![]()  | 

Citaat: 

Ik ben alleszins niet van mening dat 'de Europeanen' moeten verdwijnen en/of in hun deel van de wereld plaats moeten maken voor andere volkeren/culturen. Dat betekent evenwel nog niet dat ik ALLES wat die Europeanen verder nog doen & laten zomaar en zonder meer ga accepteren.  | 

Citaat: 

Kapitalisme en het hersenloos consumeren zijn onze ondergang. Wat Eberhard zegt, is een absoluut doemscenario is, maar de manier hoe hij het brengt doet me altijd wel glimlachen. Hij beseft zeer goed dat wat hij hier zegt zich wel degelijk voltrekt en de politieke klasse in zowat alle Europese landen hier aan mee doet. Enkel Polen kan, zelfs met vele tienduizenden jonge Polen die elk jaar het land verlaten, redelijk goed standhouden omdat ze altijd een hoog geboortecijfer hebben gehad. Net als IJsland, maar daar woont bijna niemand.  | 

Citaat: 

Nog een tactiek van de zigeuners, 1 appartement kopen en er met 60 intrekken zoveel lawaai en vuilnis produceren zodat de andere bewoners het aftrappen. Daarna die andere appartementen opkopen voor een prikje omdat niemand nog naast die zigeuners wil wonen. Het doel heiligt de middelen, zeker ?  | 

Citaat: 

| 

Citaat: 

In Nederland is Boris Van Der Ham met een beperkte groep het “Freedom of thought” rapport rechtstreeks gaan overhandigen bij de ambassades van een aantal islamitische landen, een actie die ik ook graag had gezien in eigen land. Jammer genoeg is de huidige generatie vrijzinnigen niet meer uit hetzelfde hout als vroeger, ik herinner mij nog levendig een leerkracht zedenleer uit de jaren tachtig en hoe deze dame te keer ging tegen de kerk. Het verzet tegen haat en racisme tegen niet-moslims mag best wat meer zijn en in die zin sta ik ook achter de acties van Pegida. Verzet zou er in de loop van jaar ook wel eens kunnen komen uit de hoek van een samenwerking tussen Opendoors en IHEU, waar christelijke slachtoffers vallen deugd het meestal ook niet voor niet-religieuzen.  | 

Citaat: 

| 

Citaat: 

| 

Citaat: 

Commentaar overbodig denk ik.  | 

Citaat: 

Of behoor jij tot tot de middenklasse die veroordeeld is te geloven in music4life achtige fabels? En die hebben nochtans ook tot minstens hun 18e in t Vlaamse onderwijs gezeten. Nog steeds zo dom & naief als het achterwerk van een varken.  | 

Citaat: 

Geluk = voortplanten voor veel immigranten Maar dat ga je een gemiddelde witte Vlaam niet uitleggen hoor. Die denkt dat geluk = volvreten, citytrips, iphone, wintersport, Flikken op tv, suv, nieuwe keuken... Die hebben dat geleerd he. Op school, van den tv en hunne politici. En dan zal het wel kloppen zeker?  | 

Citaat: 

Bestaat ie wel eigenlijk?  | 

Citaat: 

Heb je er al eens bij stilgestaan, jij en je aan-de-lopende-band-kwekers & broedmachines, wie de handen uit de mouwen gaat steken en de muilen van die nergens-goed-voor-lui open gaat houden als de witkonten uitgestorven zijn? Jullie zelf? We kunnen nu al zien hoe dat zal zijn in paradijzen van herkomst. Fraai is 't niet anders zouden ze niet massaal met z'n allen, vaak zelfs met gevaar voor eigen leven, in dat decadente Europa willen zijn.  | 

1 Bijlage(n) 

Citaat: 

| 

Citaat: 

Maar dat geldt ook omgekeerd: minder welvaart = meer kinderen. En het manna zal niet uit de hemel blijven vallen. De Westerse Economie is op zijn retour, velen zijn al ontwaakt uit hun staat van consumeerzombie. Iets als de Pegida beweging was 15 jaar geleden ondenkbaar. En als dat nu wel mogelijk is, stel je dan voor wat er over 15 jaar mogelijk is. En ondertussen gaan de bedrijfjes één voor één op de fles...  | 

Citaat: 

Wij beseffen dat onze aardkloot niet meer volk aankan. De Chinezen gaan daar nog een stuk verder in. Maar die zullen ondertussen al lang uitgestorven zijn volgens u.  | 

Citaat: 

| 

Citaat: 

| 

Citaat: 

| 

Citaat: 

| 

Citaat: 

| 

Citaat: 

| 

Citaat: 

| 

| 

Citaat: 

En een SUV als "rijkdom". Bedankt om nog eens de algemeen Vlaamse psyche te willen illustreren... Citaat: 

Juist in armere streken én daar waar de rijkere Europese elites wonen is het kindertal bovengemiddeld. Het is de witte middenklasse die zichzelf tot debiliserend consumentisme heeft veroordeeld. En dan zijn kinderen maar een ellendige kostenpost nietwaar? En het deel van hen dat er niet in slaagt mee te graaien met hun soortgenoten, staan nu op een pegida demonstratie. Zo simpel is het. Citaat: 

Of durf je niet meer zo goed?  | 

Ook de verdraagzame Zweden zijn de islamisering kotsbeu. 
	Ook de Denen. Ook een groot aantal Nederlanders. Ook een groot aantal Belgen. Ook...  | 

Citaat: 

Met durf heeft dat overigens niks te maken, eerder de kosten (potentiële vervolging) afwegen tegen de baten (tegen een muur kunnen spreken).  | 

Citaat: 

https://www.youtube.com/watch?v=khXghe-_dms  | 

Citaat: 

Citaat: 

| 

Citaat: 

| 

Citaat: 

| 

Citaat: 

| 

Citaat: 

| 

Citaat: 

| 

Citaat: 

| 

Citaat: 

| 

Citaat: 

| 

Citaat: 

Maw er wordt betoogd tegen iets wat niet bestaat. Die paar procent moslims in steden maakt nog niet dat er sprake is van islamisering van een land.  | 

Citaat: 

Kijk naar het geboortecijfer. Dat zegt namelijk alles. De bejaarden hier sterven massaal en worden vervangen door hier geboren allochtonen. Zo simpel is dat. In de grote steden zijn 50% van de geboorten het werk van allochtonen. Het zijn zij die over 20-30 jaar de dienst zullen uitmaken. Uw 'paar procenten' zijn niet meer dan de mensen roet in de ogen strooien. Het gekke is dat mensen die dat beweren dat nog echt zelf geloven ook.  | 

Des te erger, dat die paar procent al voor zoveel heibel zorgen dat zovelen 't al kotsbeu zijn. 
	Kan je nagaan als de aantallen groeien...  | 

Citaat: 

Die "paar procent" moslims zijn wel opdringerig en EISEN steeds meer van ons, belastingbetalers. + Ze dragen extra bij aan de verloedering van onze steden.  | 
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:30. | 
	Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.

Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be