![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Gaat die dan na de revalidatie zeggen "ik loop nu beter dan voor mijn ongeval"? |
Citaat:
Bovendien, wat weet jij wat al dan niet 'geveinsd' is bij mij? |
Citaat:
|
Citaat:
Is dat goed of slecht? |
Citaat:
Meer op je hoede zijn? |
Citaat:
Citaat:
Je ziet hier echter constant jezelf op te hemelen als dé incarnatie van goedheid. |
Heb je na het middelbaar een ander 'persona' aangenomen (t.o.v. medestudenten)?
|
Koenraad en SDX, kan je dat niet per PB doen?
|
Citaat:
Ik geef helemaal nìets (meer) om de mening van 'n ander...daarvoor is 't leven veel te kort en gebeuren er in dat te korte leven al genoeg nare dingen waar je geen controle over hebt, zonder dat je je de mening van 'n ander moet aantrekken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Lust jij bier?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat dat 'racisme' betreft, islam ìs geen ras, ik mag en zal en kan ertegen ageren. Wat dat andere, eerdere betreft, dat verhaal wat ik je net zei, over weerbaarheid enzo; In de lagere school was mijn beste vriendinnetje 'n Congolees meisje, werd aan de lopende band gepest, ìk was de enige die 't steeds voor haar opnam! Nu gij! |
Citaat:
|
Citaat:
Manmanman... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ben/was jij een moeders of een vaderskindje?
|
Citaat:
|
Citaat:
Als iemand tegen mij in de aanval gaat, kaats ik terug, ik ga er vanuit dat degene die over 'emmers' begint, tegen die bots kan, zou moeten kunnen! Zo ben ik, no hard feelings, als ik op "Zet uit" klik, is 't er niet meer. Nu die 'Nee' PM lezen. :-P |
Citaat:
|
Citaat:
Het lijkt mij dat veel mensen het heel bevrijdend vinden om na het afstuderen in een nieuwe omgeving terecht te komen waarin ze hun 'persona' opnieuw kunnen herdefinieren. Na 3 maanden vakantie is dan plots veel van hun karakteristiek (of zelfs excentriek) gedrag verdwenen. |
Citaat:
|
Het doet eigenlijk wel deugd om dat allemaal eens neer te schrijven.
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ondertussen was er al jaren zo'n antipestgroep op school, waar de pestkoppen zelf bijzaten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik kon moeilijk zijn klas binnenstormen en iedereen nen bonk geven. :-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Religie/ideologie is geen ras. Citaat:
Dan zou ik voor jou hetzelfde doen als voor haar, en wat ik voor Munglik zou gedaan hebben. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be