![]() |
Citaat:
Behalve voor koffie, bananen, chocolade, wijn,... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als het dan toch zo vies en vuil is. Zo geestesafstompend. Maar anders, waarom zorgt U dan niet dat fair trade GSM's en PC's te koop zijn, aan een eerlijke prijs zonder winst voor U of de mensen die het maken. |
Citaat:
Behalve de voorwaarden waaronder de arbeiders werken, en de producten verhandeld worden; is dat identiek. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Wij moeten de banken redden, wij moeten besparen, onderwijl zien de rijken hun rijkdom toenemen. Er is precies nog iets niet helemaal juist. Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Toch is er niemand die U verbied die dingen te maken en aan te bieden. |
Citaat:
Natuurlijk wel. Artisjok heeft de keuze om geen GSM, PC etc. te kopen. |
Citaat:
Dat u een toekomst bouwt op de rug van die arme arbeiders is wel degelijk een keuze. |
Citaat:
Dat is geen keuze . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Het is waar artisjok. De rechten van de vreemdeling zijn zeer marginaal. In Borgerhout, Brussel, Antwerpen, Schaarbeek, Sint-Joost-ten-Node en vele andere buurten ... ben je een volslagen vreemdeling in je eigen land. Zelfs het recht om rond te lopen in je eigen klederdracht word je ontnomen, en je wordt door extreem xenofobe ogen begluurd en mogelijk zelfs aangevallen. Deze mensen komen zelfs vaak openlijk voor hun xenofobie uit. Zij mogen dat. Indien de blanken dat doen, worden het racisten en neo-nazi's genoemd. Maar een Moslim die iedereen die een andere religie heeft wil afslachten. Dat is normaal meneer. Geloof hé. Je voelt je inderdaad zwaar gecriminaliseerd. Als je varkensvlees durft serveren op de BBQ, kan je al het CKGR aan je been krijgen. Discriminatie. Wou je misschien vermijden dat er Moslims aan tafel kwamen? Je bent per definitie tegen hun. En daarbij word je door hun gebruikt als werkslaaf... Jij werkt, zodat zij van jouw betaalde belastingen kunnen leven en kunnen blijven genieten van hun sociale voordelen en de megaveel vrije tijd die ze hebben en naar eigen voorkeur invullen... En we weten allen waar verveling toe leidt ... |
Citaat:
Wij kunnen en zullen de wereldproblemen niet oplossen met ons land te laten vollopen met vreemdelingen waar we voor het grootste deel niets kunnen mee aanvangen tenzij ervoor betalen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Jij daarentegen : Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
En een link meegeven met het citaat lukt ook nog altijd niet. |
Citaat:
Je fulmineert tegen het kapitalisme maar doet er zélf deftig aan mee door bv niet levensnoodzakelijke goederen aan te kopen. |
Citaat:
Ik heb niets tegen het kapitalistisch systeem mocht het een beetje rechtvaardig zijn. Of zou dat niet samen kunnen gaan? Zou een rechtvaardig kapitalistisch systeem kunnen? Natuurlijk doe ik mee met het kapitalisme. Ik heb geen keuze. Heb jij ooit mogen kiezen in welk systeem je leeft? Ten andere is fair-trade ook nog altijd kapitalistisch. |
Citaat:
Je zou, al is het maar een klein steentje, kunnen bijdragen door niet levensnoodzakelijke goederen niet aan te kopen. Maar zover ga je niet, daarom dat ik sprak van je zoveelste spreidstand. |
Citaat:
Zo, ja; waarom negeer je dan wat ik schrijf? Ik heb geen goesting in een welles-nietes. Verder dan dat geraak jij niet. |
Citaat:
Een spreidstand die verschillende andere forumleden hier ook al aantoonden. |
Citaat:
En levert het wat op? Of is het genot van te geloven moreel superieur bezig te zijn voldoende? |
Citaat:
Nu en dan zijn er mensen die luisteren, wakker worden en zich laten overtuigen. Citaat:
Hoe zit dat bij jou? |
Citaat:
Geloogwaardigheid : dikke, vette 0. As ever. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be