![]() |
Citaat:
Veel gepest vroeger dat je zo lichtgeraakt ben? Die aggresiviteit moet toch van ergens komen... hmmm... ahja btw je moet hier echt niet komen reageren hoor als k&k je niet aanstaat wij hebben geen behoeften aan zeurpieten als jij en jij duidelijk niet aan niet grappige komieken als wij; dusja... ps: ->DIT noem ik zever waar zelfs niet mee te lachen valt... ->nog meer zever... ->jepejepjepjepjepje.....wat een zever... :cry: Ik was zo graag je vriendje geweest :cry: |
Citaat:
Ik bespeur enige calvinistische ernst die geen carnavaleske ongein kan verdragen.. is het het concept van een lachende moslim dat te veel is ? |
Citaat:
|
Citaat:
Voor de rest: zo eens een stamp geven in jullie "grappige" mierennest, dat vind ik nu grappig.Als jullie allemaal zo verontwaardigt doen, dat ik jullie feestje kom verstoren...Jullie zelftevreden ego-tripperij... |
Citaat:
maar ale kom een dikke ![]() en ga nog wat op u familie roepen! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
waar zou dat goed voor zijn? |
Citaat:
En raar maar waar ik zie het je gewoon doen... |
Citaat:
Ik denk dat gij scheel ziet... Ik roep trouwens ook niet tegen jou, of je clubke Zelfingenomen Egotrippers, ik bestudeer jullie, zoals men insekten kan bestuderen...Denk vooral niet dat u mij kwaad zou kunnen krijgen: uw reakties leren me enkel wat nieuwe dingen over hoe de kwaliteit van een zekere kategorie "Vlamingen" naar beneden gaat...Te veel invloeden uit het midden-oosten vrees ik ...Het zal u de das omdoen. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Jij bent hilarisch (je had dus gelijk je bent grappig!) Hahahaahahaha je leeft in je vlaams wereldje dat legt al veel uit... ps: ik wil u zeker niet kwaad krijgen je maakt me veel te bang daarvoor... |
Citaat:
Ik kan u verzekeren, en ik ben daar honderd percent zeker van, dat ik meer te doen heb met buitenlanders als gij, en heel uw kliek tezamen:lol: Ik kom er waarschijnlijk wel meer tegen dan Lincoln himself, uw aller partij-oprichter:lol: En "Vlamingen" zoals gij zijn wel degelijk het bestuderen waard, eerst en vooral omdat het een uitstervende soort is, ten tweedde om na te gaan hoe snel de degeneratie zich zal verderzetten... |
Citaat:
ok! ps: je moet kiezen is het "u" of "jij"?? (noem dit A) Citaat:
lincoln partij oprichter? van wat?:lol: (noem dit B) wat is de link tussen A en B??? Citaat:
Je bent aan het graven man blijf maar gaan ik vind het grappig... anyway back on topic... De Verkiezingen :-D van het forum ps: maak jij gebruik van enig roesmidden als ik mag vragen? |
Citaat:
|
Citaat:
anyway heel mooie poëzie! |
man man man :roll:
|
Citaat:
|
Citaat:
Gelieve niet persoonlijk te worden. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be