![]() |
Citaat:
Crombez mocht al stampend en al briesend zijn uitleg komen geven in De Afspraak: het was de schuld van Descheemaecker en de vuile N-VA... Over het aandeel van Meeuws zweeg hij zedig terwijl die kerel samen met het vuile verleden en heden van zijn partij eigenlijk de grootste schuld draagt in deze zaak. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Jawadde.... Jullie weten het dus, brave, progressieve jongens en meisjes. Voortaan moeten jullie je de goede raad van Crombez ter harte nemen. Het recente rode verleden van Tommeke Meeuws bij De Lijn doet er niet langer toe, maar het verre zwarte verleden van bepaalde Vlaams-nationalisten, uiteraard wél. :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: |
Citaat:
|
Politiekers zijn toch echt nog niet snel beschaamd... en waarom zouden ze, volgende keer stemt men toch weer op dezelfde, tot vervelens toe, corrupte bende.
|
Citaat:
|
"Samen"....in de mensen hun zakken zitten.
|
Het wijst op een dodelijke politieke bloedarmoede als Sp.a Antwerpen zichzelf vastklampt aan een duister figuur als Stom Meeuws. Hoe denken die dat dit nu zo verder kan?
En wat gaat kandidaat-burgemeester Van Besien nu doen? Hij verklaarde gisteren in Ter Zake dat Meeuws weg ging uit het kartel, gaat hij dit vandaag herroepen? Van Besien is totaal ongeschikt om burgemeester te worden, dat is nu wel heel duidelijk. De linkse losers worden nogal ruw wakker geschud in Vlaanderen :rofl: |
Citaat:
De kans is klein dat dit zal verbeteren, na de verbeten verdediging van Meeuws door Crombez. Ik dacht dat Crombez slimmer was. Zijn frontale aanval op de N-VA bewijst dat ik mij vergiste. Met vijanden zoals Crombez en Van Besien heeft De Wever geen vrienden nodig. "Samen" mogen de roodgroenen hun ambitie opbergen om De Wever van de troon te stoten. Zelfs de tsjeven zie ik geen politieke zelfmoord plegen door met de roodgroene bende sjoemelaars in zee te gaan. En zonder de tsjeven halen rood, groen én de PVDA "Samen" niet eens zoveel stemmen als de N-VA op haar eentje. |
Crombez weigert alsnog het ontslag van Meeuws dat Van Besien al 'moedig' noemde ...
is Crombez nu de schaduwvoorzitter van Groen? de kingmaker van Samen? :lol: |
Citaat:
Als er één iets is wat de sossen vurig hopen dan is het wel dat het verleden volledig wordt uitgewist. |
Citaat:
Dat belooft voor de verstandhouding tussen beide geliefden. 8-) Een ding is wel overduidelijk geworden: noch Van Besien, noch Crombez, noch Meeuws zijn leidersfiguren. De ravage zou niet te overzien zijn mocht de "progressieve" heilige drievuldigheid het voor het zeggen krijgen in Antwerpen én Vlaanderen. Crombez heeft de kans om komaf te maken met het sjoemelverleden van zijn partij grandioos verkeken, en de groenen zullen in de klappen delen. Om met de standaardwoordenschat van Het Oosten af te ronden: zoveel is zeker!:-P |
|
Citaat:
Feit is ook: Crombez kon en kan gewoon niets anders doen dan hetgeen hij nu doet, koppig doorgaan en doen alsof dit een aanval is op hem en zijn partijtje. Als ze Meeuws opofferen dan hebben ze in Antwerpen niemand om hem te vervangen. Het is zoals de presentator van De Afspraak al suggereerde: Meeuws was de minst twijfelachtige figuur in Antwerpen, er is gewoonweg geen alternatief. En zo hinkt het kartel samen verder richting de afgrond. |
Meneer Vanbezien was duidelijk uit het oog verloren dat hij iets te zeggen heeft in Groen,maar niet bij SpA.
