![]() |
Wie vandaag de dag een andere mening is toegedaan, dan wat de religie van de cultuurmarxistische politiek-correcte kerk proclameert, wordt door de adepten van deze sekte beschouwd en behandeld als een afvallige, een verrader, een ketter die met de Duivel zelve heult en dient alleen daarvoor al mediatiek gekruisigd en sociaal gekannibaliseerd te worden.
De rede wordt vermorzeld onder slogans en het gepeupel doet de rest. De geschiedenis bulkt van dat soort politieke voorbeelden. Elk dictatoriaal tiranniek regime (bestaat er iets anders?) maakt gebruik van die onderdrukkingstaktiek, ook de zelfbenoemde ‘democraten’ die zichzelf aan ‘de goede kant’ van de geschiedenis hebben gepositioneerd. |
Citaat:
Duurzaamheid is het centrale alt-left concept. Het totaal onwetenschappelijke idee dat je status-quo voor eeuwig kan behouden, wat in gaat tegen alles wat we wetenschappelijk weten. Het is het opvissen van de goddelijke statische wereldorde, het oer-conservatieve denken. |
Citaat:
We hebben hier zowaar de intellectueel van Antifa op het forum. |
Citaat:
|
Citaat:
Als uw lijn moet uitsterven, kan het U niet schelen dat al de rest ook uitsterft. Enkel uw lijn telt. |
Citaat:
https://twitter.com/AsianDawn4/statu...50593737261056 |
Citaat:
|
Citaat:
Het tegenwerken van overbevolking begint met het onder controle houden van het geboortecijfer, maar daar mag o.w.v. zogezegde godsdienstvrijheid zelfs niet over gesproken worden... |
Citaat:
Maar ik denk dat mijn definitie die ik uit mijn duim zuig, niet slecht is om een ganse bende onwetenschappelijke denkers mee aan te duiden, want je kan heel veel rare "leftist" zever tot de idiote notie van "duurzaamheid" herleiden. Hint: duurzaamheid is een wetenschappelijk totaal tegengesproken concept. ALLES wat we weten maakt dat elk idee van "duurzaamheid" gedoemd is om te mislukken. Hoewel veel gutmensch denken tegenwoordig zijn roots vindt in "duurzaamheid" is het totaal maar dan ook totaal een fake idee dat niet bestaat. |
Het leven naar de 'geest' is duurzaam: wie vreugde vindt in waarachtigheid (zowel algemeen als ethisch: een waarachtige omgang met het feit dat de mens een sociaal dier is én met de ander snel in conflict raakt) en zijn verdere doelen zoekt in het scheppen van schone creatieve orde in het verlengde daarvan, leeft op twee manieren 'duurzaam', enerzijds omdat een dergelijke bestaanswijze robuust is tegenover de dreiging van interne conflicten zodat de samenwerking niet erodeert, anderzijds omdat dergelijke doelen al in het aannemen van de juiste houding zelve bereikt worden en zo de notie van 'succes' in engere zin overstijgen en daar niet door geraakt worden, en daarnaast in het eigen 'veld' overdraagbaar zijn (het is immers beslist van een hogere orde om geestelijke kinderen te hebben en broederschap in de geest te ervaren). Dit alles is uiteraard niet in godsdienstige zin te lezen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Eerst een vraag: staan alt-righters voor "veel" of voor "weinig" staatsmacht ? Hebben alt-righters veel of weinig respect voor hierarchie, wet en orde ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zowel voor de goede zaken als voor de slechte. |
Citaat:
Ze nemen meer verschijnselen van ons over dan omgekeerd. Als ik naar de States ga (tijdje geleden) zie ik er nog weinig innovatieve dingen ....ik vind ze zelfs achter lopen op ons. |
Citaat:
|
Citaat:
Op technologisch domein zijn ze nu nog altijd vér voorop ! Onvoorstelbaar !!! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be