![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hallo beste mensen
Hier is De Leeuw van Vlaanderen laten we eens en altijd het juiste feit voor ogen houden en dat is dat iedereen zoals alle andere politieke partijen en de rechten van de mens en organisaties zoals integratie voor vreemdelingen en al zitten moord en roof te roepen alsook te roepen dat het vlaams blok racistisch is.Maar laten we even aan al deze organisaties onder andere gelijke rechten en kansen eens vragen of en hoe en wat zij kunnen ondernemen wat er echt gebeurt met de vreemdelingen : Laten we deze vragen stellen Waarom kan een moslim man zijn kinderen kidnappen en meenemen naar zijn arabisch land waar zijn europese vrouw geen rechten heeft over haar eigen kinderen???Wat over de rechten dat een moslim vader de moslim meisjes en vrouwen verbied van te trouwen met een belg vlaming of franstalige als hij zich niet keert naar de moslim relegie??Waarom moeten wij ons integreren aan hun levenswijze het is wel andersom dat zij zich moeten integreren. Als ik naar school ging moest ik ook mijn pet afzetten in de klas maar nu dat deze dames hun hoofddoek moeten afdoen nu roepen ze moord en racisme???Wie moet er zich hier aan passen wij of zij???Als men een meisje ziet van moslim afkomst en een relatie wenst dan wordt me hard aangepakt door de familieleden broers envrienden enz//wie is hier dan de racisten en kunnen niet geintegreerd worden in onze maatschappij?? Alsook zij kunnen geen nederlands of frans spreken enkel een paaruitzonderingen.Alsook ik heb 5 lange jaren moeten studeren om mijn diploma's te behalen en bedrijfsbeheer diploma maar alle vreemden die binnenkomen die kunnen wel direct een zaak beginnen.Nu de vraag hebben deze mensen wel een bedrijfsbeheer diploma om hun zaak te kunnen uitbuiten in europa en belgie en waar halen zij het geld vandaan en waarom zijn er bij deze geen controles??Is het misschien dan dat we ook worden uitgescholden voor racisten?? Waarom moet ik een heelboel geld eerst op mijn rekening hebben om een eigen zaak te kunnen beginnen en de vreemdelingen niet??? EEn paar jaar geleden toen in de nieuwstraat in brussel alle winkels werden stukgeslagen en geplunderd waarvan al de alochtonen te zien waren op tv camera's en veiligheidscamera's maar waar blijven de arrestaties en veroordelingen??Niets op tv niets in de kranten of magazines erover maar wel dat de vlamingen en belgen en het vlaams blok racisten zijn. Laten wij eens allemaal rechtop en rechtuit gaan staan tegen de politiekers en vreemdelingen en zeggen tenminste als iedereen het lef heeft iedereen gelijk voor de wet en als dat niet zo is wel dan terug naar eigen land.Ze willen geen nederlands of frans leren,geem schoolles volgen zich niet integreren aan ons en niet andersom dan gewoonweg al hun voorrechten afnemen.Simpel.Als wij Belgie zouden ontvluchten en naar hun land alles gaan doen wat zij in belgie uitspoken maar dan worden wij ter dood veroordeeld in hun land en het zwijgen opgelegd.Dat is een feit en de waarheid. Nu dit is mijn roep laat men De Leeuw van Vlaanderen nogmaals opstaan en zijn klauwen laten gaan vragen naar vriend en schild en als dan de politiekers dit niet doorhebben dan is het tijd om vlaanderen terug te laten rijzen en een nieuwe guldensporenslag te voeren maar op moderne wijze dan. Laat Vlaanderen terug gaan en laade de vlaamse leeuw terug herrijzen daar zal men hem niet temmen. Tot later iedereen en als jullie denken dat ik racistisch ben dan hebben jullieniets begrepen want geschiedenis herhaald zich en wat er op komst is is dat wij nog eens zullen vecten tegen alle moslims de rest van de wereld tegen de moslims jjaja lag maar maar kijk naar de feiten en kijk naar de geschiedenis er zijn genoeg voorbeelden. Groetjes aan iedereen en lang leve de leeuw van vlaanderen lang leve vlaanderen en lang leven De familie Bouman Numine Et Arcu. |
