Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   De Morgen zegt Fuck You tegen 1.000.000 mensen. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=51988)

baarle 19 juni 2006 19:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Piet de Moor tegen de hoofdredacteur van DS

In elk geval zal ik niet meer proberen om nog een derde keer in mijn 55-jarig bestaan een mening voor uw krant te schrijven, aangezien ik aanneem dat uw dagblad niet bij machte is om deze exponentiële groei van mijn intellectuele bemoeienissen in het ruimtelijke bestek van uw kwaliteitsbladzijden te verwerken.

O argeloze zelfingenomendheid, o zalig opgeblazen ego, o goddelijke sollicitatie tot opname in het kringetje der uitverkorenen...

:rofl: :rofl: :rofl:

Amon_Re 19 juni 2006 19:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 1765144)
Je hebt wel en niet reden tot lachen.
Vlaanderen IS immers al totalitair en het VB is nog geen dag aan de macht geweest.

Straffe mannen eh, die VB'ers!

lombas 19 juni 2006 19:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 1765147)
Leer ermee leven.
Het is niet meer of minder dan een van die perverse gevolgen van het CS.

Inderdaad. God wat zal ik blij zijn indien ik de Democratic Alliance in ZA kan vervoegen. Daar heeft niemand last van CS'en (enkel van de SANC).

:cheer:

Knuppel 19 juni 2006 19:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AyneRand (Bericht 1765163)
Ik heb geen politici in mijn raad van bestuur. Wat de anderen doen, kan mij gestolen worden, zolang het maar geld opbrengt.

Jij hebt niet eens een raad van bestuur. Alleen een grote bek en een lege portemonee.

AyneRand 19 juni 2006 19:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 1765179)
Jij hebt niet eens een raad van bestuur. Alleen een grote bek en een lege portemonee.

Je argumenten zijn weer op ... Hier een eurocentje, mag je als een hond oplikken, woef ... :-P

lombas 19 juni 2006 19:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 1765179)

Én een alternatieve spelwijze voor Ayn Rand :!:

smiley 19 juni 2006 19:52

Fuck you too Walter Pauli !

baarle 19 juni 2006 19:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lombas (Bericht 1765189)
Én een alternatieve spelwijze voor Ayn Rand :!:

:rofl:

De background van "het grootkapitaal" is niet meer wat het was...

baarle 19 juni 2006 19:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Khonnor (Bericht 1764991)
Verkiezingen winnen is niet noodzakelijk gelijk aan gelijk hebben.

Maar het bepaalt wel het regeringsbeleid. De VB-kiezer krijgt dus waar voor zijn stem.

AyneRand 19 juni 2006 20:03

De background interesseert niemand, alleen het geld telt.

Khonnor 19 juni 2006 20:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door baarle (Bericht 1765166)
O argeloze zelfingenomendheid, o zalig opgeblazen ego, o goddelijke sollicitatie tot opname in het kringetje der uitverkorenen...

:rofl: :rofl: :rofl:

Niks zelfingenomenheid, hij heeft het over intellectuele bemoeienissen die geen plaats krijgen in een zogenaamde kwaliteitskrant, hij zegt nergens dat zijn intellectuele zienswijze superieur is...

Khonnor 19 juni 2006 20:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door baarle (Bericht 1765148)
Die humor. Goddelijk!

Wat is er, zijn je argumenten op?

Khonnor 19 juni 2006 20:07

Los van alle goddelijke argumenten van baarle blijf ik volledig achter de tekst van piet de moor staan. Op liberales staat er trouwens ook een zeer interessant interview met hem ivm zijn antinationalistische opvattingen. Respect voor Piet De Moor!!

Kay_ 19 juni 2006 20:10

Ik vind het stuk zeker niet slecht en vrij realistisch zelf, hij gaat gewoon te ver door de VB-kiezer in het zwart te zetten.
Het VB is en blijft geen partij als een andere, hun ideën staan haaks op die dingen waar onze voorouders hebben voor gevochten. Dat mag gerust gezegd worden. Maar dat wil niet zeggen dat elke VB'er daarom zwart gemaakt moet worden.

baarle 19 juni 2006 20:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Khonnor (Bericht 1765220)
hij heeft het over intellectuele bemoeienissen die geen plaats krijgen in een zogenaamde kwaliteitskrant

"Meester, ik mag niet meespelen met de grote jongens"...

Fantastisch, Khonnor, ik heb er van genoten.

baarle 19 juni 2006 20:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Khonnor (Bericht 1765226)
Wat is er, zijn je argumenten op?

Ik geniet. :-)

Argumenten zijn overigens volgens de De Moor's van deze wereld niet besteed aan wie de paarsen niet onvoorwaardelijk aanbidt. Maak je dus maar niet moe, roep gewoon: fuck you!

Knuppel 19 juni 2006 20:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AyneRand (Bericht 1765183)
Je argumenten zijn weer op ... Hier een eurocentje, mag je als een hond oplikken, woef ... :-P

Dat noem ik nu pas een argument, zie. :lol:

Knuppel 19 juni 2006 20:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door baarle (Bericht 1765244)

Argumenten zijn overigens volgens de De Moor's van deze wereld niet besteed aan wie de paarsen niet onvoorwaardelijk aanbidt. Maak je dus maar niet moe, roep gewoon: fuck you!

:-D :-D :-D

Khonnor 19 juni 2006 20:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door baarle (Bericht 1765244)

En waaruit maak jij dat laatste op, beste zelfverklaarde bron van alle wijsheid, beste uitvergrote karikatuur der arrogantie, beste bron van menig lachbui ten huize khonnor....

By the way, ik herinner je eraan dat gedachten en ideeën voor VB'ers enkel te aanbidden zijn indien ze komen van hun zelfverklaard triumviraat der opperste wijsheid en hun vazallen.

AyneRand 19 juni 2006 20:21

*knip*

Schelden is niet toegelaten.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be