![]() |
Citaat:
Ook belangrijk is de interpretatie van de post. Meent de persoon in kwestie het, of is het maar sarcastisch. In de bovenstaande link lijkt het me wel gemeend, maar vaak ook gewoon niet. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In die post vond ik het er trouwens wel over. Niet op gebied van racisme, maar op gebied van schelden tegenover een persoon. |
waarom geen schoon schip houden hier op politics door pro-actief leden die rassenhaat posten en oproepen tot geweld tegen migranten te bannen?
ik vind dat de moderatie op politics hier maar laat begaan tenzij eens iemand erover klaagt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Wat zou wel de bedoeling zijn van die auteur die zijn mening uit middels het veelvuldig plaatsen van posts met die lijstjes? De auteur schreef later eveneens : Nieuwe start, nieuwe feiten...zouden ze bekeren? Dacht het niet. Jammer genoeg.http://forum.politics.be/showthread....61#post5505561 Citaat:
In de draad zelf en een draad "Voorbeelden van haatspraak die niet bestraft worden. " onder S&M waar het antwoord van de moderatie was : Citaat:
"Gewoon pendeldienst inlassen naar Noord Afrika. Droppen boven Sahara of zo."Pas maanden later werd er een uitleg gegeven. http://forum.politics.be/showpost.ph...3&postcount=85 Met onmiddelijk de boodschap dat er niet over valt te discussiëren http://forum.politics.be/showpost.ph...3&postcount=86 en het sluiten van de draad. |
Citaat:
|
De waarheid zal altijd blijven gezegd worden.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
En ik las bedreigingen met bans aan het adres van forumleden, bedreigingen die absoluut niet mals zijn, voor véél minder dan racisme, dan aanzetten tot haat, dan aanzetten tot geweld. |
Citaat:
Onlangs gaf de moderatie enkele richtlijnen. Citaat:
Ik denk dat deze Vanaf post 18 .... het bekennen om mensen te willen deporteren omwille van hun geloof. Verder in de draad wordt dit helemaal duidelijk. .toch wel voldoet aan type D. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Geen stijl is internationaal met NL/VL afdeling en Mamjo is koffieklatch,beide niet onder Belgische rechtspraak |
Citaat:
Of wachten jullie op een DNA analyse voor uitsluitsel ? |
Citaat:
Id Vond het de moeite niet te reageren op weer zo'n idiotie |
Citaat:
De oproep tot geweld zit in "enkel de harde aanpak helpt...en zelfs dat niet goed genoeg!" De harde aanpak die in het eerste deel van de post wordt beschreven is niet goed genoeg. |
Citaat:
|
Citaat:
Als ik zeg dat de nazi's allemaal sympathieke kerels waren, dan is daar niets verkeerd mee. (In vele gevallen klopt het zelf, want reageerden familieleden geschokt als ze vernamen wat hun vader/zoon/echtgenoot in de SS uitgespookt had, net omdat ze in het echte leven zo sympathiek waren.) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Waarom moet er nu net op dit (zieltogende) Nederlandstalige forum zo zwaar gemodereerd worden (sus, wisord, etc) terwijl andere fora dat niet doen? Vlaanderen, het nieuwe Oostblok? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
![]() ![]() |
Citaat:
Zo beschuldige ze hier eens een forumlid medeplichtig te zijn aan moord. Ze had alleen spijt dat ze het juridisch niet hard kom maken. |
Citaat:
|
Citaat:
- trinity komt hier op de proppen op het moment dat wisord verbannen is - trininity post hier knal hetzelfde materiaal als wisord (voor de overeenkomst tussen het simplistische niveau van de posts is treffend (tal van smiley's, nationalisme = genocide, racisme = slecht, ...). Bovendien komt trinity het hier nu ook nog eens opnemen voor wisord, terwijl ze hem niet eens zou kennen als ze werkelijk nieuw is op dit forum - trinity posts in dezelfde threads als de ondertussen gebande wisord. Ik weet niet of de moderatoren technisch kunnen nagaan of het om hetzelfde profiel gaat, maar ik ben vrij zeker dat dit het geval is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() Ante Pavelic bij de opening van de moskee in Zagreb in 1944. ![]() Ergste vormen van racisme? Zever in pakjes. Het hedendaagse zionisme stigmatiseert meer mensen dat het nazisme. Quote van op dit forum: "die Palestijnen moeten maar elders heen. Plaats genoeg in zandbakistan" |
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be