Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Marie Bamutese, de negerin van Peter Verlinden (https://forum.politics.be/showthread.php?t=203414)

Rahowa 8 juni 2014 17:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst (Bericht 7185084)
De titeldraad is van een kotsmisselijk laag niveau.

Elke vogel zingt zoals hij gebekt is.

Demper 8 juni 2014 17:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rahowa (Bericht 7185670)
Elke vogel zingt zoals hij gebekt is.

Het is toch een negerin?

Ulrik 8 juni 2014 17:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 7185673)
Het is toch een negerin?

Inderdaad en daar is niks mis mee, persoonlijk heb ik zelfs een zwakke plek voor gekleurde vrouwen
Het is echter de manier waarop je het woord gebruikt in je titel.

Ik neem echter aan dat je houding op dit forum een bewuste keuze is om wat te provoceren louter om te provoceren of misschien zelfs om rechts Vlaanderen in diskrediet te brengen.

Demper 8 juni 2014 17:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ulrik (Bericht 7185686)
Inderdaad en daar is niks mis mee, persoonlijk heb ik zelfs een zwakke plek voor gekleurde vrouwen
Het is echter de manier waarop je het woord gebruikt in je titel.

Ik neem echter aan dat je houding op dit forum een bewuste keuze is om wat te provoceren louter om te provoceren of misschien zelfs om rechts Vlaanderen in diskrediet te brengen.

Ik snap er werkelijk geen bal van.

De manier waarop ik het woord gebruik in de titel?

Nu meen ik het echt, ik heb geen idee wat het probleem nu juist is.

Rahowa 8 juni 2014 17:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy (Bericht 7185495)
Ouderdom of ras zijn geen enkele belemmering tot liefde, dat is trouwens iets tussen die 2 personen. Dat heeft ook niets te maken met al dan niet "multiculler" te zijn.

Jaja,het is wel een stuk gemakkelijker om een 22 jaar jongere stoeipoes uit Afrika in je bed te trekken met de belofte van een Europees paspoort,met een Zweedse zal je dat niet lukken.Volgens jouw logica kon hij net zo goed verliefd geworden zijn op een negerin van 79(22 jaar ouder).Overigens heb ik nooit ondervonden dat meisjes van in de 20 zich aangetrokken voelen tot venten van in de 40,misschien moet ik ook eens naar Afrika gaan of terug naar Thailand maar dan zonder mijn vrouw.

Rahowa 8 juni 2014 17:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dixie (Bericht 7185591)
ben je er weer met je leugens dubbelnicker:roll:

Is een dubbelnikker 2x zo erg als een nikker?

Miauw! 8 juni 2014 17:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rahowa (Bericht 7185703)
Jaja,het is wel een stuk gemakkelijker om een 22 jaar jongere stoeipoes uit Afrika in je bed te trekken met de belofte van een Europees paspoort,met een Zweedse zal je dat niet lukken.Volgens jouw logica kon hij net zo goed verliefd geworden zijn op een negerin van 79(22 jaar ouder).Overigens heb ik nooit ondervonden dat meisjes van in de 20 zich aangetrokken voelen tot venten van in de 40,misschien moet ik ook eens naar Afrika gaan of terug naar Thailand maar dan zonder mijn vrouw.

Enz. enz.

Rahowa 8 juni 2014 17:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 7185673)
Het is toch een negerin?

Zeker geen Chinees.

Demper 8 juni 2014 17:35

Citaat:

Overigens heb ik nooit ondervonden dat meisjes van in de 20 zich aangetrokken voelen tot venten van in de 40

Geld.

Rahowa 8 juni 2014 17:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Miauw! (Bericht 7185714)

Enz. enz.

Deze wijven voelen zich niet aangetrokken tot oude venten maar tot geld.Shrijf ze maar in onder de rubriek"de preut moet en zal renderen".

Demper 8 juni 2014 17:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rahowa (Bericht 7185723)
Deze wijven voelen zich niet aangetrokken tot oude venten maar tot geld.Shrijf ze maar in onder de rubriek"de preut moet en zal renderen".

Vrouwen gebruiken hun vagina als zuignap om zich vast te hechten aan geld en bezittingen.

Rahowa 8 juni 2014 17:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Miauw! (Bericht 7185714)

Enz. enz.

Deze foto's aan je dochter tonen met als boodschap:"daarom moet je studeren".
Deze foto's aan je zoon tonen met als boodschap:"daarom moet je studeren".

Gipsy 8 juni 2014 17:49

Citaat:

U gaat voort op uw eigen perceptie. Dat is uw volste recht, dat wil niet zeggen dat uw conclusie (altijd) correct is. In Azie en Afrika zijn er ook culturele verschillen met het Westen. Koppels met een groot ouderdom verschil worden daar niet veroordeeld zoals in het Westen.

U concludeert het lapidair als op hoerenjacht te gaan in Thailand.

Rahowa 8 juni 2014 17:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy (Bericht 7185742)
U gaat voort op uw eigen perceptie. Dat is uw volste recht, dat wil niet zeggen dat uw conclusie (altijd) correct is. In Azie en Afrika zijn er ook culturele verschillen met het Westen. Koppels met een groot ouderdom verschil worden daar niet veroordeeld zoals in het Westen.

U concludeert het lapidair als op hoerenjacht te gaan in Thailand.

Deze week nog gezien in de lokale krant,een zekere Abdoel Aziz trouwt met een vrouw van 51 hij is 32.En dat is niet voor een paspoort zeker?Waarom is de exoot zonder pas altijd veel jonger?laatst zag ik een lelijke dikke vette troela met slappe zwabbertieten nog pronken met haar sportief gebouwde neger met een kathedraal van een lijf,liefde zeker?Nee jong een paspoort.

Miauw! 8 juni 2014 18:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rahowa (Bericht 7185723)

Deze "wijven" bulkten zelf al van het geld.

Lukkas 8 juni 2014 18:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Miauw! (Bericht 7185774)

Bron? Kom aub niet af met boekskes zoals Story ....

Miauw! 8 juni 2014 18:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas (Bericht 7185780)
Bron? Kom aub niet af met boekskes zoals Story ....

Je zou nog een "bron" durven vragen als ik zeg dat Paul McCartney en Madonna bulken van het geld!

Rahowa 8 juni 2014 18:38

Citaat:

Astrid Bryan?Waar zou die haar fortuin vandaan gehaald hebben?Jade Foret zal wel zelf haar boontjes kunnen doppen,maar zeker niet zoveel als haar zakenman/midget waarmee ze getrouwd is.En Carla Bruni?Tja die zal kikken op mannen met macht zeker.

Gipsy 8 juni 2014 18:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rahowa (Bericht 7185728)
Deze foto's aan je dochter tonen met als boodschap:"daarom moet je studeren".
Deze foto's aan je zoon tonen met als boodschap:"daarom moet je studeren".

Het verschil tussen Bruni en Sarkozy is amper 12 jaar dus niet eens relevant. Bovendien is Bruni een intelligente vrouw die op haar vrijheid is gesteld. Op een bepaald moment hebben ze elkaar ontmoet en is er een vonk overgeslagen.

Het laatste wat Bruni nodig had was een vent aan zich te binden. Ze is trouwens bij hem gebleven toen hij president af was.

Nogmaals geen enkele situatie is vergelijkbaar.

Nietzsche 8 juni 2014 18:49

Citaat:

Ja dus?

Alsof het een het ander uitsluit..

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be