Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Bart De Wever in boxershort bedwingt nachtelijke indringer (https://forum.politics.be/showthread.php?t=254642)

Karel Martel B 8 augustus 2020 19:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 9410934)
dat zal je niet veel helpen

Wel als het met een jachtgeweer is.

MORPHEUS 8 augustus 2020 20:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 9410570)
een ware leider. Onze volgende premier

hmmmmmm

het is nog niet rond

toch liever wat rondjes draaien en MR en PS laten spartelen en CDH hu woorden laten inslikken

Het Oosten 8 augustus 2020 22:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 9410570)
een ware leider. Onze volgende premier

Ik zou eerder zeggen: een geld binnenrijvende ware super-cumulard.

Het Oosten 8 augustus 2020 22:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door robert t (Bericht 9411441)
Er zijn heel wat parlementairen die geen poot uitsteken, maar jij moet daar uiteraard BDW uitpikken. Denk jij nu werkelijk dat De Wever niks anders te doen heeft? De man bestuurt een stad met meer dan 500.000 inwoners en 170 verschillende nationaliteiten en hij doet dat zeer goed. In Brussel zijn er verschillende gemeenten die meer coronabesmettingen tellen dan het centrum van Antwerpen.

Julliie limburgers hebben gemakkelijk praten trouwens. Alleen Hassselt is een redelijk grote centrumstad en voor de rest hebben jullie alleen Bokrijk en Alden Biesen. Bovendien zijn limburgers geen vlamingen, zoals jullie zelf zeggen. Alleen de lusten willen jullie maar niet de lasten. Wat voor een mentaliteit is dit?

Edoch:
Limburg scoort beste coronacijfers van het land: “De ernst wordt beter ingeschat.”
(HBvL, vandaag)

Zo is dat.

Tavek 8 augustus 2020 22:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door robert t (Bericht 9411441)
Er zijn heel wat parlementairen die geen poot uitsteken, maar jij moet daar uiteraard BDW uitpikken. Denk jij nu werkelijk dat De Wever niks anders te doen heeft? De man bestuurt een stad met meer dan 500.000 inwoners en 170 verschillende nationaliteiten en hij doet dat zeer goed. In Brussel zijn er verschillende gemeenten die meer coronabesmettingen tellen dan het centrum van Antwerpen.

Julliie limburgers hebben gemakkelijk praten trouwens. Alleen Hassselt is een redelijk grote centrumstad en voor de rest hebben jullie alleen Bokrijk en Alden Biesen. Bovendien zijn limburgers geen vlamingen, zoals jullie zelf zeggen. Alleen de lusten willen jullie maar niet de lasten. Wat voor een mentaliteit is dit?

De Luikse.

Henri1 8 augustus 2020 22:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 9410560)
Voor vrouw en kinderen moet zoiets toch maar een akelige ervaring zijn.
Maar wat zou het gerecht doen?
Het enige wat ze die man aan zijn broek gaan lappen, wellicht, is een gasboete wegens het overtreden van de nachtklok.

Anderzijds: met wapens bereik je niets, tenzij risico's. Lekker binnen blijven, flikken bellen en rustig afwachten.

Titel: Bart De Wever in boxershort bedwingt nachtelijke indringer met luchtkarabijn: “Op uw knieën en gezicht tegen de grond!

https://www.hln.be/nieuws/binnenland...source=dlvr.it

Ik denk dat die inbreker harder geschrokken is dan De Wever.

Stel je voor, je bent in een hof aan het wandelen en ineens staat daar een kerel in boxershort te zwaaien met een windbuks.......

Svennies 8 augustus 2020 23:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 9411713)
Ik denk dat die inbreker harder geschrokken is dan De Wever.

Stel je voor, je bent in een hof aan het wandelen en ineens staat daar een kerel in boxershort te zwaaien met een windbuks.......

Ach zo,u gaat misschien ook s'nachts in andermans tuin een wandelingetje maken...:roll::roll:

Dadeemelee 9 augustus 2020 08:20

Een verwarde man? Was het in de voortuin of de achtertuin?

sbe4kdr 9 augustus 2020 17:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 9411672)
De Luikse.

