Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Onrust en terrorisme in Europa (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=223)
-   -   Duitsers zijn islamisering kotsbeu: Wekelijks betogingen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=210871)

djimi 4 januari 2015 13:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander (Bericht 7482132)
Verdwijnen en plaats maken voor andere volkeren/culturen.
Dat is het enige nog toegestane antwoord dat de Europeanen mogen geven in de huidige poco dictatuur, toch?

Zou het? En wat dan nog? Sinds wanneer laat u zich door wat voor dictatuur dan ook voorschrijven wat u dient te denken?

Ik ben alleszins niet van mening dat 'de Europeanen' moeten verdwijnen en/of in hun deel van de wereld plaats moeten maken voor andere volkeren/culturen.

Dat betekent evenwel nog niet dat ik ALLES wat die Europeanen verder nog doen & laten zomaar en zonder meer ga accepteren.

poekieJ 4 januari 2015 14:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door djimi (Bericht 7482295)
Ik ben alleszins niet van mening dat 'de Europeanen' moeten verdwijnen en/of in hun deel van de wereld plaats moeten maken voor andere volkeren/culturen.

Of u die mening deelt of niet is van geen tel. Het gebeurt gewoon. Gisteren, vandaag en morgen. Wij hebben onszelf niet meer nodig, want in plaats van een derde kind kunnen we dus wel één keer per jaar extra op reis gaan, of die dure flatscreen kopen. Prioriteiten weet u wel. Maar ondertussen wel klagen op al die allochtonen die naar hier komen en wél meer kinderen hebben. De hypocrisie dringt bij weinigen door.

Kapitalisme en het hersenloos consumeren zijn onze ondergang.
Wat Eberhard zegt, is een absoluut doemscenario is, maar de manier hoe hij het brengt doet me altijd wel glimlachen. Hij beseft zeer goed dat wat hij hier zegt zich wel degelijk voltrekt en de politieke klasse in zowat alle Europese landen hier aan mee doet. Enkel Polen kan, zelfs met vele tienduizenden jonge Polen die elk jaar het land verlaten, redelijk goed standhouden omdat ze altijd een hoog geboortecijfer hebben gehad. Net als IJsland, maar daar woont bijna niemand.

TV-verslaafde 4 januari 2015 14:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door poekieJ (Bericht 7482397)
Of u die mening deelt of niet is van geen tel. Het gebeurt gewoon. Gisteren, vandaag en morgen. Wij hebben onszelf niet meer nodig, want in plaats van een derde kind kunnen we dus wel één keer per jaar extra op reis gaan, of die dure flatscreen kopen. Prioriteiten weet u wel. Maar ondertussen wel klagen op al die allochtonen die naar hier komen en wél meer kinderen hebben. De hypocrisie dringt bij weinigen door.

Kapitalisme en het hersenloos consumeren zijn onze ondergang.
Wat Eberhard zegt, is een absoluut doemscenario is, maar de manier hoe hij het brengt doet me altijd wel glimlachen. Hij beseft zeer goed dat wat hij hier zegt zich wel degelijk voltrekt en de politieke klasse in zowat alle Europese landen hier aan mee doet. Enkel Polen kan, zelfs met vele tienduizenden jonge Polen die elk jaar het land verlaten, redelijk goed standhouden omdat ze altijd een hoog geboortecijfer hebben gehad. Net als IJsland, maar daar woont bijna niemand.

Zoals die zigeuners doen zeker, leven van de kinderbijslag en niet werken. Kinderen verwaarlozen en op straat laten rondzwerven tussen het vuilnis. Zo blijven kweken tot de vrouw niet meer kan. Vader met rolex, mercedes, gouden kettingen, enz...

Nog een tactiek van de zigeuners, 1 appartement kopen en er met 60 intrekken zoveel lawaai en vuilnis produceren zodat de andere bewoners het aftrappen. Daarna die andere appartementen opkopen voor een prikje omdat niemand nog naast die zigeuners wil wonen.

Het doel heiligt de middelen, zeker ?

TheFourHorsemen 4 januari 2015 15:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc (Bericht 7482208)
Dan begrijp je dus niet hoe geopolitiek werkt.

Raar, want je kunt daar veel over lezen.

"Begrijpen" is misschien slecht verwoord, want ik snap de logica er wel achter. Ik snap alleen niet dat men geen ethische bezwaren heeft.

