![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Willen we al de landen al op een hoopje zetten waar door islamgeweld het heel triestig is om te leven??? En over de overrompeling van Amerika en de uitroeiing van de Indianen zullen we ook maar zwijgen zeker... |
Citaat:
En wat is nu de precieze link met de opmerking van Hypochonder waar ik op reageerde ? |
Citaat:
Wat zei Churchill... "De volgend oorlog zal een facistische oorlog tegen het facisme zijn"... en jullie vervullen tot nu toe opperbest die rol... In inderdaad ik ben bevreesd voor de toekomst; ik zie die enorm zwart in en ik zie la Belgique inderdaad al liggen op de schroothoop van de vierde wereldlanden als er al niet eerder een nieuwe wereldoorlog zal losbreken... Ik weet ten andere niet wat het ergste zou zijn... |
Citaat:
Het was dan ook niet bedoeld als sneer of verwijt hé Maar goed Om er even over door te bomen wat zou hier dan een beter of ideaal systeem kunnen zijn waar ge liever voor zou opteren. Ik kan het me nogal moeilijk bedenken/indenken dat ook hier de oplossing zou liggen in 'contractbreuk dus vogelvrij verklaring' |
Citaat:
Weet, Mevrouw, dat ik tot geen enkele partij behoor. Weet dat ik geen enkel partijprogramma lees... Over welke voorschriften heeft u het??? |
Citaat:
|
Citaat:
je komt net de bevestigen wat ik zei Geen één van die zaken is strikt strafbaar te noemen. Moest dat zo zijn kan je wat tegen beginnen. En denkelijk is er ook een hemelsbreed verschil tussen dit soort bagger en het soort dat S&V al jarenlang rondstrooit. Maar zelfs bij gelijke tred zou S&V dus ook niet verbaasd mogen zijn wat doodsbedreigingen te ontvangen. Als ze dan rapporteren zijn het dus evenzeer "pussy's" Citaat:
Of neen da's allemaal uit de lucht gegrepen :-) We zullen zien wat de klacht teen pano & vrt gaat opbrengen, niet |
Citaat:
|
Citaat:
Dat zijn vrij gelijkaardige gedachten binnen verschillende volkeren die beide 'eigen volk eerst' als motto hebben. |
Citaat:
Wie won de verkiezingen & werd president v.h. machtigste land ter wereld ? :twisted: |
Citaat:
Als zelfs De Morgen (toch niet echt een verdachte bron, nietwaar) beweert dat de helft vd Belgische moslims extremist zijn, wie ben ik dan om die krant tegen te spreken ?? https://www.demorgen.be/nieuws/helft...list~b2344ae6/ Als we ruw geschat zeggen dat in België zo'n klein miljoen islamieten rondlopen, kunnen we dus concluderen dat daar dan zo'n 500.000 extreme wacko's bij zitten. Als dat geen mooie vooruitzichten zijn :roll::roll: |
Citaat:
|
‘Tienduizenden moslims hebben meegevochten aan de kant van de nazi’s’ Of er ook maar iets van waar is, geen idee van maar toch het nalezen waard. |
Citaat:
Wat doe je in feite met eventuele opdrachtgevers patrickve ? Citaat:
Volgens mij hangt er een grote poster van Darwin met bijhorend handig voorziene keukenrolhouder boven je bed Citaat:
Ook Darwin trouwens...de man kan het ook niet helpen dat die phrase volledig uit zijn context gerukt is en bovendien later nog gerecupereerd is door de sociaal darwinistische stroming "survivel of the fittest" wilt gewoon zeggen dat de best aangepaste de beste kansen maakt om te overleven...da's dus vrij passief en kan zelf betekenen dat het in noodzakelijke symbiose met een andere soort zal zij, Het gaat dus niet over de de 'fittest' in zin van het grootste competitieve vermogen om een ander actief te verdringen, uit te sluiten of te gaan overheersen....al komt dat er misschien wel vaak om neer Citaat:
Mij lijkt het ook een volgende 'evolutionaire' stap maar veel zal afhangen _ al ga je dat op langere termijn niet kunnen verhinderen_ van onze argwaan ervoor, vermoedelijk [quote] Immers, die strijd is grotendeels ingegeven door het Malthusiaanse principe: dat elke soort die succesvol uitbreidt, uiteindelijk tegen resource limieten botst: wij noemen dat "ecologische problemen". Het is interessant te weten dat Darwin zijn eerste inspiratie uit de werken van Malthus haalde tussen haakjes: het idee dat er in de natuur veel meer leven geboren wordt dan het ecosysteem mogelijk kan dragen, is wat inspireert om een "struggle for life" te voeren. Zelfs als mens zijn wij geconfineerd tot de aarde. Het is onmogelijk om grote delen van de bevolking naar andere planeten te brengen (dat is iets anders dan ginder een nieuwe bevolking te beginnen, he).quote] tjah maar dan bekijk je weer feiten na datum hé Ik bedoel : Het is best denkbaar (andere wereld / andere mogelijkheden) dat organismen ( leuke denkpiste met die machine-wereld van je) in perfecte harmonie _misschien moeten sommigen elkaar zelfs niet opvreten_ voor miljarden jaren ... en zelfs de theoretische eeuwigheid Dus dan hadden we geen Darwin, Malthus etc om dat zelfs nog maar vast te stellen [quote] Maar voor machines is dat het geval niet noodzakelijk meer. Dan valt die barrière van eindige resources weg. Maw, binnenkort zwermt het leven dat op aarde begon, uit. Maar onder de vorm van machines, niet van biologische wezens. Wij zijn de overgangssoort. