Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Euforie zelfverklaarde nepdemocraten wankelt volgens de pers (https://forum.politics.be/showthread.php?t=252829)

Pandareus 9 april 2020 13:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Travis Bickle (Bericht 9292258)
Als iemand graag negationistische onzin neerpent, zou ik dat vooral laten staan, als teken van de twijfelachtige 'meerwaarde' van zo iemand aan de ernst van het debat.

Negationisme is wel een misdrijf hee, en ook binnen het forumreglement absoluut verboden.

dpg 9 april 2020 13:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen (Bericht 9292784)
Kun jij wel lezen??? Ik zeg dat alleen en alleen omdat ze nog, maar steeds moeilijker, in Vlaanderen meerderheden vinden om te gaan voor heel het land en niet alleen voor Vlaanderen bestaat la Belgique nog want de franstaligen denken nooit of te nimmer buiten hun eigen groot francofoon gelijk en gaan dus niet voor heel de Belgische bevolking.
En dat laaste is bovendien dan ook de reden dat, nu meer en meer Vlamingen dat inzien (dank zij internet en het doorbreken van de Vlaamse anti-Vlaamse maar voor de 100% slaafse Belgische media, gesubsidieerd met Vlaams geld van alle Vlamingen) dat la Belgique aan het wankelen is...

Orakel praat, je kan er vele bladzijden mee vullen en ganse bibliotheken uitleg heb je nodig voor er ook maar iemand een klein beetje begrijpt waar je het over hebt.

Gaat het je goed ?

Pandareus 9 april 2020 13:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 9292133)
Linkse Waalse politici is uitschot om het in panda stijl te zeggen.

Leg mij geen woorden in de mond aub...
De term uitschot hanteer ik exclusief voor extreem rechts. Ongeacht de nationaliteit of regio/woonplaats van dat uitschot.

Vette Pois(s)on 9 april 2020 14:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 9292863)
De term uitschot hanteer ik exclusief voor extreem rechts. Ongeacht de nationaliteit of regio/woonplaats van dat uitschot.

zo een beetje als wij goed, zij slecht?

daiwa 9 april 2020 14:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on (Bericht 9292881)

Inderdaad !

Xenophon 9 april 2020 14:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on (Bericht 9292881)

Belgen goed, Vlaming slecht.

Henri1 9 april 2020 14:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 9292889)

Vlamingen zijn Belgen. Wat nu ?

Pandareus 9 april 2020 14:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 9292889)

Je hebt blijkbaar op 1 april weer niet goed opgelet...

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Ik ging maar verder op uw algemeen gekende verhaallijn hier.

Je weet wel, VB slecht, traditio's/anti-Vlamingen goed.
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 9283926)
Het gedeelte in hete rood klopt als een bus, de rest is voor jouw rekening.

Travis Bickle 9 april 2020 15:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 9292858)
Negationisme is wel een misdrijf hee, en ook binnen het forumreglement absoluut verboden.

Klopt. Het is een misdrijf. Nu, zonder me op glad ijs te willen begeven, vind ik het ergens een tekortkoming. Immers, zolang iets bij woorden blijft (hoe dwaas ook), vind ik niet dat het strafbaar zou moeten zijn. Tenzij natuurlijk die woorden tot doel hebben om op te roepen tot daden van geweld.

Nu het forumreglement is wat het is; en we zijn er allemaal mee akkoord gegaan. Men moet het dus inderdaad ook niet gaan zoeken; en hier de negationist komen uithangen. Al zegt zoiets (zoals ik al zei) dan vooral veel over diegene die er zich aan bezondigd, en categoriseert deze zich zo meteen als 'not important' ...

epicurist_dirk 9 april 2020 15:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 9292894)
Vlamingen zijn Belgen. Wat nu ?

Wie en wat zal mij een zorg wezen……

Na Corona zullen we het hier in Vlaanderen economisch niet makkelijk hebben.
Gelet op het feit dat de MR clan en de linkse Klan er in slagen bijna alle EU subsidies naar de Franstaligen te sturen.

Lijkt het dan ook logisch dat alle geld stromen van Vlaanderen naar de Franstaligen definitief stop gezet worden.

We zullen eens zien wie dan nog wil ......

marie daenen 9 april 2020 15:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 9292862)
Orakel praat, je kan er vele bladzijden mee vullen en ganse bibliotheken uitleg heb je nodig voor er ook maar iemand een klein beetje begrijpt waar je het over hebt.

Gaat het je goed ?

Een blad papier volstaat... Van de andere kant zijn er wel heel boeken nodig om het tegengestelde op een ietwat goed klinkende manier vol te houden...

marie daenen 9 april 2020 15:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door epicurist_dirk (Bericht 9292930)
Wie en wat zal mij een zorg wezen……

Na Corona zullen we het hier in Vlaanderen economisch niet makkelijk hebben.
Gelet op het feit dat de MR clan en de linkse Klan er in slagen bijna alle EU subsidies naar de Franstaligen te sturen.

Lijkt het dan ook logisch dat alle geld stromen van Vlaanderen naar de Franstaligen definitief stop gezet worden.

We zullen eens zien wie dan nog wil ......

Geldstromen stop zetten... na de coronavirus dromen ze er van om de zorgsector terug federaal te maken... want het gaat verdomme zeer slecht in hun zorgcentra en wie is daar de fout van???? Natuurlijk de Vlamingen want ze laten het geld niet genoeg rollen naar de zin van de franstaligen...

Het parlementaire debat van vandaag op franstalige TV met franstalige duiding gevolgd...
Alles wat verkeerd is is de fout van de Vlamingen, De Block en (naam vergeten), de maskers, de veiligheidsuitrustingen....
Zij franstaligen lijden daaronder, ook in de rusthuizen waar zijzelf wel verantwoordelijk voor zijn want regionale sector...
Vraag wat hebben ze in feiten gedaan tot nu toe???
Wilmets opgehemeld om haar optreden, zo sereen, zo menselijk, direct de bevolking toespreken... ze geven haar al presidentiële allures...

En natuurlijk hopen ze dat in juni de bestaande noodregering, (erdoor gekregen na regelrecht franstalig verraad tov de Vlamingen o.w.v. coronus) uitgebreid wordt tot een volwaardige regering en dat natuurlijk een kleine staatshervorming wel moet kunnen om de zorgsector terug te herfederaliseren...
La Belgique zit voor hen weer in de lift en oh wee de Vlamingen die dat durven in vraag stellen... Afgeven op BDW hoort er natuurlijk bij en de veronderstelling dat de NVa het in Vlaanderen slecht doet...
En zij die de Vlaamse zijde van het verhaal zogezegd moeten vertegenwoordigen beademen dat volmondig...
En als we onze Vlaamse anti-Vlaamse media lezen kunnen we dus alleen maar zegggen dat ze inderdaad de Vlaamse opinie weergeven...

De schoofzak 9 april 2020 15:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 9292746)
Nog een geluk dat we dit hier allemaal vrijwillig en voor de fun doen, he Schoof...
Je klinkt bijna alsof dit forum echt werk is....

Mijn politieke overtuiging heeft niets met fun te maken,
maar ik geef toe dat ik fun beleef aan sommige reacties hier.

De schoofzak 9 april 2020 15:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BWarrior (Bericht 9292813)
Het vreemdste is nog dat de N-VA uitgerekend na een zware afstraffing beweerde te opteren voor een regering met de PS.

Respect opbrengen voor de uitslag van verkiezingen, dus voor de keuze van de kiezer, kan in mijn ogen nooit vreemd zijn.

En alhoewel jij spreekt van een zware afstraffing, meen ik me te herinneren dat mijn voorkeurspartij nog steeds de grootste van het land is.
En in de laatste peilingen, is er een nieuwe tweede grootste gekomen ...

De schoofzak 9 april 2020 15:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 9292850)
Niet van toepassing : het kieken is op eigen initiatief gaan lopen uit de vereniging. Eigenlijk zijn het labbekakken, die kiekens. :mrgreen:
En dat allemaal terwijl het coiffeurke hen vierkant stond en staat uit te lachen...

Mocht het juist zijn hetgeen je zegt, dan was er al ettelijke maanden een volwaardige nieuwe federale regering.

De schoofzak 9 april 2020 15:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 9292853)
Vroeger was vendelier Maddens de favoriete politicoloog, maar sinds kort heeft Carl de Sos die kopplaats weten te veroveren.

Rare jongens, die vendeliers...

Panda rhei, zou je moeten weten, heeft Heraclitorius gezegd.
Maar hij vergiste zich.
Domheid blijft nogal hardnekkig plakken, op op zijn Vlaams: 't zijn maar d'ezels die nooit van gedacht veranderen.

praha 9 april 2020 15:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen (Bericht 9292784)
Kun jij wel lezen??? Ik zeg dat alleen en alleen omdat ze nog, maar steeds moeilijker, in Vlaanderen meerderheden vinden om te gaan voor heel het land en niet alleen voor Vlaanderen bestaat la Belgique nog want de franstaligen denken nooit of te nimmer buiten hun eigen groot francofoon gelijk en gaan dus niet voor heel de Belgische bevolking.
En dat laaste is bovendien dan ook de reden dat, nu meer en meer Vlamingen dat inzien (dank zij internet en het doorbreken van de Vlaamse anti-Vlaamse maar voor de 100% slaafse Belgische media, gesubsidieerd met Vlaams geld van alle Vlamingen) dat la Belgique aan het wankelen is...

Ge herhaalt enkel je eeuwige mantra en verder blijft het weer even cryptisch

Plus het verhaaltje klopt ook niet want jij wilt net geen Vlaamse meerderheid die de Vlamingen zou vertegenwoordigen...want dat zijn toch allemaal maar lakeien van de Walen ...ge wilt net een Vlaamse (tot nu toe) minderheid die de Vlaming zou moeten vertegenwoordigen.

Enkel rekening houden met de nva voor het belang van de Vlaming op te komen is kiezen voor een minderheid

De schoofzak 9 april 2020 15:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 9292863)

Dan ben je aan één oog blind.
Afgezien van je eigenaardige definitie van wat extreem is.

praha 9 april 2020 15:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen (Bericht 9292796)
Niets is gemakkelijker dan onwaarheden te weerleggen... Dus...moest je blij zijn als ze dat doen want dan kun jij dat weerleggen...
Maar het moet wel om onwaarheden van hen gaan en niet verzinsels en andere uitvluchten die anderen te pas en te onpas gebruiken...

awel we hoeven zelf niet eens de nva ....een paar papegaaien zoals jij zijn genoeg die blijven zeveren dat de nva de Vlaamse meerderheid zou vertolken

marie daenen 9 april 2020 16:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 9292984)
Respect opbrengen voor de uitslag van verkiezingen, dus voor de keuze van de kiezer, kan in mijn ogen nooit vreemd zijn.

En alhoewel jij spreekt van een zware afstraffing, meen ik me te herinneren dat mijn voorkeurspartij nog steeds de grootste van het land is.
En in de laatste peilingen, is er een nieuwe tweede grootste gekomen ...

En dat zijn twee partijen die niet voor unitair la Belgique gaan... Maar dat vergeten ze hier graag...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be