![]() |
niettemin betreur ik dat Studio Brussel de muzikale shit die Mika brengt, nu ook al op haar repetoire staan heeft. Enfin ja, die Libanese muzieknicht heeft al op het hoofdpodium van Torhout-Werchter gestaan, dus ook daar zijn de barrieres al gesneuveld.
EDIT: op dit moment is het weer van dat: Mika op Stu Bru, aarrggh |
Citaat:
Gisteren middag was het MEGA MINDY-tijd :lol: |
Citaat:
|
Nu Walter de Buck met 'mijne vlieger' :twisted:
|
Studio Brussel is voor jeanetten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.live365.com/index.live Alleen het klootjesvolk luistert nog naar de Staatsomroep. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Maar bij Mr.Leclerc zijn uitleg over hoe de wereld in mekaar zit krijg je altijd het idee alsof je gevangen zit in een playstation3 game of een goedkope hollywoodfilm.
|
LIGHT MY FIRE nu sebiet! :cheer:
|
Citaat:
|
Ik blijf er bij, de beste periode van Studio Brussel situeert zich tussen 1990 en 1997. Zowel qua programmatie als qua presentatoren.
|
Citaat:
Wat me wel stoort is dat Studio Brussel tegenwoordig ook om x minuten met kwisjes en kwisvragen moet afkomen en ook voor de domste dingen de luisteraar laat bellen (vroeger was dat dus alleen in het voornoemde "Hallo Hautekiet" het geval, en dat was nog grappig). Ik h�*�*t de terreur van de opbellende luisteraar.:evil: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik moet toegeven dat ik grotendeels omwille van de betekenis van het ontroerende lied "Iron Hand" van Dire Straights hou. De titel is ongetwijfeld een verwijzing naar premier Thatcher, en de tekst gaat over hoe brutaal de Britse politie de mijnwerkersstaking in 1984 heeft neergeslagen, subtiel, zonder namen of feiten te noemen. |
Citaat:
|
Citaat:
Over laatste belden ze Pieter De Crem op met de vraag: "klopt het dat u iets zinnigs gezegd hebt? 8O " |
Als ik dat zo lees, prijs ik me weer gelukkig dat ik die radio nooit opzet. Maar echt nooit he.
|
Citaat:
Of zo was er die keer dat ze een gesprek met Frank Vanhecke aankondigden en "per vergissing" de stem van Adolf Hitler lieten horen:evil: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.stubru.be/programmas/mish...eckroddelcheck |
35.600 Euro !!!!!
Hebben de organisatoren van music for life al "weggegooid", om een pagina grote reclame advertentie in 'Het Laatste Nieuws' te plaatsen. Waarschijnlijk zullen ze dat in alle kranten gedaan hebben, dus het bedrag zal wel hoger liggen. Dat zijn al x aantal minder muskietennetten. Zo zie je maar, hoe men uw geld al aan het verslinden is...van dat goed doel.:roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Want die heeft er alleen profijt van. Je kan je ook de vraag stellen, waarom doet de 'kleine' zender Studio Brussel deze actie, en niet bijvoorbeeld radio 2. Voor een goed doel, zou je denken dat men toch alles uit de kast haalt voor het beste resultaat? |
Citaat:
Doelpubliek: jeugd (tieners en twintigers) uit verenigingen die acties op het touw zetten. Bevorderd de sociale cohesie. Niet dat de jeugd veel naar StuBru luisterd. Da's over t'algemeen de zender van de alternatievere jeugd en de 40 en 30igers die in de jaren 80 en 90 zijn opgegroeid, maar veel mensen schakelen op die dagen wel gemakkelijk over van MNM of Q naar Studio Brussel. Dat terwijl een overstap naar Radio 2 al verder verwijderd is, aangezien dat eerder een commerciele zender is voor de oudere mensen (50+). |
Citaat:
1.300 000 euro is belanstingsgeld. Voor de rest komen de 'ernstige' bedragen van bedrijven om hunne belastingsaftrek te regelen. |
Citaat:
Geld verslinden is het goede doel. Een ontwikkelingshulp-consultant hier in Brussel vraagt 140 euro (beginner) tot 450 euro (ervaring of naamsbekendheid) per uur. en deze mensen worden altijd ingeschakeld bij deze projecten. Het hele traject van idee tot muskietennet (die er nooit zullen komen overigens, maar who cares) is gewoon zeer duur. De enigen die hier dan ook beter van zullen worden is de ontwikkelingsindustrie zelf. Het Goede Doel dus. |
En wie zegt dat die netten terecht komen bij de mensen die ze echt nodig hebben, of ze niet kunnen betalen?
Komt er nog eens bij dat men dergelijke netten gaat gebruiken als visnetten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be