![]() |
Het gaat beter met Rusland, a new hope! Het succesverhaal in Syrië en de olie-afspraken met SA werpen vruchten af. De Roebel is bezig aan een remonte.
Misschien moet ik toch maar eens een bundeltje roebels aanschaffen! :-o |
Citaat:
https://en.wikipedia.org/wiki/1998_R...nancial_crisis Een leuk zinnetje op die pagina toch nog eens in de verf zetten : Citaat:
|
Citaat:
In Oekraïne worden er nu, op dit eigenste moment, miljarden gestolen. |
Citaat:
De vodka stroomt alweer rijkelijk in huize Tomm zie ik, waarschijnlijk speelt uw genetische aanleg u parten. ;-) En rusland is NIETS veranderd, Putin steelt elk jaar een veelvoud van die 5 miljard natuurlijk. In oekraine is de weg naar de verandering ingezet, er is hoop. Rusland moet nog ver vallen voor het de bodem bereikt. |
Citaat:
Rusland is natuurlijk wel veranderd, zo zijn de lonen vertienvoudigd. Iemand die zegt dat Rusland niet veranderd is tussen 1999 en 2016 is nog nooit in Rusland geweest en kent niets van dat land. In Oekraïne is er de laatste 2 jaar inderdaad veel veranderd, de Krim hoort er niet meer bij, een groot deel van Donbas evenmin, de economie is 20% gekrompen, de munt 300% gedevalueerd, enzovoort. |
Citaat:
Het land heeft 1 van de laagste geboortecijfers zo niet de laagste in de wereld. Als ik daar zou opgroeien, dan kan ik maar aan ding denken; weg hier ! Er is niets en er is geen vooruitzicht op beter. Goed Rusland heeft ook zijn periferie, maar niet al hun periferie ligt in de terminale fase. Bovendien Rusland heeft 2 wereldsteden. Betekent dat een grote braindrain bespaart blijft voor dit land en expats binnen komen om te werken. |
Citaat:
Zimbabwe heeft meer hoop... Porky zit in het nauw, zijn bewind heeft niks opgeleverd, zijn enige optie is opnieuw de oorlog te beginnen in het oosten, zoniet wordt ie opgevreten door zijn eigen nazibrigades olv een andere oligarch... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het gaat beter met Rusland post hier iemand. Hoe ironisch nu vandaag te lezen is dat er in dat land iemand waarschijnlijk de bak in gaat vliegen omwille van het ontkennen van het bestaan van god.
|
Citaat:
|
Citaat:
Voor mijn gewicht is het goed want na een week ben ik altijd 2-3 kilo afgevallen. Het eten is echt niet te vreten. Na 4-5 dagen zit ik door mijn reserves en heb dan zo een honger dat ik zelfs hun slechte fret eet. Maar het blijft met lange tanden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het roerei is zodanig doorbakken en droog dat je het met slechte fruitsap of idem dito koffie moet proberen doorspoelen. Ik ben er van overtuigd dat Benidorm en Turkije toeristen in "vijf sterren hotels" dit fantastisch vinden maar op dat gebied speel ik wel in een hogere klasse. Ik moet al beginnen van mijn sus gaan om zo een fret binnen te krijgen. |
Citaat:
Zo maar een andere vraag; hoe zijn daar de toiletten in Moskou ? Stralend schoon, inclusief schoonmaakster die de wacht houdt, of ondergekakt met een rauwe urine lucht ? Of een andere mogelijkheid misschien ? |
Citaat:
Het Russische parlement heeft deze week een eerste stap gezet naar strenge bestraffing van antireligieuze daden. Hoge boetes en gevangenisstraffen liggen in het verschiet voor het beledigen van gelovigen of het bezoedelen van heilige plekken. (...) |
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be