Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Kristof Calvo: "De premier toont nul leiderschap" (https://forum.politics.be/showthread.php?t=241837)

korvo 5 januari 2018 12:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 8615878)
Hoe bigot kan je je opstellen.

Op parasieten heb ik het niet echt begrepen.

Tóraí 5 januari 2018 13:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 8616025)
Dat is een probleem waar alle niet-extremistische partijen in de EU mee worstelen: 'waarvoor staat de partij eigenlijk?'

In België heeft Groen (en Pvda) daar nog het minst last van.

Als de ecologische grondbeginselen onderhandelbaar zijn, dan weet ik niet of Groen daar het minst last van heeft…

Wat PVDA/PTB betreft is het zeker mijn ideologische smaak niet, maar ik heb niets dan respect voor hun Geneeskunde voor het Volk. Ik veronderstel dat zij een vrij goed idee hebben waarvoor zij staan, maar ik ben er niet bijzonder mee vertrouwd.

werkman 5 januari 2018 14:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8615412)
Calvo zou beter wat meer van de sos afblijven.
weten zijn mama en papa dat trouwens wel?

Calvo en de sos doen mij denken aan twee dronkaards die mekaar recht houden. De ene valt naar links en de andere valt naar rechts omdat hij niet weet welke zijn linkerzijde is. Maar strompelen doen ze allebei. :lol:

En papa en ma weten het hoor. Ze hebben een tweedehands auto gekocht.
Zo eentje gekleurd door de chiro-jongens. Helgroen met een paar rode deuren.
Anders vallen ze alle dagen op hun neus.
Maar lawaai dat dit PK'tje maakt. Lawaai mens.
Heeft wel een voordeel. In het parlement zien ze niks. Dus moet je wel lawaai maken. :lol:

DewareJakob 5 januari 2018 15:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 8615478)
Dus omdat iemand een boterberg op het eigen hoofd heeft moeten de anderen carte blanche krijgen? Je bent gewoon een uitstekende zelf-moderator voor je eigen overtredingen. :rofl:
Je gaat op mijn negeerlijst. 2xnullo verlies .

Dat had je minstens in 'tenges of 'tspaans mogen schrijven. de taal niet gebruiken van het forum O Zo Respectvol en Beleefd...
Is omhoog vallen moeilijk eigenlijk? ...:rofl:

No Apologies 5 januari 2018 15:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door djimi (Bericht 8615859)
Als zelfverklaard lid van de linkse meute (onderafdeling radicale boomknuffelaars) help ik jonge Franstalige Brusselaars van hoofdzakelijk exotische oorsprong bij het verwerven van een degelijke basiskennis van het Nederlands & het Duits, alsmede een grondige kennis van en respect voor de 'inheemse' cultuur.

Is dat voldoende meerwaarde voor u?

Het is alvast een mooi begin. Als lid van de subspecies boomknuffelaars ben je vast ook in staat hen één en ander aan te leren over gelijkheid van man en vrouw en dierenrechten.

andev 5 januari 2018 18:30

Citaat:

Als zelfverklaard lid van de linkse meute (onderafdeling radicale boomknuffelaars) help ik jonge Franstalige Brusselaars van hoofdzakelijk exotische oorsprong bij het verwerven van een degelijke basiskennis van het Nederlands & het Duits, alsmede een grondige kennis van en respect voor de 'inheemse' cultuur.

En lukt dat dikwijls?

werkman 5 januari 2018 20:56

Citaat:

Ik denk dat ik over U al gehoord heb.
Bent U die leraar die in Brussel in de Nederlandse en de Duitse taal de "duivelsverzen" aanleert? Tja, het doel wettigt de middelen zeker? :lol:
Veel meerwaarde geeft het niet.
Ze slagen liever in de taal van Voltaire alles kapot. :lol:

Svennies 5 januari 2018 22:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door werkman (Bericht 8616452)
Ik denk dat ik over U al gehoord heb.
Bent U die leraar die in Brussel in de Nederlandse en de Duitse taal de "duivelsverzen" aanleert? Tja, het doel wettigt de middelen zeker? :lol:
Veel meerwaarde geeft het niet.

Ze slagen liever in de taal van Voltaire alles kapot. :lol:

Excuseer mijn beste,maar hier gaat u wel duidelijk te ver....

Als ik u was zou ik maar eerder uw excuses aan djimi aanbieden...

