Het Oosten |
22 mei 2014 07:33 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fbpolitics
(Bericht 7152733)
En alle uitbarstingen van Magnette en Di Rupo zijn toegelaten?
Inderdaad, afgaand op de inhoud van het gesprek, waarom gaat Di Rupo geen gesprek aan met BDW, de grootste bevolking van BE? Het "kaat toch allemaal goed", nietwaar?
En als praten niet goed is, zoals u laat blijken gezien uw reactie en het feit dat Magnette en Di Rupo wel mogen schelden, wat blijft er nog over? Juist: betogingen, opstanden, gevechten en erger.
-> Dus wat wilt u dat BDW doet als hij niet mag spreken en de minderheid van BE, de Walen, die het land regeren met Vlaams geld, niet willen luisteren??
Wat heeft u gekregen en/of moeten geven zodat u het ok vindt om:
- een tweederangsburger te zijn;
- verraden te worden door de uwen (indien u Vlaming bent);
- de vrijwillige opgave van de rechterlijke posten rondom Brussel te aanvaarden;
- ...
Ik stel voor dat de geldkraan wordt dichtgedraaid. Het zal rap gedaan zijn !
|
Tweederangsburger?? Dat is alweer zo'n prietpraat van een Caliméro zoals u.
Ik voel me als Vlaming in ieder geval geen tweederangsburger in België. Ik zeg hier wat ik wil, ik ga en sta waar ik wil, ik eet wat ik wil, globaal verdien ik vrij goed mijn kost, ik ga op reis meermalen per jaar, ik koop de boeken die ik wil, ik kan bogen op een goede geneeskundige verzorging, ik heb een degelijke wagen, een gewone fiets, maar ook een elektrische, ik koop zo ongeveer wat ik wil en in de winkels heb ik keuze in overvloed, mijn kinderen genieten van goed onderwijs, ik heb geen last van Walen. Integendeel, ik vind dit sympathieke mensen in het algemeen en veel losser dan ons, vaak stroeve Vlamingen. Ik voel me nergens gediscrimineerd, in Brussel spreek ik Nederlands en wanneer ik zie dat de Brusselaar moeite doet om mijn taal te spreken maar er niet uit geraakt, dan wil ik het ook wel eens in het Frans zeggen.
En dus, wat tweederangsburger?? Hoe tweederangsburger?? Wanneer u als een jammerende Caliméro zichzelf een tweederangsburger vindt , dan zal het wel aan u liggen.
|