Yordin 4 januari 2015 15:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door djimi (Bericht 7482103)
Eveneens in de twintigste eeuw hebben ze door zichzelf massaal voor hun Führer op te offeren zeer duidelijk aanschouwelijk gemaakt dat adembenemende bekrompenheid, blinde haat, ongebreidelde megalomanie, ongeneeslijke paranoia, tomeloze razernij en andere vormen van waanzin al bij al bitter weinig positieve inspiratie opleveren als het er op aan komt een bruikbaar antwoord te vinden op de vraag:

wat gaan we doen met onszelf en de wereld rondom ons?

Daarvoor ben ik de Duitsers heel érg dankbaar.

Absoluut maar wat destijds in Duitsland gebeurt is, zou net een bijkomende motivatie moeten zijn om de islam te bekritiseren, de industriële vernietiging van mensenlevens buiten beschouwing gelaten kunnen we immers identieke kenmerken en gedragspatronen waarnemen.

In Nederland is Boris Van Der Ham met een beperkte groep het “Freedom of thought” rapport rechtstreeks gaan overhandigen bij de ambassades van een aantal islamitische landen, een actie die ik ook graag had gezien in eigen land.
Jammer genoeg is de huidige generatie vrijzinnigen niet meer uit hetzelfde hout als vroeger, ik herinner mij nog levendig een leerkracht zedenleer uit de jaren tachtig en hoe deze dame te keer ging tegen de kerk.
Het verzet tegen haat en racisme tegen niet-moslims mag best wat meer zijn en in die zin sta ik ook achter de acties van Pegida.
Verzet zou er in de loop van jaar ook wel eens kunnen komen uit de hoek van een samenwerking tussen Opendoors en IHEU, waar christelijke slachtoffers vallen deugd het meestal ook niet voor niet-religieuzen.

Yordin 4 januari 2015 15:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen (Bericht 7482463)
"Begrijpen" is misschien slecht verwoord, want ik snap de logica er wel achter. Ik snap alleen niet dat men geen ethische bezwaren heeft.

Het gebrek aan ethische bezwaren is crimineel.

TV-verslaafde 4 januari 2015 15:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yordin (Bericht 7482499)
Absoluut maar wat destijds in Duitsland gebeurt is, zou net een bijkomende motivatie moeten zijn om de islam te bekritiseren, de industriële vernietiging van mensenlevens buiten beschouwing gelaten kunnen we immers identieke kenmerken en gedragspatronen waarnemen.

In Nederland is Boris Van Der Ham met een beperkte groep het “Freedom of thought” rapport rechtstreeks gaan overhandigen bij de ambassades van een aantal islamitische landen, een actie die ik ook graag had gezien in eigen land.
Jammer genoeg is de huidige generatie vrijzinnigen niet meer uit hetzelfde hout als vroeger, ik herinner mij nog levendig een leerkracht zedenleer uit de jaren tachtig en hoe deze dame te keer ging tegen de kerk.
Het verzet tegen haat en racisme tegen niet-moslims mag best wat meer zijn en in die zin sta ik ook achter de acties van Pegida.
Verzet zou er in de loop van jaar ook wel eens kunnen komen uit de hoek van een samenwerking tussen Opendoors en IHEU, waar christelijke slachtoffers vallen deugd het meestal ook niet voor niet-religieuzen.

Van mijn part mag heel de wereld wel naar hier komen om hun geluk te zoeken op 1 simpele voorwaarde; verplichte vasectomie. ;-)

Thuleander 4 januari 2015 16:57

Citaat:

Zou het? En wat dan nog?

Tja...
Commentaar overbodig denk ik.

Eberhard Leclerc 4 januari 2015 17:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen (Bericht 7482463)
Ik snap alleen niet dat men geen ethische bezwaren heeft.

Ethiek en geld hebben niets met elkaar te maken hoor.

Of behoor jij tot tot de middenklasse die veroordeeld is te geloven in music4life achtige fabels?
En die hebben nochtans ook tot minstens hun 18e in t Vlaamse onderwijs gezeten. Nog steeds zo dom & naief als het achterwerk van een varken.

Eberhard Leclerc 4 januari 2015 17:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde (Bericht 7482524)
Van mijn part mag heel de wereld wel naar hier komen om hun geluk te zoeken op 1 simpele voorwaarde; verplichte vasectomie.

Geluk = voortplanten voor veel immigranten

Maar dat ga je een gemiddelde witte Vlaam niet uitleggen hoor. Die denkt dat geluk = volvreten, citytrips, iphone, wintersport, Flikken op tv, suv, nieuwe keuken...