Citaat:
Maar naast je klassieke tirade tegen de vreemdelingen en de moslims, heb je nog niet uitgelegd waarom volgens jou het Blok NIET racistisch zou zijn. D�*t hebben we dan nog te goed van je. :roll: |
Nog steeds geen deftig commentaar van een vlaams blokker op het essay van Vermeersch, te lezen op:
http://www.liberales.be/cgi-bin/show...meerschracisme |
Citaat:
http://www.thepiano.tk Ik vond het zo goed, dat ik het integraal heb overgenomen en enkel mijn persoonlijke layout en documentatie heb toegevoegd. Bedankt voor de tip 'S' want ik wist tot dit weekeinde niet eens van het bestaan ervan. |
Citaat:
|
Citaat:
Voor het overige merk ik dat je tot nog toe geen enkel weerwerk hebt kunnen leveren aan wat Vermeersch heeft bijgedragen aan de discussie. Waaruit ik kan besluiten dat je het eens bent met de stelling dat het Vlaams Blok een racistische partij is. Want het is hier wel echt kompleet stilgevallen van de kant van de Bloksympathisanten 8O |
Hello jongen toch Hier is De Leeuw Van Vlaanderen Terug
Om natuurlijk jou een antwword te geven op jouw vraaag van het vlaams blok dit is wat ik antwoord uiteindelijk is er een partij gekomen van andersdenkende mensen die genoeg hebben van de moslims en vreemdelingen die zich niet kunnen gedragen en adopteren en integreren in ons land.Dan is er ook nog de politici die dan een cordon sanitair oprichten om in de hoop het vllams blok stuk te krijgen of te verbannen maar live mensen toch wat is er gebeurt deze muur is ontploft in jawel in de politici die deze muur creeerden en als zij nog niet luisteren naar de mensen hun vragen en aandacht en naar wat er moet gebeuren met de vreemdelingen en de politici die hun beloftes niet kunnen waarmaken dan stemmen deze mensen jawel voor wie het vlaams blok.Het blok is niet racistisch het blok is realistisch en zeggen hun gedachten wat andere mensen ook hun stem uiten met het blok daar zij het beu zijn van de gewone politici. Ook jongen een kleine les geshiedenis Toen hitler begon op te komen waren ook de politici tegen extreem rechts en niemand wou horen en luisteren en wat gebeurde er jawel hij kwam aan de macht en langs een kant is het spijtig dat hij zo dom gehandeld heeft dat hij rusland en uk niet heeft met rust gelaten anders zaten wij nu niet opgezadeld met al die vreemdelingen en moslims in ons land en dat is een feit jongen.Maar ja hij heeft dom gespeeld.Nu als men zich niet kan integreren en de politici wil niet luisteren naar de bevolking en toch hun zinnen drijven en als de allochtonen dan toch zich niet willen of wensen te integreren wel ja dan stemt de mens op wat jawel het blok die niet racistisch is maar wel de stemmen uitbrengt van de mensen die ervoor stemmen. ook niet te vergeten het is al jaren en dagen dat het blok zit te zagen van integratie enz en dat de allochtonen nederlands enz moeten aan leren maar de politici waren ertegen maar wat blijkt nu is dat dezelfde politici de zelfde zaken voorschotelen maar in een ander kleedje gegoten aan de mensen met en voor de verkiezingen te behalen.En wat dan de politici nemen gewoonweg bepaalde standpunten over van het blok in een ander kleedje gegoten en dat is een feit mijne heren. Wie niet luisteren wil moet op een keer het gaan voelen en mijn voorspelling voor de volgende verkiezingen zal zijn dat het blok nog meer stemmen zullen halen en dan op een bepaald