Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Bring it on Bart De Wever. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=251211)

Het Oosten 14 december 2019 17:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 9197399)
Zoveel schuim, Jacobus! :lol:

Ik kan het niet genoeg herhalen: de NVA, mocht het allemaal waar zijn, krijgt een ferme patat , zo te zien op het plaatje.

"Hoe zou dat toch maar komen??" vragen sommigen zich zeer bezorgd af.

Tja, drie keer raden. De NVA ging alles oplossen, maar die partij loste niet veel op. Noch wat betreft de staatsschuld, noch wat betreft de Vlaamse wegen, noch wat betreft de migrantentoevloed, noch wat beteft het milieu (een dikke ramp met de NVA), noch wat betreft het budget van de Vlaamse regering na zoveel jaren Bourgeois. Bovendien ging die partij lopen ook nog een jaar vóór het einde van de legislatuur. Ze zei met zoveel woorden : "ik kuis mijn schup af en los het maar zelf op. Ik trap het af want ik heb schrik voor het VB." Tjonge, tsjonge. Ga maar met zo'n mensen naar de oorlog.

En zo ziet men maar: tussen het langs de weg staan te kwaken en kritiek geven zoals de NVA deed gedurende jaaaren deed (én zoals het VB het nu al gedurende 40 jaar nog steeds doet) en het zelf oplossen ligt een hemelsbreed verschil.

Het weze een les voor de NVA. Altijd bescheiden blijven in het vervolg.

Anna List 14 december 2019 17:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9197438)
Ik kan het niet genoeg herhalen: de NVA , mocht het allemaal waar zijn, krijgt een ferme patat , zo te zien.

Hoe zou dat toch maar komen?? vragen sommigen zich af. Tja, drie keer raden. De NVA ging alles oplossen, maar die partij loste niet veel op. Noch wat betreft de staatsschuld, noch wat betreft de Vlaamse wegen, noch wat betreft het migrantentoevloed, noch wat beteft het milieu (een dikke ramp met de NVA), noch wat betreft het budget van de Vlaamse regering na zoveel jaren Bourgeois.

En zo ziet men maar: tussen het langs de weg staan te kwaken en kritiek geven zoals de NVA deed gedurende jaaaren deed (en zoals het VB het al gedurende 40 jaar nog steeds doet) en het zelf oplossen is een hemelsbreed verschil.

Idd NVA collaboreerde en rekte de doodstrijd van België, daar betalen ze de prijs voor, maar nog niet zo erg als de traditionele partijen.

Gelukkig halen de V partijen nu een absolute meerderheid in zetels in het V parlement en in de NL taalgroep in de b Kamer. 8-)

Het Oosten 14 december 2019 17:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 9197445)
Idd NVA collaboreerde en rekte de doodstrijd van België, daar betalen ze de prijs voor, maar nog niet zo erg als de traditionele partijen.

Gelukkig halen de V partijen nu een absolute meerderheid in zetels in het V parlement en in de NL taalgroep in de b Kamer. 8-)

U bent weer het vel van de beer aan het verkopen voordat de beer geschoten is. Ik zou ook maar bescheiden zijn. Want uw VB zal het ook niet oplossen. Verre van!

Zipper 14 december 2019 17:16

Citaat:

Ik kan het niet genoeg herhalen: de NVA , mocht het allemaal waar zijn, krijgt een ferme patat , zo te zien.

Hoe zou dat toch maar komen?? vragen sommigen zich zeer bezorgd af.

Tja, drie keer raden. De NVA ging alles oplossen, maar die partij loste niet veel op. Noch wat betreft de staatsschuld, noch wat betreft de Vlaamse wegen, noch wat betreft het migrantentoevloed, noch wat beteft het milieu (een dikke ramp met de NVA), noch wat betreft het budget van de Vlaamse regering na zoveel jaren Bourgeois. Bovendien ging die partij lopen ook nog voor het einde van de legislatuur. Ze zei met zoveel woorden :" ik kuis mijn schup af en los het maar zelf op. Ik trap het af. Tjonge, tsjonge. Ga maar met zo'n mensen naar de oorlog.

En zo ziet men maar: tussen het langs de weg staan te kwaken en kritiek geven zoals de NVA deed gedurende jaaaren deed (en zoals het VB het al gedurende 40 jaar nog steeds doet) en het zelf oplossen is een hemelsbreed verschil.

Och, de vrienden vh VB compenseren ruimschoots die "patat" :-D

Knuppel 14 december 2019 17:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 9197445)

Dat de traditionele ook een prijs betaalde, en zelfs een relatief hogere dan de N-VA, daar heeft HO niets van gemerkt.
Hoe zou DAT komen? :lol:

Anna List 14 december 2019 17:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9197447)
U bent weer het vel van de beer aan het verkopen voordat de beer geschoten is. Ik zou ook maar bescheiden zijn. Want uw VB zal het ook niet oplossen. Verre van!

Er is maar één ding dat opgelost moet worden, en dat is België.

:cheer:

Knuppel 14 december 2019 17:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 9197453)
Er is maar één ding dat opgelost moet worden, en dat is België.

:cheer:

Het Belziekske moet idd, letterlijk en figuurlijk, worden "opgelost". Zo snel mogelijk want eigenlijk is het al telaat. Vlaanderen zal een zwaarder tol moeten betalen voor de uitstap uit het Belziekske dan de Britten uit de Brexit.

Knuppel 14 december 2019 17:39

Weet je wat ik vreemd vind aan die peiling waarvan de vaderlanderkes het schijt krijgen?
Dat ze ze niet bekritiseren. Alsof ze content zijn dat het niet erger is. :lol:

Dadeemelee 14 december 2019 17:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 9197473)
Het Belziekske moet idd, letterlijk en figuurlijk, worden "opgelost". Zo snel mogelijk want eigenlijk is het al telaat. Vlaanderen zal een zwaarder tol moeten betalen voor de uitstap uit het Belziekske dan de Britten uit de Brexit.

Inderdaad, Brussel kwijt dat gaat Vlaanderen voelen.

Knuppel 14 december 2019 17:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9197477)

Reken maar! Het deugt allang niet meer in Brussel.

Witte Kaproen 14 december 2019 17:43

Citaat:

Waarom ?

Brussel is al jarenlang ons venster op de wereld niet meer.

Ons eigen PC-scherm is dat nu.

Dadeemelee 14 december 2019 17:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen (Bericht 9197484)
Waarom ?

Brussel is al jarenlang ons venster op de wereld niet meer.

Ons eigen PC-scherm is dat nu.

Al die pendelaars gaan dan bijdragen aan de rijkdom van Brussel.

Xenophon 14 december 2019 17:59

Citaat:

Gaat Brussel verhuizen?

[ ] Ja. (graptje, steden verhuizen niet)
[ ] nee.

Is er een Waalse corridor naar Brussel?

[ ] Ja.
[ ] Nee.

Zet uw kruisje (x) in het juiste vakje.

Witte Kaproen 14 december 2019 18:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9197485)

De Vlaamse pendelaars zullen binnenkort naar Vlaamse steden pendelen :-)

quercus 14 december 2019 18:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 9197450)
Dat de traditionele ook een prijs betaalde, en zelfs een relatief hogere dan de N-VA, daar heeft HO niets van gemerkt.
Hoe zou DAT komen?
:lol:

Dat is een belgicistische dyslexie. Er zijn nog wel een paar collega-forummers die daar last van hebben.

quercus 14 december 2019 18:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 9197475)
Weet je wat ik vreemd vind aan die peiling waarvan de vaderlanderkes het schijt krijgen?
Dat ze ze niet bekritiseren. Alsof ze content zijn dat het niet erger is. :lol:

Het moge hen een vaderlandsche troost wezen! Amen.

Jan van den Berghe 14 december 2019 18:22

Citaat:

Ik kan het niet genoeg herhalen: de NVA, mocht het allemaal waar zijn, krijgt een ferme patat , zo te zien op het plaatje.

Probeert u eens verder te kijken dan het tweede staafje?

Jan van den Berghe 14 december 2019 18:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9197447)

Dit is overduidelijk een oproep voor het neerhalen van het CS. Alleen dan zullen we weten of uw bewering enige grond heeft.

Jan van den Berghe 14 december 2019 18:24

Citaat:

Er is geen reden dat bedrijven of overheden (buiten de Brusselse) hun kantoren nog in het Brussels gewest houden.

Garry 14 december 2019 21:20

Citaat:

:lol::lol::lol::lol::lol:Welke pendelaars?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be