Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Met een Belgische uitkering kun je behoorlijk comfortabel leven in Syrië (https://forum.politics.be/showthread.php?t=201072)

daiwa 22 april 2014 01:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander (Bericht 7106432)
'Belgen' gaan in groten getale misdaden tegen de menselijkheid plegen in Syrië, en de overheid doet daar zo goed als niks tegen.
Dat is de realiteit.

Inderdaad!
Men kan precies niet rap genoeg zijn om dat tuig van de richel terug vrij te laten.
Meervoudige moordenaar na amper 2 maanden al terug op vrije voeten !

Citaat:

Olijke Soufian heeft ginds in Syrië serieus wat afgeknald, maar omdat hij aanvankelijk met goede bedoelingen naar ginds is getrokken liet de Kamer van Inbeschuldigingstelling de brave twintiger alweer gaan.
Ongelooflijk!!
http://clint.be/actua/belgische-syri...p-vrije-voeten

daiwa 22 april 2014 01:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist (Bericht 7108701)
Hopelijk hebben ze geleerd een lus te maken. Anders valt die gast nog dood in plaats van opgeknoopt te worden volgens de aanwijzingen uit de koran.

Als hij met zijn hoofd naar beneden valt zoals wordt aangeraden in het boek ''De weg naar de islam'' is het ook goed.

maddox 22 april 2014 01:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist (Bericht 7108701)
Hopelijk hebben ze geleerd een lus te maken. Anders valt die gast nog dood in plaats van opgeknoopt te worden volgens de aanwijzingen uit de koran.

Een simpele lus maken lukt nog, stel je voor, een homo opknopen zou anders veel te lang duren, en vooral, teveel werk zijn.

Ook een goeie reden om de zwaartekracht het werk te laten doen, door homo's hoofd eerst van door witmansen gebouwde flatgebouwen te gooien. Dan moeten ze maar 2 keer de lift nemen.

Nietzsche 22 april 2014 04:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 7108539)
En alleen "vrouwelijke" homo's lopen hand in hand met hun partner?

Nee, maar geloofwaardige assertiviteit schrikt laffe homohaters nu eenmaal af. Een verwijfde homo wat gaat die doen ? Met zijn handtasje slaan?

Raf 22 april 2014 04:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist (Bericht 7108633)
Homofiele moslims, dat bestaat niet. Wijs er mij één.

Marokkaanse moslims op Gay Pride

Mister Gay Denemarken: homo en trotse moslim

Moslim en homo: elke dag een beetje meer tolerantie

Imam in Frankrijk zegent twee gay moslims

The Root Interview: Openly Gay Imam Muhsin Hendricks

Je moet eens wat anders lezen dan de partijpropaganda van het Vlaams Blok, of het haatdiscours op het forum van stormfront... Het wereldwijde web heeft je zoveel meer te bieden...

Raf 22 april 2014 04:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 7108781)
Nee, maar geloofwaardige assertiviteit schrikt laffe homohaters nu eenmaal af. Een verwijfde homo wat gaat die doen ? Met zijn handtasje slaan?

Cliché much?

vlaams realist 22 april 2014 07:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 7108782)
Marokkaanse moslims op Gay Pride

Mister Gay Denemarken: homo en trotse moslim

Moslim en homo: elke dag een beetje meer tolerantie

Imam in Frankrijk zegent twee gay moslims

The Root Interview: Openly Gay Imam Muhsin Hendricks

Je moet eens wat anders lezen dan de partijpropaganda van het Vlaams Blok, of het haatdiscours op het forum van stormfront... Het wereldwijde web heeft je zoveel meer te bieden...

Doe ik, kheb de reacties op "maroc comunity" gelezen over die marokkanen op de Gay parade. Dat kunnen dus geen moslims zijn.

vlaams realist 22 april 2014 07:26

Maar als jij vind dat het goedkomt tussen moslims en homo's, wie ben ik om dat in vraag te stellen? Succés ermee.

Dutch_Strawberry 22 april 2014 07:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 7108783)
Cliché much?

Denk dat ze eerder gaan uithuilen bij hun vriendje.

maddox 22 april 2014 09:07

Minimum leefloon voor een alleenstaande in Blegië, €660 ofzo?
Gemiddeld jaarloon in Syrië, €2640

Ergo, met een uitkering van't OCMW heeft een Syriëstrijder ginder 3 keer meer dan de gemiddelde burger.

Sywen 22 april 2014 09:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door andev (Bericht 7107955)
Hoe dwaas en hypocriet kan men zijn?

heel erg, kijk maar naar het VB en de NVA

Raf 22 april 2014 11:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist (Bericht 7108830)
Doe ik, kheb de reacties op "maroc comunity" gelezen over die marokkanen op de Gay parade. Dat kunnen dus geen moslims zijn.

