![]() |
Citaat:
Dat is NU de vlag v.d. nationalisten. Vlag & taal zijn belangrijke symbolen. Nu meer dan ooit (in ONZE geschiedenis) :| |
Citaat:
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nu nog de kiesplicht afschaffen, dan zijn de "democratische" partijen van de politiek onderontwikkelde kiezers af die voor de "fascisten" stemmen.
|
Citaat:
Ik werd door onze piepjonge 1962-er de kokkin van de IJzerwake gedoopt. Hoe hij op dat idee kwam? Hij weet dat ik goed kan koken, en promoveerde mij tot de kokkin van de IJzerwake. Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Maar jij moet dat niet lezen. Jij hebt ook geen wikipedia nodig (oude grap: encyclopedie te koop, want vrouw weet toch alles beter). |
Citaat:
Vb. de vraag aan de oude machtspartijen: met wie handelen jullie liefst, met de nva of met het vb? Wie zijn jullie groot aan het maken? |
Citaat:
Citaat:
De Franse vlag is een collaboratievlag (Pétain) De Italiaanse vlag is een collaboratievlag (Mussolini) De Spaanse vlag is een collaboratievlag (Franco) En zo kunnen we doorgaan... Maar Panda heeft daar geen oren naar. Belgicisten hebben doodeenvoudig de pest aan Vlaanderen. De oude PVV (Pest Voor Vlaanderen)-mentaliteit is nooit ver weg. OVLD is geen tegenstrever, het is doodeenvoudig de vijand van Vlaanderen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoe noem je zijn zoon, die voor dweil speelt in een regering met een Franstalige meerderheid? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Diene pandabeer was om te spotten met De Wever zijn optreden Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be