![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik lach me een breuk |
Citaat:
Da was een goeie. Stel je voor. :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Het is overigens bijzonder onwaarschijnlijk, daar hij enkel steun onder Soennieten geniet. |
Citaat:
|
:arrow: Oorlog: Niet goed (cfr. Irak)
:arrow: Embargo: Niet goed (cfr. Irak) :arrow: Monetaire en logistieke steun aan politieke tegenstanders: Niet goed. (cfr gezaag over Muhahedjin) :arrow: Oppakken of vermoorden in commado stijl: Niet goed (cfr. gezaag over Beiroet en zowat alle landen in Zuid Amerika waar de CIA actief was) Ik zou graag een alternatief zien voor het aanpakken van geocidale dictaturen. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bombastisch.. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar geef toe, 't is toch een goeie vraag voor al die pilaarbijters in de anti-drugsmaffia? |
Citaat:
but I don't trust either, and booze is subject to qualitycontrol and production standards... so I 'll stay with booze! :drinking: |
Citaat:
En ik wens geenszins dat dat recht u zou worden ontzegt. Ik zeg altijd, indien de alcoholgebruikers zo verdraagzaam en tolerant zouden zijn als de modale cannabisgebruiker, zou het al lang gelegaliseerd zijn. |
Citaat:
geen geld; wel joints en wel geld; geen joints.. :? klopt niet veel van. |
Citaat:
Je weet blijkbaar niet hoeveel marihuana maar kost, als je het zelf teelt. |
Citaat:
http://bmj.bmjjournals.com/cgi/conte.../325/7374/1183 The British Medical Journal is niet direct de GVA... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be