Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stevensterk
(Bericht 9279045)
Wel toepasbaar, gezien de regelgevingen overal zijn veranderd en de huisprijzen evenhard zijn gestegen. Maar goed, als u er zo van bent overtuigd dat het anders is, toon mij dan een grafiek van belgie.
|
Zo werkt het niet, het bent u die beweert dat een woning bouwen niet duurder is geworden, en haalt dat aan met Australische grafieken. Ik beweer nergens dat het bouwen van een huis in Belgiê goedkoper of duurder is. Alleen dat uw grafieken niet van toepassing zijn. Compleet ander klimaat in Australië bijvoorbeeld, en een totaal andere methode van bouwen. Je kan even goed dan de vergelijking maken tussen de VS en België. In de VS bouwen ze waaiweghuizen, in België net iets anders.
Citaat:
Das ook niet wat de grafiek toont, er is wel degelijk een stijging in constructieprijzen, alleen is de huizenmarkt zo hard gestegen dat het bijna volledig teniet gaat.
|
Vraag en aanbod he. Voor België importeren we elk jaar -officieel- een stad aan mensen, die moeten ergens wonen nietwaar.
Citaat:
Meer leuke boomer vergelijkingen, festivaltickets en auto's zijn hetzelfde in prijsorde.
|
Dacia Logan verdeeld over 4 jaar, €2K per jaar. Weekendpas voor Tomorrowland, €510. En da's niet de VIP arrangementen. Weekendpas pukkelpop €200. (in 2018), moet ik verder gaan? Weekje party op Ibiza is ook niet gratis hoor. Vliegen was misschien wel spotgoedkoop, en een 3derangs all in die alleen gezien wordt als neukplekje en uitkaterhoek kost ook niet al te veel. Maar de drank, da's een ander verhaal.
Citaat:
Dus als ik een auto koop ben ik een verkwister van geld en als ik er geen koop ben ik een groene ketter?
|
Als u een auto koopt bent u voor mij gewoon een autobezitter. Wat anderen ervan maken, da's hun ding.
Citaat:
Als zoveel mensen onder de 30 naar discotheken gaan, waarom sluiten discotheken dan massaal de deuren?
|
Omdat de buren lastig doen? De politie om de 5 botten aan de deur staat met decibelmeters? De veelvuldige(en terechte) Vodka controles.
Er zijn wel meer redenen waarom discotheek eigenaren hun zaak sluiten.
Citaat:
Een restaurant waar een steak evenveel kost als een hamburger bij de quick? Man man boomers zijn echt volledig wereldvreemd.
|
Een paar hamburgers schreef ik, niet 1 €1 deal van de McDrek.
Denkt u dat ik gegeten heb met 1 cheeseburger (zie het voor u, zo'n plat stukje sponsbrood met een verlept blaadje sla en iets wat ooit misschien vlees is geweest ertussen en industriekaas)? De laatste keer ik bij de Quick ben geweest was de rekening voor mezelf €23. Daar kan je al bijna een paardensteak bij De Kuiper voor eten, met echte frietjes en heerlijk simpele sla.
Citaat:
Dat zijn dan de types die mij komen zeggen dat ik elke euro moet omdraaien.
|
Dat schrijf ik nergens. Maar ik kan anderen wel volgen als ze u vertellen dat u een euro maar 1 keer kan uitgeven.
Wat ik ook weet , als ik ooit het idee zou krijgen verhuurder te worden, dan bent u waarschijnlijk 1 van de huurders die ik niet aanvaard.