![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik was ook op het bewuste debat, maar heb van een aanwezigheid van het LSP niets gemerkt. Ik zag enkel de bubbelklup met een tricolore provocatieve propaganda aansmeren op een Vlaams debat.
Ik beschuldig de bubbelklup niet, maar het is niet meer dan logisch dat hun aanwezigheid daar voor de feiten verdacht is. De bubbelklup staat immers bekend om hun regelrechte haat en onverdraagzaamheid tov flaminganten. Kijk maar naar hun webmaster Yann Verbeeck, in wie 'het beest wakker wordt' als hij met flaminganten in aanraking komt... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Natuurlijk beschuldigen ze u niet, ze hebben immers geen enkel bewijs. Ook ik beschuldig u niet, maar vind u provocatieve aanwezigheid daar minstens verdacht. |
Citaat:
De geloofwaardigheid van bubbel Bob heeft nu niet veel meer te betekenen :rofl: |
Citaat:
|
Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
Nogmaals, ik beschuldig helemaal niemand, ik haal enkel een mogelijkheid aan. Vind u het dan niet normaal dat u verdacht wordt van vandalisme als u zulke provocatieve (en laag bij de grondse) akties voert? |
Citaat:
|
Citaat:
Niemand...verdenkt? Dus gratuite veronderstellingen, wat verdachtmakingen, en stemmingmakerij. Hoe zou de BUb het vinden om zelf eens een proces aan hun broek te krijgen, voor smaad en eerroof? |
Citaat:
|
Citaat:
|
En hoe was de ijzerwake?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be