![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Lees anders eens even wat ik beschouw als oorzaak van al dat bedrog. De CUMULS. En alle partijen maken en maakten er gretig gebruik van, dit terwijl de ganse bevolking er ook duidelijk van op de hoogte was en is. Maar als stommeriken op graaiers willen blijven stemmen kan ik het ook niet helpen, laat staan verhelpen. Het mooiste vind ik altijd als een politieker zegt: in de privé kon ik veel meer verdienen. Ja, maar eerst moet je politieker geweest zijn om je beloning, na bewezen diensten aan de privé waargemaakt te hebben, kunnen voorleggen. Zonder alle op dusdanige wijze gesubsidieerde bedrijven en financiële instellingen te bevoordelen, sta je binnen de kortste keren op de laatste rij. Je denkt toch niet dat het bedrijfsleven gediend is met integere politici? |
Citaat:
:cheer: wie gelooft die Siegfried nog? :cheer: show us the money, Siegfried! money, money, money, it's so funny in the Chairmans world ! |
Citaat:
|
Citaat:
Dit is wat ze zelf zegt op Twitter: Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een heel goed jobke voor een verbrande Bracke; dat geeft heel goed de echte waarde, niet meer de schijnwaarde van het Belgische parlement, vol geschouwen met profiteurs, weer... Moet BDW daar toch niet meer woorden aan vuil maken; hij heeft wel belangrijker katten te geselen... |
Citaat:
of ga je dat ook ontkennen? |
Citaat:
Hij stapt volledig mee in Bracke zijn nieuwste versie : "ik heb nooit facturen verzonden voor mijn consultancy werk, dus ik werkte eigenlijk gratis" BDW zei letterlijk dat hij ook niet begrijpt waarom siegfried hier nu pas mee afkomt en dat hij gezwegen heeft tot in het absurde toe. Vertaling : hij is ervan af. Het probleem is opgelost. |
Citaat:
Wanneer gaat die zijne vuile was eens in het lang en het breed in de gazetten uitgestald worden??? |
Citaat:
|
Citaat:
De beste uitdrukking van de laatste week over hem was : als hij goud aanraakt, verandert dat in lood. |
Citaat:
edit. inderdaad, ze zit nu in het V.P. :oops: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be