Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   martelingen, politics.be-style (https://forum.politics.be/showthread.php?t=123075)

giserke 18 mei 2009 13:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers (Bericht 4109804)
:cheer:

Jazeker 18 mei 2009 16:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 4109525)
U vraagt, wij draaien...

Bijlage 48970

Z&G

Kallikles 19 mei 2009 19:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke (Bericht 4109397)
Voor de liefhebbers van Nietzsche, kort na zijn "alzo sprach zarathustra" is hij opgenomen in het zottekot.

Vier fouten, drie factuele fouten en één logische:
1. Nietzsche is nooit opgenomen in het "zottekot" maar werd door zijn familie opgenomen.
2. Het is "Also sprach Zarathustra" en niet "Alzo sprach Zarathustra".
3. Nietzsches inzinking in Turijn vond helemaal niet plaats "kort na" de publicatie van "Also sprach Zarathustra". De ineenstorting vond plaats in 1889, terwijl het eerste deel van Zarathustra verscheen in 1883, het tweede en derde in 1884 en het vierde in 1885.
4. U gebruikt een argumentum ad hominem: u probeert Nietzsches filosofie te weerleggen d.m.v. de inzinking van Turijn. Men zou overigens ook omgekeerd besluiten: de meest geniale naturen zijn, per definitie, ook de meest kwetsbare. Ergo: Nietzsches ziekte bewijst zijn filosofie.

Uh-Huh 19 mei 2009 20:42

Oh my God.

Kallikles 19 mei 2009 20:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh (Bericht 4112031)
Oh my God.

Het loopt hier inderdaad uit de hand, maar schaam jij je niet om in zo'n haram outfit hier te verschijnen?! Je weet toch dat wij mannen ons niet kunnen beheersen... :-P

Flanelcondoom 19 mei 2009 20:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles (Bericht 4112038)
Het loopt hier inderdaad uit de hand, maar schaam jij je niet om in zo'n haram outfit hier te verschijnen?! Je weet toch dat wij mannen ons niet kunnen beheersen... :-P

Ik kan zonder moeite mijzelf laten bepotelen door een naakte schone zonder opgewonden te geraken.
Iemand zei ooit tegen mij:

Do not seek to avoid distraction. See it as lifting weights.

Knipp 19 mei 2009 20:51

Citaat:

Oh my God.

Allemaal heel netjes wat Kallikles vertelt.

Wacht tot je de interpretatie van Klossowski hoort ;-)

Kallikles 19 mei 2009 20:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom (Bericht 4112039)
Ik kan zonder moeite mijzelf laten bepotelen door een naakte schone zonder opgewonden te geraken.

Sht... Dat mag ze niet weten. Straks gaat ze nog aan zichzelf twijfelen. ;-)

Kallikles 19 mei 2009 20:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knipp (Bericht 4112042)
Allemaal heel netjes wat Kallikles vertelt.

Wacht tot je de interpretatie van Klossowski hoort ;-)

Vertel, vertel...

U bent heel suggestief en impliciet, mijn beste Knipp.

Uh-Huh 19 mei 2009 20:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom (Bericht 4112039)

Droom verder...

En op impotentie moet je werkelijk niet trots zijn.

Flanelcondoom 19 mei 2009 21:03

Kallikles,

De wederzijdse antipathie tussen mij en Uh-huh, en jullie wederzijdse sympathie, bewijst jouw stelling inderdaad.

Kallikles 19 mei 2009 21:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh (Bericht 4112052)
Droom verder...

En op impotentie moet je werkelijk niet trots zijn.

Ja, zie je wel? Nu heb je haar gekwetst.

Man, man, man...

Kallikles 19 mei 2009 21:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom (Bericht 4112055)
Kallikles,

De wederzijdse antipathie tussen mij en Uh-huh, en jullie wederzijdse sympathie, bewijst jouw stelling inderdaad.

Ja, ok, maar vanaf nu gaan we iets afspreken, kameraad. Je spreekt niet met haar, je kijkt niet naar haar, en je denkt zelfs niet aan haar.

Anders gaan we toch dat duel moeten houden, hoor... 8-)

Knipp 19 mei 2009 21:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles (Bericht 4112050)
Vertel, vertel...

U bent heel suggestief en impliciet, mijn beste Knipp.

