![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
De enigen die deze invasie nog steeds tof en verrijkend vinden zijn een paar eenzame filosofen en andere groenten en alboreto's blijkbaar... |
Citaat:
Voorlopig stel ik droog vast dat de Belgische regering steunend op het parlement al 50 jaar fors inzet op immigratie. Al zou die immigratie in Vlaanderen serieus moeten worden opgevoerd uiteraard. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Stop het toch eens mannen, ipv te zeveren hoe hoe het zou moeten zijn, moeten we ook een onafhankelijke politie oprichten die wel mag schieten.
Een onafhankelijke vakbond gaat, maar een politiecorps niet? Technisch gezien, zou het mogelijk zijn een onafhankelijk politiecorps op te richten? Want wie met stenen gooit, die steen is toch een wapen? Wie terugschiet, dat is toch wettelijke zelfverdediging? VOLK: verenig u, en richt een onafhankelijk "politie"corps op. De staat zal snel alleen staan. Is zoiets oprichten wettelijk? |
Technisch bezien heeft het volk recht op bescherming aan te kopen, wie koopt mede bescherming aan in molenbeek en consoorten?
Geen goeie doelen steunen, steunt wat u dient en niet wat een ander dient. Dus wij kunnen bescherming kopen, bescherming creëren die ons dient? Tijd voor actie he mannen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Om enige besluiten te kunnen trekken zou je het onderzoek moeten kunnen lezen. Ik weet niet of het typisch is voor de GVA om geen link te geven. Het valt wel op dat veel mensen de leugens geloven die steeds herhaald worden. P.S. Ik had nog altijd graag een bron gehad voor je beweringen. http://forum.politics.be/showpost.ph...2&postcount=86 |
Citaat:
Citaat:
Niet dat ik er enig voordeel aan heb, aan mijn buitenlandse roots. Daarvoor is mijn accent, religie en uiterlijk niet goed voor. |
Citaat:
Het zijn echter de meest aggressieven die hun vorm van Sharia op kunnen leggen aan de rest. Het recht van de sterkste triomfeerd ook in de naam van Allah. |
Citaat:
|
Citaat:
Op wat en in wat? heb daar wel mijn bedenken bij!:lol: |
Citaat:
------------------------------------------------------------------ Welk zou nu eigenlijk uw drijfveer, verantwoording zijn om hier dagdagelijks uw energie te komen verspillen, door alsmaar jullie omstreden herkomst en geloofsgenoten te komen schoonpraten en verdedigen. Een soort van ‘Don Quichotte’ syndroom of zo? ( Men zou van minder depressief worden!) U en uw ‘Moslima’ vriendinnetjes; vermeende voortrekkers van een perfecte inburgeringsbeweging. - Helder en overtuigd van jullie ontoerekenbaarheid zelfs: goed recht!.Strijdend als het ware voor het ‘recht’ van het ‘onrecht’. Dit klassiek gedragspatroon is echter door en door gekend en geïdentificeerd: Pathologische leugens (mythomanie) en niets meer of minder. Een soort van ‘Stokholm’ syndroom misschien? (Liefde is blind, algemeen geweten) :oops::oops::oops::evil: |
Citaat:
Maar misschien verstopt die zogezegde 94 % zich dan schielijk? Voorlopig stel ik droog vast dat de Belgische regering steunend op het parlement al 50 jaar fors inzet op immigratie. En elk dag weer... |
Citaat:
|
Citaat:
Eneuh, alsof onze "democratie" zo eerlijk loopt? Onze migranten zijn niet meer of minder dan het nieuwe kiesvee. De eerste generatie heeft zijn vruchten in de Politiek geworpen. DiRupo als prachtvoorbeeld. Italiaanse roots nietwaar... Maar gaan die mannen hun postjes en erfgenamen opofferen aan de Abu Jajah's van morgen? |
Citaat:
Citaat:
http://www.ipsos-na.com/news-polls/p...e.aspx?id=5298 Leuk citaatje: Only three in ten (31%) global respondents agree that ‘immigrants make their country a more interesting place to live’: a plurality (37%) disagree while another three in ten (28%) don’t not have an opinion either way . In no country surveyed is there a majority that agrees with this statement Let wel, dat zijn de globale gemiddelden van alle 23 landen die zijn onderzocht. Er is dus nergens een meerderheid van de bevolking te vinden die pro-multicul is. Nergens. Citaat:
|
Het is voor mij en velen duidelijk. De multiculturele droom van sommigen geeft meer na- dan voordelen.
Als je dat niet wil zien ben je blind. |
Citaat:
(Alhoewel de Franstaligen maar ook heel wat Vlamingen dat een hele slechte zaak vinden.) - De mogelijkheid dat de bevolking in Vlaanderen op peil blijft. (Alhoewel de Franstaligen maar ook heel wat Vlamingen dat een hele slechte zaak vinden.) - De mogelijkheid dat de Vlaamse economie uberhaupt draait. (Een regering is kenelijk niet nodig in Belgie, maar zonder immigranten komt elke witte kantoortuin tot stilstand in Vlaanderen) |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Sjok?
Citaat:
Citaat:
Oooh, wa ben 'k trots op mijn landgenoten! "Times they are a-changin'"! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De Franstaligen zullen hier blij mee zijn. De meeste immigranten ook. En veel Vlamingen dromen ook al hardop en met genoegen van uitsterven van de Vlaming in het algemeen ('beter voor het milieu' zo is hen verteld). Zelf denk ik dat een populatie dit soort individuen, behept met het 'ik ben zo bang'-gen, vooral moet aanmoedigen om zich niet te reproduceren. Statistisch is de kans voor angstig nageslacht gewoon te groot. De Nederlandstalige gemeenschap heeft daar niets aan. |
Citaat:
|
Citaat:
Nooit geweten van: ik schijt op uw multikultuur? maar nee, de politiek correctelingetjes houden het op "de bange blanke man met zijn xenofobie en zijn islamfobietje". Ga in een Tokkie wijk wonen man! (of heb je daar een fobie voor?) Of bent U er eentje dat in de monoculturele wij-hebben-een-open-bebouwing verkaveling woont, met een tweejaarlijks bezoek aan de zoo en achterliggende multikultiestraatjes om toch maar te tonen dat "ze echt geen schrik hebben" |
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...7&postcount=37 |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be