Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Coronacrisis (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=225)
-   -   PatrickVE beroemd (https://forum.politics.be/showthread.php?t=262242)

Zucht 9 december 2021 14:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fcal (Bericht 9837698)
Hoe hoger het soortelijk gewicht, hoe meer presidentieel men er uitziet. "Elk nadeel hep zijn voordeel", zoals Johan Cruyff placht te zeggen.

Allé gij. Welke van deze 2 weegt politiek "het zwaarst" denkt ge ?

;-)

patrickve 9 december 2021 14:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zucht (Bericht 9837805)
Allé gij. Welke van deze 2 weegt politiek "het zwaarst" denkt ge ?

;-)

Miljaar. Nu twijfel ik weer.

TheFourHorsemen 9 december 2021 16:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9837811)
Miljaar. Nu twijfel ik weer.

Laat u niet op het verkeerde pad zetten.

De vraag is of Poetin nog meer macht zou hebben, moest hij er uit zien zoals zijn Wit-Russische vriend.

Het antwoord is ongetwijfeld: ja.

Wie ziet er in volgende foto's het meest dominant uit?

Papzak Lukashenko is baas van een failed state die enkel en alleen maar bestaat als een soort aanhangel van Rusland.

Ondanks het feit dat hij een absolute loser is, ziet hij er toch erg dominant uit.

patrickve 9 december 2021 16:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen (Bericht 9837869)
Laat u niet op het verkeerde pad zetten.

De vraag is of Poetin nog meer macht zou hebben, moest hij er uit zien zoals zijn Wit-Russische vriend.

Het antwoord is ongetwijfeld: ja.

Dank U :-)

parcifal 9 december 2021 16:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zucht (Bericht 9837694)
Zou net niet Patrickve zelf zijn ?
Herinner u die keeper Stijn Stijnen die op sportforums anoniem ging schrijven wat een geweldige keeper die Stijn Stijnen wel is.

:-D

TheFourHorsemen 9 december 2021 16:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9837870)
Dank U :-)

Ik heb mijn post nog wat aangepast voor het geval je nog niet 100% overtuigd bent. ;-)

TheFourHorsemen 9 december 2021 16:28

Citaat:

Herinner u die keeper Stijn Stijnen die op sportforums anoniem ging schrijven wat een geweldige keeper die Stijn Stijnen wel is.

Daar vond ik het artikel iets te braaf voor. :-D

patrickve 9 december 2021 16:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen (Bericht 9837872)
Ik heb mijn post nog wat aangepast voor het geval je nog niet 100% overtuigd bent. ;-)

Mijn besluit is genomen :lol:

TheFourHorsemen 9 december 2021 16:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9837881)
Mijn besluit is genomen :lol:

:thumbsup:

patrickve 9 december 2021 16:34

Citaat:

Eerlijk gezegd, nee. Ik vind zo een "publiciteit" in totalitaire tijden niet echt zo interessant eerlijk gezegd. Mocht dit "nadien" zijn, waarom niet. Maar "nadien" riskeert van nog heel ver af te zijn. Deze regimes en deze waanzin zijn bijlange nog niet weg en gaan, nu ze totaal afgaan, bijzonder kwaadaardig worden.

Svennies 9 december 2021 18:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9837884)
Eerlijk gezegd, nee. Ik vind zo een "publiciteit" in totalitaire tijden niet echt zo interessant eerlijk gezegd. Mocht dit "nadien" zijn, waarom niet. Maar "nadien" riskeert van nog heel ver af te zijn. Deze regimes en deze waanzin zijn bijlange nog niet weg en gaan, nu ze totaal afgaan, bijzonder kwaadaardig worden.

De Van Damme komt hier dus stiekem mee loeren.....

En blijkbaar is meneer dan ook nog gevoelig voor kritische stemmen die het gevoerde beleid hekelen....

Wat zijn niveau wat expertise betreft ,of eerder het gebrek eraan ook extra in de verf zet is één bepaalde regel uit dat artikel van trends van December 2020 dat hier werd aangehaald ....

Citaat:

De journalist van Trends wil tot slot ook weten wanneer knuffels en kussen weer ?* volonté kunnen. Van Damme: “Tegen eind 2021, verwacht ik".

patrickve 9 december 2021 18:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Svennies (Bericht 9837943)
De Van Damme komt hier dus stiekem mee loeren.....

En blijkbaar is meneer dan ook nog gevoelig voor kritische stemmen die het gevoerde beleid hekelen....

Dat zou toch wel heel genant zijn voor hem, want hij zou er toch kunnen van profiteren om wat bij te leren en minder kwakkels te vertellen nadien :-)

Svennies 9 december 2021 18:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9837957)
Dat zou toch wel heel genant zijn voor hem, want hij zou er toch kunnen van profiteren om wat bij te leren en minder kwakkels te vertellen nadien :-)

Dat hangt van persoon tot persoon af ,gewoonlijk zijn zulke personen enkel en alleen overtuigd van hun eigen gelijk ,en vegen elke kritische stem gewoon op de vuilhoop...

Ik heb ook ooit een vergelijkbare persoon als overste gehad , een doctor in de scheikunde die ook altijd en overal overtuigd was van zijn eigen gelijk ,zelfs indien je toen zwart op wit kon bewijzen dat hij géén gelijk had bleef hij koppig volhouden en zijn zin doordrijven ...

De gemuilkorfde 9 december 2021 18:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9837234)
Vragen of ik in 1934 op de Duitse radio eens zou uitleggen welke de denkfouten zijn in het antisemitische denken was waarschijnlijk ook een giftige uitnodiging he.

Ongetwijfeld kreeg je toen nadien een gratis ritje met de trein aangeboden waar je geen neen tegen kon zeggen.

Onzijdig 9 december 2021 18:59

Zeg Patrick, eerlijk gezegd, volgens mij verdien je minstens een eervolle vermelding dat je het forum zo bekend hebt gemaakt .
Een gouden ster naast de titel van Secretaris-Generaal VN mag men je wel geven.:clapping:

patrickve 9 december 2021 19:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Onzijdig (Bericht 9837997)
Een gouden ster

of een gele ? :-)

Cyrano 9 december 2021 19:01

Proficiat. Patrick.
Vergeet niet een Salvator Dali masker op te zetten als je op TV komt. Dan weten dat jij het bent en niet Van Damme. Als je de verwarring kompleet wil maken is een reuze panda kostuum ook een optie. Laat alzo enige roem voor die verkrampte Ronsenaar.

Nr.10 9 december 2021 19:54

Met dank aan de moderatie die een discussie geopend door de niet-viroloog "patrickve" gedurende de ganse coronacrisis helemaal bovenaan plaatst.

Door deze actie vervalst de moderatie de discussie.

De echte viroloog Van Damme krijgt vervolgens een vertekend beeld van dit forum.

Alsof één persoon het forum vertegenwoordigt. Voor de goede orde, dit kan met klem ontkend worden.

Nr.10 9 december 2021 19:57

Van Damme heeft gelijk.

De moderatie begaat een blunder.

Onzijdig 9 december 2021 20:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 (Bericht 9838028)
Met dank aan de moderatie die een discussie geopend door de niet-viroloog "patrickve" gedurende de ganse coronacrisis helemaal bovenaan plaatst.

Door deze actie vervalst de moderatie de discussie.

De echte viroloog Van Damme krijgt vervolgens een vertekend beeld van dit forum.

Alsof één persoon het forum vertegenwoordigt. Voor de goede orde, dit kan met klem ontkend worden.

Maar vent toch, iedereen weet dat. Het is mooi meegenomen dat het forum eens in de bloemetjes wordt gezet.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be