Ach... Ik wist niet dat JIJ degene bent die bepaalt wie moslim is en wie niet...

vlaams realist 22 april 2014 12:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 7109151)
Ach... Ik wist niet dat JIJ degene bent die bepaalt wie moslim is en wie niet...

Doe ik niet. Vraag het eens aan een geleerde. Of aan een moslim.

Raf 22 april 2014 12:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist (Bericht 7109224)
Doe ik niet. Vraag het eens aan een geleerde. Of aan een moslim.

Als je je de moeite had getroost om de linkjes te openen die ik je hierboven verstrekt heb, had je zelf kunnen vaststellen dat daar - naast de uitpsraken van verschillende moslims - uitspraken van 2 imams bij zitten. Je moet toch ècht eens een beetje verder leren kijken dan je neus lang is...

Dat het geloof as such, (net zoals trouwens ook het katholicisme dat in onze contreien nogal welig tiert) niet open staat voor homoseksualiteit, staat buiten kijf. Dat er heel wat moslims, net als heel wat katholieken, negatief tegenover homoseksualiteit staan, is eveneens duidelijk. Jouw bewering echter dat er "geen homoseksuele moslims bestaan" klopt voor geen meter, zoals ik hierboven onomstotelijk heb aangetoond.

Het zou gepast zijn om deemoedig het hoofd te buigen en je fout toe te geven.

vlaams realist 22 april 2014 12:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 7109246)
Als je je de moeite had getroost om de linkjes te openen die ik je hierboven verstrekt heb, had je zelf kunnen vaststellen dat daar - naast de uitpsraken van verschillende moslims - uitspraken van 2 imams bij zitten. Je moet toch ècht eens een beetje verder leren kijken dan je neus lang is...

Dat het geloof as such, (net zoals trouwens ook het katholicisme dat in onze contreien nogal welig tiert) niet open staat voor homoseksualiteit, staat buiten kijf. Dat er heel wat moslims, net als heel wat katholieken, negatief tegenover homoseksualiteit staan, is eveneens duidelijk. Jouw bewering echter dat er "geen homoseksuele moslims bestaan" klopt voor geen meter, zoals ik hierboven onomstotelijk heb aangetoond.

Het zou gepast zijn om deemoedig het hoofd te buigen en je fout toe te geven.

Op die manier ben ik ook een moslim. Een drinkende, varkensetende, niet vastende,niet biddende moslim die nog nooit de koran heeft opengedaan weliswaar. Maar ja daar zijn wij soepel in.

vlaams realist 22 april 2014 12:30

Ik vind wél dat de meeste van mijn broeders zich irritant gedragen, behalve die op de gay pride, daar kan ik nog is mee lachen.

Raf 22 april 2014 12:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist (Bericht 7109260)
Op die manier ben ik ook een moslim. Een drinkende, varkensetende, niet vastende,niet biddende moslim die nog nooit de koran heeft opengedaan weliswaar. Maar ja daar zijn wij soepel in.

Alweer heb je de pretentie om een algemeen geldende invulling te willen geven aan het begrip "moslim".

vlaams realist 22 april 2014 12:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 7109272)
Alweer heb je de pretentie om een algemeen geldende invulling te willen geven aan het begrip "moslim".

Alle mensen worden geboren door de wil van Allah.Dus ze zijn allen creaties van de ene,de onfeilbare. De ongelovigen zijn moslims die de weg nog niet gevonden hebben. Alles is nog mogelijk voor mij.
Daarentegen zijn moslims die bewust sex hebben met andere mannen zwaar in de fout.
Je moet wel een serieuze linkse rakker zijn om de anti homo regels in de koran niet te zien.
Wanneer een gay pride in Marokko?

Raf 22 april 2014 13:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist (Bericht 7109305)
Alle mensen worden geboren door de wil van Allah.Dus ze zijn allen creaties van de ene,de onfeilbare. De ongelovigen zijn moslims die de weg nog niet gevonden hebben. Alles is nog mogelijk voor mij.
Daarentegen zijn moslims die bewust sex hebben met andere mannen zwaar in de fout.

Kortom: jij bent in feite een fanatiekere moslim dan de meeste fanatieke moslims... :roll:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist (Bericht 7109305)
Wanneer een gay pride in Marokko?

Waarom vraag je dat aan mij? Ik heb geen uitstaans met Marokko.

vlaams realist 22 april 2014 13:05

http://forums.marokko.nl/archive/ind...pride-p-6.html

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be