"Nietzsche's ideas did not stem from personal pathology, according to Klossowski. Rather, he made a pathological use of his best ideas, anchoring them in his own fluctuating bodily and mental conditions. Thus Nietzsche's belief that questions of truth and morality are at base questions of power and fitness resonates dynamically and intellectually with his alternating lucidity and delirium."

En drie keer raden wie zich daarin herkent ?

Uh-Huh 19 mei 2009 21:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles (Bericht 4112056)
Ja, zie je wel? Nu heb je haar gekwetst.

Man, man, man...

Ik denk eerder dat mijn waarheid kwetst. :lol: Wat is dat toch met al die mannen die tegenwoordig per sé de zelfverklaarde, verwijfde, impotente intellectueel moeten uithangen? Als vrouw ben ik er in elk geval niet onder de indruk van.

Kallikles 19 mei 2009 21:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knipp (Bericht 4112072)
"Nietzsche's ideas did not stem from personal pathology, according to Klossowski. Rather, he made a pathological use of his best ideas, anchoring them in his own fluctuating bodily and mental conditions. Thus Nietzsche's belief that questions of truth and morality are at base questions of power and fitness resonates dynamically and intellectually with his alternating lucidity and delirium."

En drie keer raden wie zich daarin herkent ?

Wie?

Doet ook een beetje denken aan Stefan Zweig's monografie over Nietzsche. Nietzsche noemt zichzelf, of liever Zarathustra, op een moment zelfs "Selbst-Henker" (beul van zichzelf).

Jazeker 19 mei 2009 21:18

Uh-Huh heeft altijd prachtige avatars.

Nem!

Uh-Huh 19 mei 2009 21:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 4112087)
Uh-Huh heeft altijd prachtige avatars.

Nem!

Dank je, die van jou zijn meestal ook zeer geslaagd. Maar op dit moment ben ik toch blij dat ik weet dat je een man bent.

*laat zich in Jazeker's armen vallen*

:-P

Kallikles 19 mei 2009 21:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh (Bericht 4112075)
Ik denk eerder dat mijn waarheid kwetst. :lol: Wat is dat toch met al die mannen die tegenwoordig per sé de zelfverklaarde, verwijfde, impotente intellectueel moeten uithangen? Als vrouw ben ik er in elk geval niet onder de indruk van.

Meisje,

Je uitspraak was contradictorisch. Eerst zei je "droom rustig verder", en dan "op impotentie moet je niet fier zijn". Welnu, het is het één of het ander. Ofwel is je eerste stelling van "droom rustig verder" correct en kan de brave jongen zich inderdaad niet beheersen in het bijzijn van een naakte schone, maar dan is hij niet impotent en dan is je tweede stelling fout, ofwel is je eerste stelling fout.

Omdat je een intelligente meid bent, veronderstel ik dus volgens het "principle of charity" dat je emoties zich hier uitten... En geef toe: elke vrouw haat het van door een man genegeerd te worden.

globalmedia 19 mei 2009 21:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh (Bericht 4112075)

klopt als compensatie voor hun impotentie
geld ook voor frigide vrouwen die je dan vaak in die arty farty sferen terugvind

Jazeker 19 mei 2009 21:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh (Bericht 4112100)
*laat zich in Jazeker's armen vallen*

Je foto gezien hebbende open ik mijn armen voor je. *zet wel een beschermbril op want je kan soms erg kattig uit de hoek komen en ik wil mijn ogen beschermen voor eventuele nagels*

;-)

Knipp 19 mei 2009 21:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles (Bericht 4112085)
Wie?

lucidity + delirium = knipp

Uh-Huh 19 mei 2009 21:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles (Bericht 4112102)
Meisje,

Je uitspraak was contradictorisch. Eerst zei je "droom rustig verder", en dan "op impotentie moet je niet fier zijn". Welnu, het is het één of het ander. Ofwel is je eerste stelling van "droom rustig verder" correct en kan de brave jongen zich inderdaad niet beheersen in het bijzijn van een naakte schoon, maar dan is hij niet impotent en dan is je tweede stelling fout, ofwel is je eerste stelling fout.

Omdat je een intelligente meid bent, veronderstel ik dus volgens het "principle of charity" dat je emoties zich hier uitten... En geef toe: elke vrouw haat het van door een man genegeerd te worden.

Man, wat kan jij zagen...

Het "droom verder" was bedoeld voor "een naakte schone die hem bepoteld" (= in z'n dromen) en dat impotentie-gedoe was voor het feit dat hij blijkbaar trots zou zijn op het feit dat hij zich zou kunnen beheersen wanneer een naakte schone hem bepoteld.

