![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Wat PVDA/PTB betreft is het zeker mijn ideologische smaak niet, maar ik heb niets dan respect voor hun Geneeskunde voor het Volk. Ik veronderstel dat zij een vrij goed idee hebben waarvoor zij staan, maar ik ben er niet bijzonder mee vertrouwd. |
Citaat:
En papa en ma weten het hoor. Ze hebben een tweedehands auto gekocht. Zo eentje gekleurd door de chiro-jongens. Helgroen met een paar rode deuren. Anders vallen ze alle dagen op hun neus. Maar lawaai dat dit PK'tje maakt. Lawaai mens. Heeft wel een voordeel. In het parlement zien ze niks. Dus moet je wel lawaai maken. :lol: |
Citaat:
Is omhoog vallen moeilijk eigenlijk? ...:rofl: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk dat ik over U al gehoord heb. Bent U die leraar die in Brussel in de Nederlandse en de Duitse taal de "duivelsverzen" aanleert? Tja, het doel wettigt de middelen zeker? :lol: Veel meerwaarde geeft het niet. Ze slagen liever in de taal van Voltaire alles kapot. :lol: |
Citaat:
Als ik u was zou ik maar eerder uw excuses aan djimi aanbieden... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het verbaasd me dat zo een Catalaans prutsventje hier een draad krijgt. Niet waard om over te spreken. Voor mijn part mag hij terug naar zijn thuisland.
|
Citaat:
:hug: |
Citaat:
De vraag is natuurlijk hoe lang het in de doorgaans eerder suffe koppen zal blijven hangen, hé. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nog een opmerking: ik heb de indruk dat het bij de meisjes meestal beter lukt dan bij de jongens (maar er zijn uitzonderingen). Maar het blijft keihard véchten tegen een ongelooflijk sterk verzet voortkomende uit 'sociale druk', 'politiek-correct' cultuurrelativisme, opportunisme, racisme, ... Gelukkig hou ik ergens wel van vechten. |
Citaat:
2) Als u met "duivelsverzen" zotte liedjes als "Daar Is De Lente" (NL) of "Die Gedanken sind frei" (D) bedoelt, dan vrees ik dat het antwoord op uw vraag positief zal moeten zijn. :mrgreen: |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be