![]() |
ongelooflijk toch dat verhuurt iets aan 16000 fr en dan vind da nog dat ge dankbaar moet zijn ook ?
|
Citaat:
|
met werken bedoel ik niet pinten drinken
|
Citaat:
ik ben bezig met een organisatie van mensen die gij krapul vind en waarvan gij vind dat ze domme stellingen verkondigen |
Citaat:
daar wordt ge dom van |
Citaat:
|
Citaat:
dieren hebben rechten - marc dutroux heeft rechten waarom zouden wij geen rechten hebben zie voor meer info topic assertieve kansarmen gezocht |
|
ik ken de organisatie niet, maar u werkt als vrijwilliger zegt u????????
|
Waarom zoekt u geen betaalt werk
|
Citaat:
maar die wel moeten stilzitten omdat ze [size=7]werkloos[/size] zijn |
Citaat:
Dus leg mij die logica toch eens uit ? Ik ben werkloos dus ik zoek geen werk hebt gij nen glazen bol mss waarin ge kunt zien dat ik geen werk zoek weegt da veel zone zak vooroordelen ? |
zucht, nogmaals zoek werk desnoods bij een kuisploeg ofzo, of school u om bouwvakkers zijn er te weinig
|
Citaat:
ik heb juist zo n opleiding gedaan bij de bouw [size=7]en ik ben het hier beu om persoonlijke vragen te beantwoorden godverdomme[/size] [size=7]dat is prive. Het gaat hier over algemene thema s niet over mijn persoontje[/size] |
Citaat:
|
Die demagogische campagne waarbij werkloosheid automatisch de schuld is van de werklozen en vooral niet van de overheid heeft toch goed gewerkt blijkbaar
Mocht ik hier ooit iets te zeggen krijgen dan gaat van den broucke daar gewoon een paar jaarkes den bak voor in |
Zijt ge dan echt zo simpel ?
|
Citaat:
|
Citaat:
Dan kon je nog wat komen klagen dat er geen betaalbare woningen zijn. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be