Voor de rest geef ik niets toe. Wat kan het mij nu schelen dat een of andere idiote forummer me negeert of niet? Ik denk dat jij je teveel met Nietszche's bezighoudt...

Uh-Huh 19 mei 2009 21:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 4112109)
Je foto gezien hebbende open ik mijn armen voor je. *zet wel een beschermbril op want je kan soms erg kattig uit de hoek komen en ik wil mijn ogen beschermen voor eventuele nagels*

;-)

Alé, je weet toch dat ik je nooit blijvende letsels zou bezorgen... zeker niet als je je armen voor me blijft openen. Zoiets zou enkel in mijn nadeel zijn (ik voel er niets voor om het met een half-invalide te doen). :-P

*kei-egoïstisch en toch weer niet*

Flanelcondoom 19 mei 2009 21:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles (Bericht 4112057)
Ja, ok, maar vanaf nu gaan we iets afspreken, kameraad. Je spreekt niet met haar, je kijkt niet naar haar, en je denkt zelfs niet aan haar.

Anders gaan we toch dat duel moeten houden, hoor... 8-)

Deed ik al niet, maar je poging tot onderdrukken brengt opwinding voort...

Kallikles 19 mei 2009 21:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh (Bericht 4112119)
Man, wat kan jij zagen...

Het "droom verder" was bedoeld voor "een naakte schone die hem bepoteld" (= in z'n dromen) en dat impotentie-gedoe was voor het feit dat hij blijkbaar trots zou zijn op het feit dat hij zich zou kunnen beheersen wanneer een naakte schone hem bepoteld.

Voor de rest geef ik niets toe.

Gedaan met geven en toegeven? :-P

Citaat:

Wat kan het mij nu schelen dat een of andere idiote forummer me negeert of niet? Ik denk dat jij je teveel met Nietszche's bezighoudt...
En ik denk dat je slechtgezind bent, want je begint spellingsfouten te maken...

Jazeker 19 mei 2009 21:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh (Bericht 4112130)
Alé, je weet toch dat ik je nooit blijvende letsels zou bezorgen... zeker niet als je je armen voor me blijft openen. Zoiets zou enkel in mijn nadeel zijn (ik voel er niets voor om het met een half-invalide te doen). :-P

half-invalide? Ben ik dat omdat ik een bril draag of zo? 8O

Kallikles 19 mei 2009 21:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom (Bericht 4112135)
Deed ik al niet, maar je poging tot onderdrukken brengt opwinding voort...

Allez, het is goed, ze is voor jou.

Je ne supporte pas la vulgarité chez la femme:
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh
Alé, je weet toch dat ik je nooit blijvende letsels zou bezorgen... zeker niet als je je armen voor me blijft openen. Zoiets zou enkel in mijn nadeel zijn (ik voel er niets voor om het met een half-invalide te doen).

Uh-Huh 19 mei 2009 21:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 4112142)
half-invalide? Ben ik dat omdat ik een bril draag of zo? 8O

Oh my God, lees jij wel wat ik schrijf?

Enfin, doet er niet toe: zolang je je armen maar voor me opent. :mrgreen:

Uh-Huh 19 mei 2009 21:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles (Bericht 4112146)

Pardon, ik zal zelf wel beslissen voor wie ik ben. :?

Kallikles 19 mei 2009 21:49

Het lijkt hier Sartres Huit Clos wel.

Flanelcondoom 19 mei 2009 21:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles (Bericht 4112146)

Sorry makker, geen afdankertjes gewenst.

Kallikles 19 mei 2009 22:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh (Bericht 4112149)
Pardon, ik zal zelf wel beslissen voor wie ik ben. :?

Ok, ok, maar achteraf niet komen wenen als de keuze blijkt tegen te vallen, hé... ;-)

beste vriend 19 mei 2009 23:07

Citaat:

Oh my God.

Is dat de foto van jezelf die ik gevraagd had ?:-D Knap !

Jazeker 20 mei 2009 05:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh (Bericht 4112147)
Oh my God, lees jij wel wat ik schrijf?

Ja. Ik geef er soms enkel een andere wending aan. ;-)

Citaat:

Enfin, doet er niet toe: zolang je je armen maar voor me opent. :mrgreen:
Maar ik ga geen lange baard dragen, hoor. :-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be