Libro 5 januari 2018 23:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 8613694)
Jouw quantité négligeable"

Is dat niet de oppositieleider? (IK kan verkeerd zijn). Of toch de oppositieleider die het meest frontaal gaat en (in de media) staat. Groen gaat dan ook fors vooruit in de polls. (Niet dat ik Calvo op handen draag met zijn bestiaal unitarisme...)

Calvo is een hyperkinetisch en neurotisch intellectueel pluimgewicht. Het is net Almaci die geen leiderschap toont door dat ongeleid projectiel zijn gang te laten gaan.

Libro 5 januari 2018 23:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 8613712)
Laat die sukkelaar toch eens gerust, panda. Een mens weet maar nooit. Wie weet zitten we na de eerstvolgende verkiezingen opgescheept met regeringen waarin de rooien, de groenten én de PVDA gezellig Samen zitten.

Nu doe je toch sarcastisch, hoop ik.

Libro 5 januari 2018 23:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 8613786)
Ge moogt zeggen wat ge wilt, maar Calvo slaagt er wel in om in het nieuws te komen met zijn verklaring over de verklaring van Michel over de verklaring van Francken.

Hij krijgt zelfs een eigen draad hier met zijn verklaring over de verklaring van Michel over de verklaring van Francken.

Eat that Francken :-P

Omdat onze nitwits van journalisten het linkse, groene gedachtengoed genegen zijn en elke hersenscheet van Calvo uitvergroten.

Libro 6 januari 2018 00:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door korvo (Bericht 8614469)
Die linkse meute heeft zelf nooit meerwaarde gecreëerd (en zijn vaak zelf gesubsidieerde netto-ontvangers), maar is vooral goed in het verknoeien van het belastingsgeld van de productieven. Al ooit een linkse tegengekomen in een operationele kaderfunctie in een bedrijf? Ik alleszins niet.

Had het Onderlijfke geen reclamebureau?

TREBRON 6 januari 2018 11:09

Het verbaasd me dat zo een Catalaans prutsventje hier een draad krijgt. Niet waard om over te spreken. Voor mijn part mag hij terug naar zijn thuisland.

djimi 6 januari 2018 11:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door korvo (Bericht 8616101)
Onderwijs, Veilgheid ed. zijn uiteraard ook een meerwaarde. Goed zo? 8-)

:hondogen:

:hug:

djimi 6 januari 2018 11:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door No Apologies (Bericht 8616192)
Het is alvast een mooi begin. Als lid van de subspecies boomknuffelaars ben je vast ook in staat hen één en ander aan te leren over gelijkheid van man en vrouw en dierenrechten.

Af en toe lijkt dat inderdaad wel te lukken.

De vraag is natuurlijk hoe lang het in de doorgaans eerder suffe koppen zal blijven hangen, hé.

Sukkelaar 6 januari 2018 11:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 8613712)
Laat die sukkelaar toch eens gerust, panda. Een mens weet maar nooit. Wie weet zitten we na de eerstvolgende verkiezingen opgescheept met regeringen waarin de rooien, de groenten én de PVDA gezellig Samen zitten.

Alles is mogelijk maar dit vind ik toch wel heel veel bij het haar getrokken.

Sukkelaar 6 januari 2018 11:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door andev (Bericht 8613932)
Is dat die bekende mayonaise?
Och nee... Calvé!

2 :-)

djimi 6 januari 2018 11:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door andev (Bericht 8616330)
En lukt dat dikwijls?

Zie hierboven.

Nog een opmerking: ik heb de indruk dat het bij de meisjes meestal beter lukt dan bij de jongens (maar er zijn uitzonderingen).

Maar het blijft keihard véchten tegen een ongelooflijk sterk verzet voortkomende uit 'sociale druk', 'politiek-correct' cultuurrelativisme, opportunisme, racisme, ...

Gelukkig hou ik ergens wel van vechten.

djimi 6 januari 2018 11:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door werkman (Bericht 8616452)

1) Ik denk dat ik over U al gehoord heb.

2) Bent U die leraar die in Brussel in de Nederlandse en de Duitse taal de "duivelsverzen" aanleert? ...

1) Weinig waarschijnlijk, maar niet uitgesloten.

2) Als u met "duivelsverzen" zotte liedjes als "Daar Is De Lente" (NL) of "Die Gedanken sind frei" (D) bedoelt, dan vrees ik dat het antwoord op uw vraag positief zal moeten zijn.

:mrgreen:

Sukkelaar 6 januari 2018 11:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 8616626)
Calvo is een hyperkinetisch en neurotisch intellectueel pluimgewicht. Het is net Almaci die geen leiderschap toont door dat ongeleid projectiel zijn gang te laten gaan.

2

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be