![]() |
Citaat:
Veelzeggend. |
Citaat:
Maar druk op de knoppen en je krijgt totale chaos. Is wel amusant. En wanneer ze dan van de ene voet naar de andere voet springen, lach ik mij een breuk. Dance, mothafuckaah... Ach, geef ze wat krediet. Ze weten niet wat ze doen. |
Citaat:
Daarom dat ze een dominante alpha zoeken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is tegenover de beta die ze financiëel uitmelken dat ze de broek dragen. Herkenbaar he? |
Citaat:
Dat was jij toch die beweerde dat een man thuis niks te zeggen heeft? Ik gaf daar alleen een uit het leven gegrepen verklaring voor. |
Citaat:
Jij hebt blijkbaar een wapenarsenaal binnen een relatie. Dat is niet fatsoenlijk. |
Citaat:
Ik ben ook geen mannenhaatster. Integendeel. Ik heb altijd liever met mannen te doen gehad dan met vrouwen. Met MANNEN bedoel ik. Niet met gefrustreerde zeveraars en vrouwenhaters. |
Citaat:
|
Citaat:
Een man seks onthouden in een huwelijk IS nu eenmaal een machtig wapen. EEN wapen, demper. Geen arsenaal wapens. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Is het haat, afgunst of allebei? Ik hou je niet tegen om de lulkoek te verkopen die we van jou gewend zijn, maar ik heb er verder geen boodschap aan. Het is verspilde energie. Mijn energie spendeer ik liever aan échte mannen. En zo heb ik er een. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
"Ik domineer de ander door..." Dan komt onmiddellijk een vraag in me op: als Knuppel het best ook vindt dat een vrouw seks als wapen inzet om een man te doen plooien, welke wapens mag de man dan gebruiken? Of geldt gelijkwaardigheid dan niet? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be