![]() |
Citaat:
De Vlaams-nationalisten van vandaag zijn de Belgicisten van later! ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Voor de Vlaamsgezinden wel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ieder heeft recht op zijn eigen mening zolang je er anderen niet te kort mee doet. |
Citaat:
|
Citaat:
Tot op het moment dat de Vlaamse natie ingrijpend geëvolueerd zal zijn, of uiteengevallen zal zijn, of versmolten met andere gebieden,... Pas dán (en niet vroeger) zal een nieuwe vraag voor staatshervorming zich aandienen. Aldus mijn tot op heden feilloos gebleken glazen bol... ;) |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind dat je wel zelf ook "mooi" moet spreken tegen anderstaligen, dat probeer ik toch. Citaat:
Ik vraag me af hoe dat zou zijn moest 1830 nooit gebeurd zijn. Kortom, ik vraag me af in welke mate België daar zelf schuldig aan is. |
Citaat:
|
Citaat:
Die twijfelachtige peiling geldt nog altijd als een verkiezingsuitslag van de bub, zie ik. De schuld van de slechte prestaties ligt bij de Vlaams-nationalisten. Ook daar heeft dat groepje romantische uitgestorvenen zijn tentakels. En ja hoor de nazis zijn er weer bij. :rofl: Citaat:
:rofl: |
Citaat:
|
Citaat:
Dat een Vlaamse ploeg beter zou doen dan de Rode Duivels is onzin imho. Tijdens het WK 2002 met Wilmots en Verheyen werd er wel vechtlust getoond voor de nationale ploeg. Het probleem bij de Rode Duivels is geen gebrek aan nationale trots, eerder een gebrek aan echte leiders en aan vechtersmentaliteit. |
Citaat:
|
Ik zou een Vlaamse nationale ploeg volgen naar Portugal, nu had ik enkel leedvermaak. De Belgische ploeg leeft niet, amper 200 meereisende fans. De laatste thuis wedstrijd amper 1500 betalenden, de rest uitgenodigd. Bij 2de klassers en zelfs lager zit er meer volk. Ik ben er van overtuigd dat veel Vlaamse voetbal fans zich wel zouden kunnen vinden in een Vlaamse nationale ploeg. Gebeurt ook in in het Verenigd Koninkrijk. Waar Engeland, Wales, Noord-Ierland en Schotland elk een eigen nationale ploeg hebben.
|
Citaat:
Wees gerust, als er weer resultaten zijn zullen de mensen weer komen ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Gelukkig is dat niet zo bij de "belgen" ;-) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be