbreken.

.

De traditionele roepers en tierers schreeuwden dat er GEEN problemen waren EN dat ze ALLES ZOUDEN DOEN OM DE PROBLEMEN OP TE LOSSEN.
Denken die dat wij achterlijk zijn?

Le Téméraire 24 juni 2013 10:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tommm (Bericht 6689893)
Waar haal je dat? Bron?
Echt Paulus, van jou verwacht ik meer. Dat is klinklare onzin en dat weet je.

Ah, dus de hongersnoden in Vlaanderen van 1845 en 1848-49 zijn klinkklare onzin?

Je zou toch minstens mogen verwachten dat je onze geschiedenis eens googelt als je een debat als dit wil aangaan.

Le Téméraire 24 juni 2013 10:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tommm (Bericht 6689926)
Ik heb nog geen bron gezien, Paulus. Als die bron wetenschappelijk verschenen is(peer-reviewed) wil ik die graag aannemen en mijn ongelijk toegeven.

Het is met u net als met creationisten. Er valt gewoon niet met u te discussiëren. U komt hier af met de spectaculaire stellingen dat de transfers ooit, ergens tussen 1830 en nu, omgekeerd liepen en dat Nederlandstaligen en Franstaligen hier al een millennium als een blok samen leven. U moet dus de bewijzen en de bronnen aanleveren. Niet wij.

Le Téméraire 24 juni 2013 10:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fcal (Bericht 6689937)
Natuurlijk is dat zo. Er bestaan geen 'grendels' van welke aard dan ook tussen bijvoorbeeld de Vlaamse provinciën en zo verder. Dit is trouwens ook zo in Wallonië intern. Waar het schort is op nationaal vlak waar wel grendels bestaan. Een doorgedreven federalisatie op zijn Zwitsers of confederalisme omzeilt net deze nefaste discriminatie.

Daarenboven zijn de decreten waarmee het geld verdeeld wordt binnen Vlaanderen zeer duidelijk en transparant. En die decreten kunnen ook op een normale wijze gewijzigd worden. Iets wat van de bijzondere financieringswet o.a. op federaal niveau niet gezegd kan worden.

Echte Waal 24 juni 2013 10:59

@NVA aanhanger:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be