![]() |
Citaat:
Ik lach mij kapot. Ik wil alleen aantonen dat rechts, en dus ook gematigd rechts geen enkel alternatief is voor de historische trado's. N-VA politici doen het geen haar beter. Integendeel het is zeer gemakkelijk aan te tonen met voorbeelden uit de realiteit dat N-VA niets voorsteld als beleidspartij. Die kracht van verandering dat was een joke van jewelste. Het is veel meer van hetzelfde geworden, gelardeerd met pijnlijke dieptepunten. Zoals die terugdraaiende meter er ook eentje is. |
Citaat:
En de hoge energiefaktuur is een gevolg van het feit dat de subsidies voor zonnepanelen, open en transparant, in de electriciteitsfaktuur zijn terechtgekomen. Daarom dat groen nu de eis gesteld heeft, dat de subsidies voor gascentrales, nodig bij de sluiting van de kerncentrales, niet meer open en bloot mochten zichtbaar zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
Samen met voldoende thuisbatterijen ... |
Citaat:
Haatspuiterij = 10/10 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je mag dit wel aan je huurders als er maar één gemeenschappelijke teller is. Je mag dan wel geen winst maken. Je mag tellers plaatsen om de verhouding in verbruik te meten. Natuurlijk wordt dit allemaal moeilijker met den digitale. |
Citaat:
En wie is er minister van Energie in den Vlaemschen regerinck ? Mag men de politiek verantwoordelijke nu al niet meer noemen ? De Vlaamse kleutertuin onder leiding van xxxxxx (censuur want een N-VA'er) en met minister van energie XXXXXXXX (censuur want een N-VA'er) heeft een kiekensachtige blunder van jewelste geschoten. Of was het een bok ? Als u dat haat vindt ? Voor mij is dat gewoon een realiteit aanhalen. |
Citaat:
Wil je continuïteit, ga naar Cuba of China. |
Citaat:
Niet degene die het probeert recht te zetten zonder anderen, die aan de toenmalige voorwaarden panelen gelegd hebben, de jossen. |
Citaat:
DUS Geert Bourgeois (N-VA'er) en Lydia Peeters (O-VLD) hebben het gedrocht ondertekend en zijn dus primaire verantwoordelijken. Demir is nu minister van energie en mag het gezicht van dit catastrofaal debacle zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
Payback is a bitch :-D |
Citaat:
|
Citaat:
https://www.tijd.be/politiek-economi.../10277423.html |
Citaat:
Maar het is wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vermakelijk. |
Citaat:
|
Het grondwettelijk hof heeft de FEDERALE overheid gelijk gegeven !!!
|
Citaat:
En het ergste van al. Ze wisten dat ze met hun hoofr tegen de muur gingen lopen. De Vlaamse regering (alle drie de samenstellende partijen dus) heeft de bevolking vrijwillig opgelicht uit electoraal opportunisme. (het heeft gelukkig niet gewerkt want de drie partijen zijn electoraal flink afgestraft) https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/01...panelen-devos/ Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dit is een politiek stukje beerput ! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be