![]() |
Citaat:
![]() |
Citaat:
Ik verschiet er elke keer weer van als ik de regelrechte racistische praat, de regelrechte racistische opmerkingen hoor van de zogezegde goegemeente... Hun kerktorenbekrompenheid druipt er inderdaad van af. |
Citaat:
Jij weet precies wat er gebeurt met Einzelgängers die buiten de lijntjes kleuren bij de N-Va. :twisted::twisted::twisted: |
Citaat:
Wat kom je hier dan donderen? |
Citaat:
|
Citaat:
Dan snap ik al beter waarom wij het ook niet al te best met mekaar kunnen vinden. :|:|:| |
Citaat:
Maar omdat ik niet zeker ben dat u dat weet, raad ik u een boekje aan, klein maar fijn: ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
VB is een populistisch partijtje dat vooral niet te serieus moet genomen worden. Ik kan ook snel een partijtje oprichten en haat prediken tegenover 1 of andere minderheid en zo veel stemmen winnen. De partij die rosse mensen haat, homo's haat, pedo's haat, criminelen haat, dikzakken haat en nog wat andere minderheden erbij sleuren....
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Als je meer over die kwestie wil weten, moet je 't hem via PB vragen. |
Citaat:
Ik dacht het niet. |
Citaat:
|
Citaat:
Echter misschien toch eens afstand nemen van uw eigen nick-name dan zou je misschien verder kijken dan je beeldbuis en echt zien wat populistisch is. Dat net vaak andere partijen en mensen die het VB als populistisch verkopen, zelf populistisch zijn. Het afgeven op de sossen en het N-VA: populistische propaganda voor de eigen partij politiek of het eigenbelang. |
Citaat:
Met de Bracke-Café-voorlichtingsavonden,de Vlaamse vod, de Bracke-bocht, nu de identiteitsverduidelijking. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be