kan gebeuren natuurlijk. |
Citaat:
|
Descheemaecker heeft ondertussen ook al gereageerd en hij schiet terecht met scherp op Crombez:
Citaat:
|
Oeps, wat lees ik hier? Er komt vandaag nog bagger bovendrijven en deze keer speelt Groen ook een "glansrol"
Citaat:
|
Citaat:
Als Crombez het van "de minst twijfelachtige figuren" zoals een ontslagen sjoemelaar moet hebben is het nog veel erger gesteld met zijn partij dan gedacht. En de groenen gaan de kostprijs van hun politiek avontuurtje moeten delen met de rooien. Alleszins zullen ze de prijs cash, en uit hun eigen portemonee, moeten betalen. |
Citaat:
Hoe kan hij zo dom zijn om het gesjoemel van Tom Meeuws proberen goed te praten? Het antwoord op die vraag is simpel: Bart Eeckhout komt uit dezelfde rode augiasstal. |
Citaat:
|
Citaat:
Crombez weet op den duur niet meer van welk hout hij politieke pijlen moet maken. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Di Rupo=weg. Kerbache=weg. Meeuws=(nog) niet weg. Pffftttt.... Wat een bende! |
Citaat:
Uiteraard is het zeer erg gesteld met Crombez zijn partij, er zit ook nog zeer veel vuiligheid onder de oppervlakte verborgen en wie daar weet van heeft in op geregelde tijdstippen strategisch informatie lost die kan en die zal deze partij ten gronde richten. Feit is ook dat het zogenaamde politieke talent ook niet naar een neergaande partij zoals Sp.a gaat want politici zijn en blijven opportunisten: die gaan waar het meest te halen valt. En zo zien we Sp.a verworden tot een rioolpartij die ze eigenlijk altijd geweest is. De essentie wordt nu voor iedereen zichtbaar: doen alsof je sociaal bent maar in feite enkel en alleen op de vetpotten azen en sjoemelen in het duister als ze de kans krijgen. |
Citaat:
Citaat:
"Iedereen doet het, meester" "Bracke deed hetzelfde, juffrouw". |
Ik lees al meer dan een jaar hier bijna dagelijks mee. En het heeft maanden geduurd om mijn account actief te krijgen. En sinds enkele weken kan ik ook inloggen maar voelde ik mij niet geroepen om mijn commentaar hier ergens te zetten. Maar iedereen moet een uitlaatklep hebben en zijn mening kunnen geven. Dus bij deze mijn allereerste post. Mij voorstellen zal ik wel beetje bij beetje doen.
In de politiek is het meer en meer niet van je bent onschuldig tot het tegendeel is bewezen maar eerder je bent schuldig tot het tegendeel is bewezen. Over Tom Meeuws op zich kan ik weinig zeggen want ik ken de man helemaal niet. Zoals elke politicus zal hij wel als hij kan zijn zakken vullen. Wat ik veel belangrijker vind is dat hierdoor SAMEN wordt geschaad. Want het laatste wat ik wil is dat mensen als Wouter Besien of Kristof Calvo meer macht zouden krijgen. Dat zou ons terug 100 jaar in de tijd katapulteren. John Crombez dan weet gewoon niet meer wat te vertellen en komt steeds met hetzelfde praatje vol zelfmedelijden af. De meest ongeloofwaardige persoon in de Belgische politiek. Wie gelooft nu nog een woord van deze man? Ik denk dat het voor SPA een uitdovend sprookje is en ze met veel geluk nog de kiesdrempel zullen halen. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Daar zit vast en zeker ook nog een hoop donkerbruine drek onder de oppervlakte. Het is ook een talent van politici he: inzien dat je eigen partij richting de afgrond aan het schuiven is en er zelf tijdig mee stoppen zonder al te veel kleerscheuren. |
Ik moet hier toch enorm hard om lachen:
Citaat:
:rofl: |
Citaat:
Terwijl de N-VA de ene na de anderen overloper en/of nieuwkomer aantrekt, en kansen geeft bij gebrek aan politiek personeel, gebeurt er bij de partij van Crombez het omgekeerde. De VLD heeft zichzelf door die handelwijze ten gronde gericht, maar de tijd van gaan is voor de N-VA (nog) niet gekomen. Voorlopig kan de N-VA blunders zoals Bracke aan. Ik kreeg trouwens ook bijna medelijden met Bracke bij het zien van het laatste vraaggesprek op tv. Als opgejaagd wild probeerde hij, al weglopend en herhaaldelijk zijn rug draaiend, een einde te maken aan het "verhoor". Om in de grond te zinken van schaamte. :oops::oops::oops: Crombez is nog niet zover. Met de moed der wanhoop vecht hij door, maar de toekomst ziet er noch voor hem, noch voor zijn partij rooskleurig uit. Ik hoop uit de grond van mijn hart dat de groene witter-dan-wit-wassers delen in de "winst". |
Citaat:
Citaat:
Ik zal mij moeten vermannen, zie ik. Compassie is uit den boze. |
Citaat:
Zoals Jambon deed met de zogenaamde influx van de Soedanezen sedert de opschorting van de vluchten naar Soedan en waarover hij geen enkel objectief cijfer had. Meer nog, men weet de halve tijd niet eens of mensen al dan niet Soedanees zijn omdat ze geen papieren hebben. |
Citaat:
|
![]() ![]() ![]() |
Citaat:
Start een draad over Jambon en de Soedanezen, en haal daar je hartje op tot je erbij neervalt, maar blijf voor één keer bij het onderwerp van deze draad. Dat is niet Jambon en de Soedanezen, maar Tom Meeuws die, eens te meer, in vieze papieren zit. En niet alleen Tom Meeuws. Ook Crombez en Van Besien delen in de klappen. Voer genoeg dus voor discussie ivp te proberen om de discussie te vermijden door voortdurend van onderwerp te veranderen. |
Citaat:
Niet gebaren van Crommenaas! |
Als Groen nu nog verder gaat met Samen, zijn het echt idioten.
Op zich moet het trouwens geen slecht verhaal worden voor Groen. Ok, de grootste Antwerpse partij kunnen ze nu zeker niet worden, maar dat was met Samen ook, N-VA ging sowieso winnen. Maar ze gaan sowieso de grootste linkse partij worden in Antwerpen, ik zie PVDA echt niet doorbreken. En wat in Antwerpen start, gaat meestal ook in Vlaanderen gevolg hebben. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be