Die hebben dat geleerd he. Op school, van den tv en hunne politici. En dan zal het wel kloppen zeker?

Eberhard Leclerc 4 januari 2015 17:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander (Bericht 7482220)
Wat kan jou dat als niet-Europeaan schelen?
Hou jij je maar gewoon bezig met jouw volk en jouw cultuur (wie of wat die ook mogen zijn).

Eerst Annemans die niet kon uitleggen wat een "Vlaming" was, nu jij die niet kan uitleggen wat een "Europeaan" is.

Bestaat ie wel eigenlijk?

SDX 4 januari 2015 17:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc (Bericht 7482677)

Maar dat ga je een gemiddelde witte Vlaam niet uitleggen hoor. Die denkt dat geluk = volvreten, citytrips, iphone, wintersport, Flikken op tv, suv, nieuwe keuken...

Die hebben dat geleerd he. Op school, van den tv en hunne politici. En dan zal het wel kloppen zeker?

Jij hebt dat gehoord op je zolderkamertje bij mama dat ze dat geleerd hebben op school?

Heb je er al eens bij stilgestaan, jij en je aan-de-lopende-band-kwekers & broedmachines, wie de handen uit de mouwen gaat steken en de muilen van die nergens-goed-voor-lui open gaat houden als de witkonten uitgestorven zijn?

Jullie zelf?

We kunnen nu al zien hoe dat zal zijn in paradijzen van herkomst.

Fraai is 't niet anders zouden ze niet massaal met z'n allen, vaak zelfs met gevaar voor eigen leven, in dat decadente Europa willen zijn.

Zipper 4 januari 2015 17:29

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander (Bericht 7482091)
Duitsers hebben altijd een voortrekkersrol gespeeld in de verdediging van het Avondland.
In de oudheid tegen de Romeinse bezetter, in de middeleeuwen tegen de oprukkende islamieten, in de twintigste eeuw tegen de communistische bloedhonden van Stalin...

ja, ze hadden zo hun methode om het avondland te redden...............

Thuleander 4 januari 2015 17:30

Citaat:

Klopt.
Maar dat geldt ook omgekeerd: minder welvaart = meer kinderen.
En het manna zal niet uit de hemel blijven vallen.
De Westerse Economie is op zijn retour, velen zijn al ontwaakt uit hun staat van consumeerzombie.
Iets als de Pegida beweging was 15 jaar geleden ondenkbaar.
En als dat nu wel mogelijk is, stel je dan voor wat er over 15 jaar mogelijk is.
En ondertussen gaan de bedrijfjes één voor één op de fles...

Bobke 4 januari 2015 17:33

Citaat:

De witte vlaam is dat stadium inderdaad al lang voorbij.
Wij beseffen dat onze aardkloot niet meer volk aankan.
De Chinezen gaan daar nog een stuk verder in.
Maar die zullen ondertussen al lang uitgestorven zijn volgens u.

Thuleander 4 januari 2015 17:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc (Bericht 7482691)
Eerst Annemans die niet kon uitleggen wat een "Vlaming" was, nu jij die niet kan uitleggen wat een "Europeaan" is.

Wanneer het erom gaat iemand uit te kiezen om te beroven, te verkrachten, te bestelen of van racisme te beschuldigen weten jullie anders donders goed wie de Vlaming en de Europeaan is, niet?

TheFourHorsemen 4 januari 2015 17:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc (Bericht 7482672)
Ethiek en geld hebben niets met elkaar te maken hoor.

Of behoor jij tot tot de middenklasse die veroordeeld is te geloven in music4life achtige fabels?
En die hebben nochtans ook tot minstens hun 18e in t Vlaamse onderwijs gezeten. Nog steeds zo dom & naief als het achterwerk van een varken.

Ik geloof niet in music4life achtige fabels. Ik geloof wel dat er betere oliebronnen zijn dan SA.

Bobke 4 januari 2015 17:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc (Bericht 7482201)
Wat is dat dé Europeanen? Een nieuw volk misschien

Iets wat veel moslims haten als de pest maar elkaar verdrummen om er te geraken.

djimi 4 januari 2015 17:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yordin (Bericht 7482499)
Absoluut maar wat destijds in Duitsland gebeurd is, zou net een bijkomende motivatie moeten zijn om de islam te bekritiseren, de industriële vernietiging van mensenlevens buiten beschouwing gelaten kunnen we immers identieke kenmerken en gedragspatronen waarnemen...

