![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In elk geval moeten de 1,2 miljoen N-VA kiezers niet inbinden omdat enkele duizenden Vlamingen naar Brussel getrokken zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Er werd een vlag verscheurd. Welke zou het zijn?
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Maar waar het heel dikwijls fout loopt bij peilingen, is de foutenmarge. Een marge van 4% is statistisch vrij klein. Maar in een verkiezing zoals bij ons met 8 partijen is 4% het verschil tussen een overwinning en een nederlaag. |
Citaat:
:cheer: solidariteit :cheer: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Tja en dat slechts zo'n 20 % Vlaming is, spreekt boekdelen vind ik; nog maar eens wordt hier aangetoond dat we steeds meer en meer verschillend worden. |
Vooral Brusselaars waren er. Het zijn de enigen die zich nog Belg voelen.
Misschien moeten we België laten inkrimpen tot de oppervlakte van het Brusselse gewest met paritaire samenstelling in de wetgevende en uitvoerende macht. Of die ministaat België of Brussel heet moeten de Brusselaars maar uitmaken. Vlaanderen en Wallonië kunnen dan gewoon onafhankelijke staten worden. |
Citaat:
Naar mijn gevoel zijn het vooral de Walen die zich Belg voelen, omdat hun voortbestaan af hangt van die schijn-identiteit. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
de franstaligen hun motto: "we will aaaaaaaaaaaaaaall go dooooooown togetheeeeeer"
|
Citaat:
Misschien moeten we na het splitsen van België gewoon ons geld terug eisen? |
Citaat:
Dan kunnen we niet meer spreken over een derde of zelfs vierde wereldland,maar worden zij eerder het begrip van het nieuw onstaan woord zevende wereldland.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat men ook links laat liggen is het ingaan tegen die vermeende uitspraken als "we komen wel overeen als Vlaming en Waal, zie maar!" doelende op de betoging.
Ik verzeker u: met een bende door een stad lopen en tieren en zuipen, dat kan ik ook met elke Mongool, Rus of Argentijn. Maar vraag mij niet om er een begroting mee op te stellen. Met andere woorden: axelle red, arno en stijn meuris moeten het dan maar eens zelf gaan doen, aan de tafel gaan zitten in Brussel. |
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be