Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Michel redt het niet (https://forum.politics.be/showthread.php?t=221489)

Sukkelaar 1 augustus 2015 11:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige (Bericht 7760603)
Maar van TWEE walletjes gelijk eten, dat zal NIET lukken op internationaal vlak. Het is ofwel knikken en zwijgen, of roepen en opstappen binnen de NAVO.

http://aff.skynetblogs.be/

Toch niet, de kosten voor de Navo zal ook in andere landen financieel moeten ingebonden worden. De Navo zal zich moeten bezinnen om de taken op een andere manier te organiseren. En dat kan mogelijk zijn.

vrijzinnige 1 augustus 2015 12:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sukkelaar (Bericht 7760846)
Toch niet, de kosten voor de Navo zal ook in andere landen financieel moeten ingebonden worden. De Navo zal zich moeten bezinnen om de taken op een andere manier te organiseren. En dat kan mogelijk zijn.

Sukkelaar, die uitleg klopt niet !
Want in Belgie gaan de defensie uitgaven naar 2019 naar 2,2 miljard, om naar 2030 te verdrievoudigen naar 6,6 miljard. Dit althans volgens de plannen van Steven Vandeput NVA. En dit, volgens zijn "eigen zeggen", om aan de roep van de NAVO te voldoen !

Vrijheideerst 1 augustus 2015 13:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sukkelaar (Bericht 7760565)
Eh, de NVA voortdurend?

Het VB heeft geen compromissen meer te sluiten, want ze bestaat nog uit 20 man, de hond van Fluppe niet meegerekend.

Bob 1 augustus 2015 13:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige (Bericht 7760391)

En ? De media in Belgie is nu eenmaal centrumlinks. Reden ook waarom de media door de linkse kerk op handen wordt gedragen.
Het enige rechtse tijdschrift dat ik ken is het Pallieterke, een tijdschrift dat dan weer te weinig kwaliteit heeft om echt door te breken.
Centrumrechts heeft men misschien nog DeTijd, die waardevolle artikels afwisselt met financiele en andere prietpraat.

Vrijheideerst 1 augustus 2015 13:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bob (Bericht 7760906)
En ? De media in Belgie is nu eenmaal centrumlinks. Reden ook waarom de media door de linkse kerk op handen wordt gedragen.
Het enige rechtse tijdschrift dat ik ken is het Pallieterke, een tijdschrift dat dan weer te weinig kwaliteit heeft om echt door te breken.
Centrumrechts heeft men misschien nog DeTijd, die waardevolle artikels afwisselt met financiele en andere prietpraat.

Ach jong, haast overal, van de VS tot NL is de media, hoewel natuurlijk nooit 100% objectief, veel diverser dan hier.

Van Elsevier tot de Wall Street Journal over The Huffington Post, ik mag ze graag lezen.

dpg 1 augustus 2015 19:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige (Bericht 7760808)
Maw, de zelfbenoemde bedrijfsleiders dpg en hamac, keuren het optreden van de NVA verkozenen in het federale parlement goed, maar schreeuwen moord en brand als werknemers opkomen voor hun verworven rechten !

Mijnheer " de nulmeridiaan loopt door mijn reet" heeft nogmaals de pretentie te weten wat anderen denken en goedkeuren.

vrijzinnige 1 augustus 2015 20:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 7761094)
Mijnheer " de nulmeridiaan loopt door mijn reet" heeft nogmaals de pretentie te weten wat anderen denken en goedkeuren.

Maar al zeker NIET afkeuren !

dpg 1 augustus 2015 20:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige (Bericht 7761147)
Maar al zeker NIET afkeuren !

bron ?

Of ben je weer aan het kakken uit uw mond ?

vrijzinnige 1 augustus 2015 22:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 7761154)
bron ?

Die bron waar jij naar vraagt, zijn je "EIGEN" reacties !

Ook moet het mij nog van het hart dat jij ongelooflijke reclame hebt gemaakt voor jou partij, met je scheldpartijen aan mijn adres, want nu kan iedereen lezen welk vlees er in de NVA kuip zit.

dpg 2 augustus 2015 06:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige (Bericht 7761310)
Die bron waar jij naar vraagt, zijn je "EIGEN" reacties !

Ook moet het mij nog van het hart dat jij ongelooflijke reclame hebt gemaakt voor jou partij, met je scheldpartijen aan mijn adres, want nu kan iedereen lezen welk vlees er in de NVA kuip zit.

Dan is het ook geen probleem om die bron te geven.
Anders ben je zoals steeds aan het kakken uit uw mond.

Henri1 2 augustus 2015 07:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 7760339)
Ah ok, het VOKA hoofdkwartier is dus niet het hoofdkwartier van de N-VA.

Dat mag je niet hardop zeggen. Zeker hier niet.

vrijzinnige 2 augustus 2015 08:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 7761526)
Dan is het ook geen probleem om die bron te geven.
Anders ben je zoals steeds aan het kakken uit uw mond.

En Bartje was nog zo fier dat hij het VB had verslagen, maar samen met hun kiezers is ook het taalgebruik mee overgelopen.

dpg 2 augustus 2015 11:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige (Bericht 7761581)
En Bartje was nog zo fier dat hij het VB had verslagen, maar samen met hun kiezers is ook het taalgebruik mee overgelopen.

bron ?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be