![]() |
Citaat:
Ze zijn misschien wel de rest van vlaanderen, minder dan 10% althans. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Niets om trots op te zijn, die hele Napoleon. |
Het zegt natuurlijk wel genoeg dat belgicisten het autoritaire en oorlogszuchtige Franse rijk zo bejubelen.
|
Citaat:
Stropoppen bevechten kan een tijdlang leuk lijken, maar vroeg of laat steekt dat tegen. Ferm tegen. Maar als een onafhankelijk Vlaanderen zo belachelijk zou zijn, wat is er dan minder belachelijk aan een onafhankelijk Belgique? |
Citaat:
Ik kan er wel begrip voor opbrengen dat u het liever voor èn tegen hersenschimmen opneemt. Ik hoop dat de inspanning u niet uitput. |
Citaat:
Hoe durven ze! |
Citaat:
Het siert U. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
wal wilt geen benelux, totaal geen sprake van. liever bij fra dan een benelux. lux kan een regio worden van den duits. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
zij zijn het 'kind' van belgique-de-papa en niet meer belgie zelf. het zijn zij die in koor bhv tegenhouden, meer geld en vlaams grondgebied willen, ... niet 'België'. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een èchte 'sale flamand', dus, zo ene die jobs komt afpakken van die 'bons bilingues' waarmee ze hier de straten leggen. En dat er met 'mijn locatie' een en ander grondig fout zit, hoef je mij ondertussen heus niet meer te vertellen. Ik heb mijn ogen niet in mijn zakken zitten. |
Citaat:
alle bevoegdheden zijn voor de (acht) provincies (waaronder een groot-limburg) behalve degenen die expliciet voor de federale regering zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
we willen een stelselmatige integratie van nl en vl. geen fusie van de ene op de andere dag. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
daarom is het beter dat Limburg onafhankelijk wordt. |
Citaat:
Zeg maak dat de kat wijs hé, das zever in pakskes. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be