![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ahem: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Er zijn welgeteld 2 personen verantwoordelijk voor dit incident: Uyttersprot en haar partner. |
Citaat:
De kick is haar gegund, ze heeft er voor gekozen, ze moet nu maar met haar verbrande gat op de blaren zitten. Citaat:
Dat heeft ze zelf gezocht. Sommigen vinden misschien schande in haar esbattement. Net zoals haar vader het schande vond dat indertijd een karnavalgroep zonder broek de stad introk. Al bij al blijft het openbare zedenschennis. Iets waar zij als hoofd van de lokale politie zélf tegen optreedt. Daar al eens aan gedacht? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het was geen verkrachting. Ze heeft er ferm deugd van gehad. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zie in deze keten van gebeurtenissen geen enkele inbreuk op de privacywetgeving. Noch de onze noch die van Spanje. Ik zie wel inbreuken op andere wetten.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Amai zeg,
het was al zo'n lange draad destijds over de torenseks toen het filmpje net was uitgelekt, en nu ontaardt deze draad alweer alleen over dat. Mijn vermoeden blijft: men fietst handig om het onderwerp, het oorspronkelijke onderwerp van de draad: de reacties van het publiek tijdens het optreden van Hoste. (niet over Hoste zelf, niet over zijn kwaliteiten, wel over hoe het publiek, een bepaalde soort Vlaming, daar reageerde ...) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Stel dat iemand er voor kiest om naakt over de Bruuselse Grote Markt te lopen , al dan niet shuffelend ....... dan moet die persoon ook incalculeren dat anderen hem/haar kunnen zien en dat hun flubberbillen,hangtieten of klein pietje voor heel wat spot en lachsalvo's kunne zorgen. |
Citaat:
Zij was nog net geen vakantiepostkaartjes aan het schrijven terwijl ze bezig waren. :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoste is gewoon niet grappig, zijn grappen zijn voorspelbaar, oud en kuis.
|
Ik heb vorige week eindelijk tijd gevonden om Geert Hoste Kookt integraal te bekijken, en wat mij betreft was het een onwaarschijnlijk nationalistisch discours, iets wat ik van Hoste niet verwacht had. De vinger lag inderdaad op de wonde, en het was grappig omdat het waar was (koning die niet op zijn werk is op crisistijd, Bush is daar ook op afgerekend).
Bovendien heeft hij De Wever gespaard terwijl er echt wel appelmoes van hem te maken was via de traditionele belgicistische bril. De onderbroekensaga was echt wel goed uitgewerkt, zelfs Bracke moest ermee lachen :D Doorgaans is Hoste neutraal, wat in België niet bestaat maarja hij kan z'n best maar doen. Dit jaar koos hij overtuigend de kant van de N-VA. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be