Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Cedric Vloemans (UNIE) - 19 tot 25 februari (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=149)
-   -   Wat bindt de Belgen, wat hebben zij gemeen? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=81176)

Jan van den Berghe 27 februari 2007 12:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door system (Bericht 2472046)
Het is toch maar een povere bedoening qua aantal in vergelijking met de hoogtijdagen van vroeger.

Inderdaad, niemand zal dit ontkennen. Alleen is het wel nog vele malen beter dan wat belgicisten, wallinganten, reünionisten... slechts weten bijeen te sprokkelen. Als je naar die "grote" herdenkingsmanifestatie kijkt die de BUB aan het Muntplein had georganiseerd, dan doet de Vlaamse Beweging het nog duizend keer beter.

evilbu 27 februari 2007 12:25

Allemaal goed en wel maar... ikzelf ben nog niet bevredigd.
Meneer Vloemans, wat u zei over Volkswagen en over "vaderlandsliefde" zegt mij zo goed als niets?

Wat bindt de belgen dan wel, wat hebben zij gemeen?8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O

Komaan, U moet dit toch weten? Als u het al niet weet, hoe moet ik het dan weten?!?!

system 27 februari 2007 17:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 2472381)
Inderdaad, niemand zal dit ontkennen. Alleen is het wel nog vele malen beter dan wat belgicisten, wallinganten, reünionisten... slechts weten bijeen te sprokkelen. Als je naar die "grote" herdenkingsmanifestatie kijkt die de BUB aan het Muntplein had georganiseerd, dan doet de Vlaamse Beweging het nog duizend keer beter.

Ja maar je kunt niet zeggen: mijn kersen zijn wel niet mooi, maar deze van uw kersenboom zijn nog minder mooi. Blijft toch dat mijn kersen niet mooi zijn en daar gaat het nu om.

Jan van den Berghe 27 februari 2007 19:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door system (Bericht 2473533)
Ja maar je kunt niet zeggen: mijn kersen zijn wel niet mooi, maar deze van uw kersenboom zijn nog minder mooi. Blijft toch dat mijn kersen niet mooi zijn en daar gaat het nu om.

Toch wel, je kan dat natuurlijk wel zeggen. Zeker als je een verkoper bent en je waar wil aansprijzen. Als je ervan zeker bent dat je nog betere waar kan aanbieden dan de concurrentie, mag dat zeker uitgespeeld worden. En zeker als er een zekere schaarste is van het aangeboden product.

system 27 februari 2007 19:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 2473945)
Toch wel, je kan dat natuurlijk wel zeggen. Zeker als je een verkoper bent en je waar wil aansprijzen. Als je ervan zeker bent dat je nog betere waar kan aanbieden dan de concurrentie, mag dat zeker uitgespeeld worden. En zeker als er een zekere schaarste is van het aangeboden product.

Maar uw kersen blijven lelijk.

evilbu 27 februari 2007 19:56

Ik begin wanhopig te worden : :-(
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door evilbu (Bericht 2472429)
Allemaal goed en wel maar... ikzelf ben nog niet bevredigd.
Meneer Vloemans, wat u zei over Volkswagen en over "vaderlandsliefde" zegt mij zo goed als niets?

Wat bindt de belgen dan wel, wat hebben zij gemeen?8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O

Komaan, U moet dit toch weten? Als u het al niet weet, hoe moet ik het dan weten?!?!

Hertog van Gelre 27 februari 2007 22:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door system (Bericht 2474018)
Maar uw kersen blijven lelijk.

Maar als je honger hebt en de kersen zijn lekker zal het je een zorg zijn of ze lelijk zijn.

Jan van den Berghe 28 februari 2007 07:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre (Bericht 2474653)
Maar als je honger hebt en de kersen zijn lekker zal het je een zorg zijn of ze lelijk zijn.

En zelfs al zijn ze lelijk, het voornaamste is tenslotte de smaak en de energetische waarde. En het staat buiten kijf dat deze Vlaamsnationalistische kersen een potentieel in zich hebben dat vele malen groter is dan de belabberde belgicistische of wallingantische kersen.

evilbu 28 februari 2007 14:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 2475283)
En zelfs al zijn ze lelijk, het voornaamste is tenslotte de smaak en de energetische waarde. En het staat buiten kijf dat deze Vlaamsnationalistische kersen een potentieel in zich hebben dat vele malen groter is dan de belabberde belgicistische of wallingantische kersen.

Maar wat kunnen wij in godsnaam hebben tegen wallinganten?

Voor de rest: meneer Vloemans, alsjeblieft?:oops: :oops:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be