Inderdaad en niet te vergeten dat Limburg al 100 jaar het ondergeschoven kind is in Vlaanderen.

kelt 10 augustus 2020 05:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9411186)
Dat is dan ook de rol van een parlementair. Voor zijn eigen voordeel zorgen, zoals iedereen he. Maar zij krijgen daar een wedde voor wat ze ook doen, omdat ze een spelletje 'verkiezingen' gewonnen hebben.

Ik zie niet goed in wat een parlementair in het parlement zou moeten komen doen, eens hij zijn mandaat vast heeft.

Het leidt wat af van het onderwerp van het draadje,maar inderdaad,de VERTEGENWOORDIGENDE politiek schijnt grotendeels overbodig te zijn met een meerderheid van de excellenties die bijna anoniem af en toe eens hun wetsvoorstelletje neerpennen ,een interpellatietje doen,of zich belangrijk zitten voordoen in een of andere commissie..Het is de UITVOERENDE politiek die er toe doet.

Zoals bij menig burgemeester (inclusief van mijn gemeente)schijnt zo een parlementair mandaat wel af en toe belangrijk te zijn om op gepaste momenten invloed te hebben te "Brussel" via het zetelen in relevante commissies..

dalibor 10 augustus 2020 07:02

Die indringer heeft De Wever nog eens aangesproken in het park Rivierenhof, toen de burgemeester een rondje aan het joggen was.

De man is gecolloqueerd.

https://www.gva.be/cnt/dmf20200809_9...in-rivierenhof

Elio di Supo 10 augustus 2020 07:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9410683)
Nu wacht ik vol spanning op de reactie van de Antwerpse politie: moeten wij bij inbraak de inbrekers bedreigen met luchtbuksen, bbguns, kindergeweren of zo?

Antwerpse politie, zeg het maar. :lol:

Straks gaat die indringer nog de held zijn. btw Dadee kun je mij eens je adres meedelen per PM. Ik ben er redelijk gerust in dat je toch alleen maar gaat lachen.

Deo 10 augustus 2020 09:13

Bart heeft zijn wapen altijd geladen!
Heeft hij gekregen van PS.
Die schieten ook met gebakken lucht

Blue Sky 10 augustus 2020 09:17

Het was iemand van Nepal, wellicht een asielzoeker die door Theo Francken het land is binnengelaten.

edwinp 10 augustus 2020 10:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Blue Sky (Bericht 9413374)
Het was iemand van Nepal, wellicht een asielzoeker die door Theo Francken het land is binnengelaten.

altijd meegenomen, asielzoekers die de ziekenhuisbedden gaan vullen in tijde van pandemies

Dadeemelee 10 augustus 2020 10:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Blue Sky (Bericht 9413374)

En hij wou enkel maar het paard van Bart te eten geven.

Xenophon 10 augustus 2020 10:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door edwinp (Bericht 9413491)
altijd meegenomen, asielzoekers die de ziekenhuisbedden gaan vullen in tijde van pandemies

Ik denk eerder dat hij in Zoersel zit, in de psychiatrie.

Alleszins, deze week verschijnt hij voor de rechter die beslist of hij binnen blijft. Wedden dat hij op het einde van de week terug buiten is?

BDW zou toch beter een dozeke loeikes kopen, denk ik.

DewareJakob 10 augustus 2020 10:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 9413323)
Straks gaat die indringer nog de held zijn. btw Dadee kun je mij eens je adres meedelen per PM. Ik ben er redelijk gerust in dat je toch alleen maar gaat lachen.

Ze is dat toch vaak voor sommigen...
Kijk maar naar de dra(a)d(en) over het crapuul in Blankenberge. Fout van iedereen, behalve van het crapuul.

Dadeemelee 10 augustus 2020 10:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 9413498)
Ik denk eerder dat hij in Zoersel zit, in de psychiatrie.

Alleszins, deze week verschijnt hij voor de rechter die beslist of hij binnen blijft. Wedden dat hij op het einde van de week terug buiten is?

BDW zou toch beter een dozeke loeikes kopen, denk ik.

Hij kan nog altijd een stoeterij beginnen.

Xenophon 10 augustus 2020 11:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9413505)
Hij kan nog altijd een stoeterij beginnen.

Daar is in de psychiatrie geen plaats voor.

Of bedoelde je BDW.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be