![]() |
Citaat:
![]() |
Citaat:
:cheer: |
Citaat:
1. Nietzsche is nooit opgenomen in het "zottekot" maar werd door zijn familie opgenomen. 2. Het is "Also sprach Zarathustra" en niet "Alzo sprach Zarathustra". 3. Nietzsches inzinking in Turijn vond helemaal niet plaats "kort na" de publicatie van "Also sprach Zarathustra". De ineenstorting vond plaats in 1889, terwijl het eerste deel van Zarathustra verscheen in 1883, het tweede en derde in 1884 en het vierde in 1885. 4. U gebruikt een argumentum ad hominem: u probeert Nietzsches filosofie te weerleggen d.m.v. de inzinking van Turijn. Men zou overigens ook omgekeerd besluiten: de meest geniale naturen zijn, per definitie, ook de meest kwetsbare. Ergo: Nietzsches ziekte bewijst zijn filosofie. |
Oh my God.
|
Citaat:
|
Citaat:
Iemand zei ooit tegen mij: Do not seek to avoid distraction. See it as lifting weights. |
Citaat:
Wacht tot je de interpretatie van Klossowski hoort ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
U bent heel suggestief en impliciet, mijn beste Knipp. |
Citaat:
En op impotentie moet je werkelijk niet trots zijn. |
Kallikles,
De wederzijdse antipathie tussen mij en Uh-huh, en jullie wederzijdse sympathie, bewijst jouw stelling inderdaad. |
Citaat:
Man, man, man... |
Citaat:
Anders gaan we toch dat duel moeten houden, hoor... 8-) |
Citaat:
En drie keer raden wie zich daarin herkent ? |
Citaat:
|
Citaat:
Doet ook een beetje denken aan Stefan Zweig's monografie over Nietzsche. Nietzsche noemt zichzelf, of liever Zarathustra, op een moment zelfs "Selbst-Henker" (beul van zichzelf). |
Uh-Huh heeft altijd prachtige avatars.
Nem! |
Citaat:
*laat zich in Jazeker's armen vallen* :-P |
Citaat:
Je uitspraak was contradictorisch. Eerst zei je "droom rustig verder", en dan "op impotentie moet je niet fier zijn". Welnu, het is het één of het ander. Ofwel is je eerste stelling van "droom rustig verder" correct en kan de brave jongen zich inderdaad niet beheersen in het bijzijn van een naakte schone, maar dan is hij niet impotent en dan is je tweede stelling fout, ofwel is je eerste stelling fout. Omdat je een intelligente meid bent, veronderstel ik dus volgens het "principle of charity" dat je emoties zich hier uitten... En geef toe: elke vrouw haat het van door een man genegeerd te worden. |
Citaat:
geld ook voor frigide vrouwen die je dan vaak in die arty farty sferen terugvind |
Citaat:
;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Het "droom verder" was bedoeld voor "een naakte schone die hem bepoteld" (= in z'n dromen) en dat impotentie-gedoe was voor het feit dat hij blijkbaar trots zou zijn op het feit dat hij zich zou kunnen beheersen wanneer een naakte schone hem bepoteld. Voor de rest geef ik niets toe. Wat kan het mij nu schelen dat een of andere idiote forummer me negeert of niet? Ik denk dat jij je teveel met Nietszche's bezighoudt... |
Citaat:
*kei-egoïstisch en toch weer niet* |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je ne supporte pas la vulgarité chez la femme: Citaat:
|
Citaat:
Enfin, doet er niet toe: zolang je je armen maar voor me opent. :mrgreen: |
Citaat:
|
Het lijkt hier Sartres Huit Clos wel.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be