![]() |
Citaat:
BRON |
Citaat:
dat zeg ik daarop... hij wou gewoon stemmen ronselen In het artikel is weliswaar wel bewezen dat VB homofoob is... (een ziekte in de hersenen , onvolgroeide sexualiteit , begeleiding, ....) |
Van mij mogen homo's trouwen, dus ik ben homo
Van mij mogen religieuzen trouwen, dus ik ben religieus? In dat geval ben ik voor het jongerenhuwelijk, want ik blijf graag jong... |
Citaat:
*aaargh* *sterft* |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Ze zijn blind duvelken ... Een politicus die homobelangen verdedigt is op zijn minst een latente homoseksueel.
Ik juich dit niet toe maar wijs er ook op dat Debie ferm door de partij werd teruggefloten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Duveltje toch:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
OOK DUVELTJES GEVEN HUN FOUTEN TOE
Geachte, Helaas moet ik u teleurstellen. Ik ben 100% hetero, gelukkig met mijn vrouwke en twee kindjes. Ik heb echter heel wat vrienden en kennissen die holebi zijn. Ik heb er echter – wat het holebi standpunt betreft – altijd een meer genuanceerde mening op na gehouden dan sommige van mijn partijgenoten. Ik zie dat niet als een probleem omdat ik voor de overige 99.9% achter de partijlijn sta. Ik zou het betreuren dat u uw stemgedrag zou afstemmen al naar gelang de geaardheid van de kandidaat. Hopende alsnog op uw stem te kunnen rekenen. Mvg, Bart Debie |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik dacht nu echt dat je ging zeggen dat die man is gebrainwasht door de partijtop en dat hij zijn eigen geaardheid niet meer weet!!!:lol:
|
Bij deze kan Bart steeds rekenen op mijn stem !!!!!!!!!
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be