![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk toch dat je met een degelijk diploma al sowieso hoger kan beginnen en je zo een voorsprong hebt. Over loon ga ik het zeker niet hebben, veel schrijnwerkers etc... verdienen zeker niet slecht. |
Citaat:
Stel maar eens voor dat enkele Belgen hadden gezegt dat ze het meisje mochten verkrachten en mishandelen omdat het toch maar een moslima was. |
Citaat:
Heeft de autochtone gemeenschap zich al verantwoord voor de man die op allochtonen schoot? Heeft de autochtone gemeenschap dan verklaart dat zij niet voor een staat is waarin iedereen die iemand van iets verdenkt maar afschiet? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Met een hoger diploma zou je in theorie hoger kunnen beginnen, ... kijk ik heb een familielid die gedoktoreerd is, de knappe kop van de familie, maar mijnen auto is 2 keer zo groot,... en ik heb er minder lang voor naar t school moeten gaan, k moet daar wel andere offers voor brengen, ge hebt niks voor niets he, ... ;-) mijn broer is nog erger, die is nog minder lang naar t school gegaan, heeft in vuile fabrieken gewerkt en is ondertussen wel met iets anders begonnen, maar die heeft het nog beter, ... ge kunt u wel voor stellen dat de gedoktoreerden en de andere knappe knoppen dat maar niks vinden ... k heb daar geen probleem mee, als ge werkt en ge verdiend goe of ge zijt slim en sluw en ge verdiend goe, wel als ge daar jaloers op zijt, wie houd u tegen van dat ook te doen ? Het vraagt wel offers natuurlijk... Mijnen beste maat, diploma middelbaar voor de middenjury, ... die lacht u uit jong met uw diploma`s vanuit zijn villa met 2 dikke auto`s op den hof,... ik lach hem uit dat hij nog 2 uur `s nachts bezig, is, ;-) maar dat is volledig zijn zaak,... 2 voorbeelden dus van gasten zonder diploma, waar ge als gediplomeerde serieus voor zult mogen springen om ooit maar in de buurt te komen van wat die nu al hebben voor hun 40 ste, ... |
Citaat:
Hoeveel marsen zijn er al geweest vanuit autochtone kant tegen zinloos geweld? Hoeveel marsen heb jij marokanen al zien maken voor de problemen die hun volk hier veroorzaakt? |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb nooit niet gezegd dat het mogelijk is, maar ik zeg dat het moeilijker is. |
Citaat:
Het verwondert mij dus niet dat U het over "eigen volk" heeft. B/ De allochtoon waar U het over heeft is enkel anti-westers omdat links tegen assimilatie is en dit enkel en alleen om de allochtone gemeenschap electoraal te kunnen recupereren. Het is vooralhierdoor dat de kriminaliteitsstatistieken zo dramatisch overhellen naar "allochtone zijde". De linkse overheid is hier dus medeverantwoordelijk door schuldig verzuim. Om hier uit te komen en om de allochtonen van hun stigmata af te helpen is er slechts één optie. Stem VB. |
Citaat:
Waarom zou de allochtone gemeenschap zich dan hiervoor moeten verantwoorden zoals illwill beweert? |
Citaat:
|
Citaat:
Allez, heeft de autochtone gemeenschap dan al verontwaardigd gereageerd? |
Citaat:
http://www.tvoost.be/nl/nieuws/2007-...-schietpartij/ |
Citaat:
Ik kan hier geen filmpjes bekijken,toch niet met geluid. |
Citaat:
|
Citaat:
En omdat de burgemeester blank is vertegenwoordigt hij de autochtone bevolking ofzo? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be