![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Iemand die kritiek heeft op de islam (of op een andere religie) maar geen haat koestert jegens een gelovige moslim (jood of christen) is geen racist. Kan iemand dat eens uitleggen aan de Stuyck? |
Citaat:
|
Citaat:
Dingen waarmee iemand anders geen zaken heeft , breng ik hier niet ter sprake. En "ruig" ? Uw woordenschat is wel heel vulgair voor een lerares . :roll: |
Citaat:
Wat zijn Vlamingen toch goedgelovige schaapjes. Ik vind jullie zo schattig. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik bewijs u hierboven net het tegendeel. Waarin geeft u nu weer precies les ? :lol: |
Citaat:
Tip: wees niet naïef en geloof nooit wat mensen op een forum typen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Burkazwemmen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En al zeker niet in biologie , want u denkt dat Allah de dino beenderen eigenhandig in de grond heeft gestoken. :lol: Iets gekker denken kan haast niet. :lol::lol::lol::lol::lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou mijn leven geven voor de islam. Ik ben een islamofiel. |
Citaat:
Heeft u wel voldoende liefde gekregen ? |
Citaat:
Als ik dan toch een foob moet zijn om in uw kader te passen, doe mij maar een islamofoobfoobfoob |
Ter informatie :
Racisme : http://nl.wikipedia.org/wiki/Racisme Dus enkel i.v.m. ras, ethniciteit,.... (is een 'onderdeel' van discriminatie) Discriminatie : http://nl.wikipedia.org/wiki/Discriminatie M.a.w. iemand die discrimineert i.v.m. een geloof is eigenlijk geen racist maar een .... (tiens, daar bestaat zelfs geen apart woord voor)....'iemand die discrimineert' dan maar.... 8-) Dit is het einde van dit lesuur, nu speeltijd.... :-D |
Citaat:
Maar nu serieus . Mannen die zichzelf laten ontploffen krijgen 72 maagden , maar wat krijgen de vrouwen ? En? Moeten zoetwatermosselen ook ritueel geslacht worden ? En ? Mogen moslims giraffenvlees eten ? 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
Dan ben ik liever een extrimistofoob. |
De verdraagzamen aan het werk! :lol:
----------------------------------- Wie zou je vermoorden en waarom? Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Echt een neus voor goede tips hebt ge blijkbaar niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Verzekeringen brengen zo ongeveer 4 maal meer per werkuur op dan bankactiviteiten. Rationele keuzes dringen zich dan op. Ik heb nu minder stress , minder last van overvallen en een hoger inkomen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De Nederlanders lopen ze wel als slaafjes achterna. |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be