Voor zover ik mij kan herinneren heb ik nooit beweerd dat de islam buiten schot dient te blijven.

TV-verslaafde 4 januari 2015 18:25

Citaat:

Verheerlijking van armoede en criminaliteit is "cool" of wat ?

Marnik 4 januari 2015 18:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc (Bericht 7480947)
Zelfs in deze draad werd, namens pegida kennelijk, de holocaust geminimaliseerd.
Zo onschuldig is dat dus niet. Integendeel. Of geloof jij ook niet in de holocaust?

Als je mij bedoelt, ben je hier flagrant aan het liegen en bewust mist aan het spuien, kerel. Ik heb duidelijk gesteld dat ik niet in naam van Pegida of het Duitse volk spreek. Hoe zou dat ook kunnen, als Vlaming. En ik sprak dan nog enkel over de aantallen.

Yordin 4 januari 2015 18:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door djimi (Bericht 7482721)
Voor zover ik mij kan herinneren heb ik nooit beweerd dat de islam buiten schot dient te blijven.

Mijn reactie was niet bedoeld als een verwijt, misverstandje denk ik.

Thuleander 4 januari 2015 18:36

Geenstijl sympathiseert met PEGIDA.

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven...ben_peopf.html

Eberhard Leclerc 4 januari 2015 19:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde (Bericht 7482747)
Verheerlijking van armoede en criminaliteit is "cool" of wat ?

Dat bedoel ik dus precies: Jij ziet voortplanting als armoede (en criminaliteit?)
En een SUV als "rijkdom".

Bedankt om nog eens de algemeen Vlaamse psyche te willen illustreren...

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander (Bericht 7482698)
Maar dat geldt ook omgekeerd: minder welvaart = meer kinderen.
...

Welnee.

Juist in armere streken én daar waar de rijkere Europese elites wonen is het kindertal bovengemiddeld.

Het is de witte middenklasse die zichzelf tot debiliserend consumentisme heeft veroordeeld. En dan zijn kinderen maar een ellendige kostenpost nietwaar?
En het deel van hen dat er niet in slaagt mee te graaien met hun soortgenoten, staan nu op een pegida demonstratie. Zo simpel is het.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marnik (Bericht 7482754)
Ik heb duidelijk gesteld dat ik niet in naam van Pegida of het Duitse volk spreek. Hoe zou dat ook kunnen, als Vlaming. En ik sprak dan nog enkel over de aantallen.

Kun je ons inmiddels al vertellen hoeveel joden er volgens jou zijn vergast door je Duitse vrienden? *Je mag er géén miljoen naastzitten.
Of durf je niet meer zo goed?

Boduo 4 januari 2015 20:02

Ook de verdraagzame Zweden zijn de islamisering kotsbeu.
Ook de Denen.
Ook een groot aantal Nederlanders.
Ook een groot aantal Belgen.
Ook...

Marnik 4 januari 2015 20:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc (Bericht 7482836)
Kun je ons inmiddels al vertellen hoeveel joden er volgens jou zijn vergast door je Duitse vrienden? *Je mag er géén miljoen naastzitten.

Ik zou daar gerust over in discussie willen gaan, maar helaas is dat bij wet verboden. Dus je zal me niet verleiden tot onwettige uitspraken op internet waarmee ik niks meer bereik dan in m'n eigen vel snijden.
Met durf heeft dat overigens niks te maken, eerder de kosten (potentiële vervolging) afwegen tegen de baten (tegen een muur kunnen spreken).

Thuleander 4 januari 2015 20:32

Citaat:

Het is de witte middenklasse die zichzelf tot debiliserend consumentisme heeft veroordeeld.

https://www.youtube.com/watch?v=I5W956OrC8k
https://www.youtube.com/watch?v=khXghe-_dms

djimi 5 januari 2015 07:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander (Bericht 7482666)
Tja...
Commentaar overbodig denk ik.

Hebt u het vervolg niet meer gelezen?

Citaat:

Zou het? En wat dan nog? Sinds wanneer laat u zich door wat voor dictatuur dan ook voorschrijven wat u dient te denken?

...

djimi 5 januari 2015 07:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yordin (Bericht 7482758)
Mijn reactie was niet bedoeld als een verwijt, misverstandje denk ik.

Ik heb uw reactie dan ook niet als een verwijt aangevoeld ;-)

Pericles 5 januari 2015 09:41

Citaat:

Dat bedoel ik dus precies: Jij ziet voortplanting als armoede (en criminaliteit?)

