![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Voor die reden vind ik het dus de blunder van de VN om in 1949 de staat Israël toe te laten. Dat ding sleept maar aan. Hadden ze de mensen die daar al heel lang woonden nu deftig gecompenseerd. Maar dat hebben ze niet en dus nu de toekomst al gehypothekeerd en dat heb ik gelezen en dat onthoud ik en dan kan voor mij de staat Israël de pot op, en zeker nu, nu ze nog meer gebieden bebouwen. Sinds de vierdaagse kunnen ze van mij zeker nog meer de pot op. Verdedigingslinie? De pijpekrullekes kolonisten aldaar? Seffens moet Europa hen nog gaan redden en er geld insteken voor hun arrogantie. En ze gaan evacueren en dan moeten voor hun speciale sociale woningen gebouwd worden want met de moslims zal het moeilijk gaan, hé. Nu dat we toch goed bezig zijn. Hopelijk gaan ze de Nevada woestijn koloniseren: de indianen zijn er al uitgemoord, en fauna en flora is zeer miniem dus de schade zal beperkt zijn. Verdedigingslinie... |
Citaat:
|
Citaat:
Was standaard na het uitlokken van een oorlog en het verliezen. Israel heeft de Sinai teruggegeven. Egypte had Gaza voordien al bezet, dat bleek geen probleem te zijn. Jordanie is helemaal judenfrei gemaakt en de palestijnen zijn blijven wonen. hoezo bezet? |
Citaat:
doet me denken aan een voorval enkele weken geleden hier in het dorpscafe. We zaten met drie aan de toog,de middelste vraagt mij: "Heb je die domme trienen gezien aan dat schooltje?" ik: "Ja jong die zijn zo dom door hun inteelt." De derde direct: "En de Joden dan". Ik schiet in een lach, die derde verontwaardigd: "Wat, lach je mij uit?" Ik: "Nee ik lach met uw gezonde linkse reflex eerst de Joden subiet Amerika en als afsluiter Hitler." De man had duidelijk nog nooit een politiek forum bezocht. :lol: |
Citaat:
Daarnaast zijn de grootste antisemieten nog steeds extreem-rechtsen natuurlijk. Sommige Vlaams Belangers steken hun holocaust ontkenning ook niet onder stoelen of banken. Wat jij op een politiek forum komt doen, is me bijgevolg een raadsel. ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Daarbij, je bent offtopic aan het zeveren en je bent een klein beetje te persoonlijk. Honger? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bovendien was er land aan hen, die zich pas 'n hele tijd later palestijn zijn gaan noemen, toegewezen, nl. Jordanië. Dit 'conflict', dat al zo lang aansleept gaat niet eens over land, enkel maar om 'joden' die 't lef hebben tussen mohamedanen te leven. D�*t, en enkel d�*t is 't hele eieren eten. |
Citaat:
|
Citaat:
Net zoals de warrige baard, soepjurk en lege blik prima op hun plek zijn in de moskee. Dus ja, een wilde haarbos, een propere ringbaard en "rok" zijn in sommige Vlaamse contreien en in sommige Duitse contreien, en in sommige Waalse contreien, en in sommige Nederlandse contreien, en in sommige Franse contreien, en in sommige Tjechische contreien, eigenlijk, in sommige contreien over de hele westerse samenleving aanvaard. Ik moet toegeven, U slaat wel 2 vliegen in 1 klap. U maakt van mij een bekende allochtoon in Vlaanderen, en maakt Uzelve nog eens belachelijk erbovenop. Hebt U daar lang voor moeten studeren, of is het een gave? Als U een voorbeeld bent van het herenvolk dat Europa gaat overheersen, dat gaat nog lachen worden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be