punt zal de politici geen coalities meer kunnen vormen en toch verplicht zijn om rond de tafel te gaan zitten met het blok. Gewoon een vraag waarom niet het blok de kans geven en met hen rond de tafel gaan zitten en proberen bepaalde punten uit te werken die van het blok komen en dan toch een andere vorm te geven door de invloed van de andere politici kan dat of zou dat niet kunnen werken ik denk het wel maar daarvoor zijn de oude bokken van de politici te oerstom om dat in te zien tot er op een bepaald ogenblik een echte Vlaamse Leeuw zich zal oprichten en dat er een revolutie zal ontstaan in belgie en waar het dan te laat zal zijn. en dat mijne lieve jongen dat zijn feiten en feiten komen uit het verleden bewezen zwart op wit maar de politici die steken hun koppen in hun achterste of de grond in tot het blok stemmen haalt en sterker wordt. Dus dit zijnde gezegde het blok zijn geen racisten maar brengt de stemmen van de burgers uit die er genoeg van hebben vanalles wat er gebeurt met de vreemdelingen.Mocht men strenger optreden in belgie maar dan komen ze gewoonweg niet meer naar Belgie. Oh ja nog een vraagske mocht ik uw zus ontmoeten die heel sexy en knap is en verliefd wordt op mij en wij beslissen van te trouwen op de katholieke manier of boudhistische manier en niet op de moslimse wijze wat gebeurt er dan??Zal zij niet vermoord worden door de vader of wggestuurd worden naar haar land van herkomst waar zij wordt direct uitgehuwlijkt aan eeen moslim???Of komen misschien een bende van de familie op mij af om mij een moslim lesje te leren en met mijn handen af te houden van uw zus??Vertel eens hoe zou dat te werk gaan?? Of bestaat dat misschien niet. Antwoord hier eens op en leer geschiedenis mijn jongen. Hopelijk is dit het antwoord dat je zocht. Het vlaams blok is niet racistisch weant zij brengt de stemmen uit van de kiezers die andere politiek willen en serieuse veranderingen en ingrepen. Als de vreeemdelingen zich integreren bij ons en doen zoals het moet en zich gedragen dan kunnen wij ons aanpassen aan de vreemdelingen maar het is niet aan ons zich aan te passen aan de vreemdelingen. Als wij op verlof gaan naar de arabische wereld dan moeten wij ons aanpassen en ons gedragen zoals het moet want jullie zullen zich niet aanpassen aan ons nietwaar en dat is ook een feit of is dat nietwaar??? we in elk geval nog een prettige avond verder en totlater dit is een genoegen om met jou erover te praten. Lang Leve De Leeuw Van Vlaanderen. |
Citaat:
|
Citaat:
Hier willen wij onze schouders onder steken. :wink: |
Citaat:
Dat onbelangrijk stukje over de moord op 6 miljoen joden, en de moord op enkele miljoenen zigeuners, homo's, Jehova's Getuigen, Polen, Russen, chinezen, zwarten, andersdenkenden en andere 'ondermensen' .. kan je blijkbaar geen barst schelen. "Hitler heeft het dom gespeeld", zeg je, als Hitler de oorlog had gewonnen hadden jij en ik hier in het Duits aan 't typen geweest, tenminste, als we lid van de Partaai zouden zijn, want vrije meningsuiting zoals nu kan je gelijk vergeten. De rest van je gewauwel is niet eens de moeite om te lezen. |
Citaat:
Bedoel je de vrije meningsuiting die de Heer SStevaert ons aan het opdringen is? |
Citaat:
|
Citaat:
Kan je het echt niet laten, Pianist? :wink: |
Citaat:
|
Het is geschreven door een professor... of is er toch een God in Vlaanderen ? :?
Ik heb die man al eens bezig gezien op TV 8O, zo'n mensen hebben de waarheid in petto, maar rustig debatteren zit er met die man niet in... wel roepen en tieren... door zo te handelen heb je meestal geen gelijk ! :lol: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be