Welnee.

Juist in armere streken én daar waar de rijkere Europese elites wonen is het kindertal bovengemiddeld.

Het is de witte middenklasse die zichzelf tot debiliserend consumentisme heeft veroordeeld. En dan zijn kinderen maar een ellendige kostenpost nietwaar?
En het deel van hen dat er niet in slaagt mee te graaien met hun soortgenoten, staan nu op een pegida demonstratie. Zo simpel is het.

Ha ha , kerel , al men morgen het kindergeld beperkt tot twee kinderen , stoppen de moslims ook met kweken. Kinderen kweken wordt door hen beschouwd als een bron van inkomsten. Met hun kinderen zijn ze geen hol begaan , ze laten - 12 jarigen tot na middernacht" buiten spelen " en hoe ze het op school doen interesseert hen geen hol.

Nietzsche 5 januari 2015 09:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander (Bericht 7482759)
Geenstijl sympathiseert met PEGIDA.

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven...ben_peopf.html

Dat doet geenstijl helemaal niet.

Nietzsche 5 januari 2015 09:44

Citaat:

Welnee.

Het is nogal idioot om kindjes te baren in een omgeving van armoede.

Pericles 5 januari 2015 09:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 7483487)
Het is nogal idioot om kindjes te baren in een omgeving van armoede.

Als je ze nauwelijks eten geeft (ze komen meermaals zonder boterhammen naar school) en je legt ze met 4 of 5 op een kamer, valt er met kindergeld winst te boeken. En hoe gek het ook mag klinken , daar is het hen om te doen. Dat hun kinderen geen of weinig toekomst hebben , interesseert hen geen hol, later doen ze hetzelfde als hun ouders.

Nietzsche 5 januari 2015 09:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 7483492)
Als je ze nauwelijks eten geeft (ze komen meermaals zonder boterhammen naar school) en je legt ze met 4 of 5 op een kamer, valt er met kindergeld winst te boeken. En hoe gek het ook mag klinken , daar is het hen om te doen. Dat hun kinderen geen of weinig toekomst hebben , interesseert hen geen hol, later doen ze hetzelfde als hun ouders.

Dat maakt het niet minder idioot.

Pericles 5 januari 2015 09:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 7483493)
Dat maakt het niet minder idioot.

Inderdaad, maar het is , jammer genoeg, de realiteit.

Nietzsche 5 januari 2015 10:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 7483497)
Inderdaad, maar het is , jammer genoeg, de realiteit.

No shit.....

Sjaax 5 januari 2015 10:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boduo (Bericht 7482849)
Ook de verdraagzame Zweden zijn de islamisering kotsbeu.
Ook de Denen.
Ook een groot aantal Nederlanders.
Ook een groot aantal Belgen.
Ook...

Ook ik heb last van spoken.

Maw er wordt betoogd tegen iets wat niet bestaat. Die paar procent moslims in steden maakt nog niet dat er sprake is van islamisering van een land.

poekieJ 5 januari 2015 11:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sjaax (Bericht 7483518)

Maw er wordt betoogd tegen iets wat niet bestaat. Die paar procent moslims in steden maakt nog niet dat er sprake is van islamisering van een land.

U lijkt wel een gehersenspoelde Duitse universiteitsstudent. Die komen ook standaard met zulke onzin aandraven, maar hebben nul achtergrondkennis over het onderwerp.

Kijk naar het geboortecijfer. Dat zegt namelijk alles. De bejaarden hier sterven massaal en worden vervangen door hier geboren allochtonen. Zo simpel is dat. In de grote steden zijn 50% van de geboorten het werk van allochtonen. Het zijn zij die over 20-30 jaar de dienst zullen uitmaken. Uw 'paar procenten' zijn niet meer dan de mensen roet in de ogen strooien.

Het gekke is dat mensen die dat beweren dat nog echt zelf geloven ook.

SDX 5 januari 2015 11:06

Des te erger, dat die paar procent al voor zoveel heibel zorgen dat zovelen 't al kotsbeu zijn.

Kan je nagaan als de aantallen groeien...

Boduo 5 januari 2015 13:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sjaax (Bericht 7483518)

In Duitsland zijn er NU alleen al meer dan 4.000.000 Turken + x aantal andere moslims.
Die "paar procent" moslims zijn wel opdringerig en EISEN steeds meer van ons, belastingbetalers.
+ Ze dragen extra bij aan de verloedering van onze steden.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be