| Diplomatius |
3 oktober 2007 12:06 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door berre
(Bericht 2972991)
kom je hoeft toch niet per se eerst een bijzonder hoge carrière te hebben om met kinderen te beginnen.
|
Aangezien het in mijn 'job' hard werken is om een bepaald niveau te bereiken, is dat toch zo... Als je eenmaal ernstig met kinderen wil omgaan (en dan bedoel ik dus niet ze om 8u naar school brengen en ze om 20 u 's avonds een nachtkus gaan geven als ze al slapen), dan steekt daar tijd in. En die heb je niet als je ergens wil geraken als zelfstandige. Toch niet de eerste jaren.
Citaat:
met je eerste punt geef ik je gelijk, het lijkt me inderdaad evident dat je eerst een vrouw met hetzelfde gevoel vind, maar er is genoeg vis in de zee eh.
|
Eenmaal de 30 voorbij begint dat vies tegen te vallen hoor vriend... Getrouwd, gescheiden, 4 bengels uit twee eerdere huwelijken, problemen met zichzelf... enfin, niet dat ik generaliseren wil, maar het is nu eenmaal geen geheim dat een potentiële partner (M/V) met humor, intelligentie, standvastigheid, een aangenaam voorkomen, etc ... na 30 meestal wel niet meer op de vrije markt beweegt hoor... ;-)
|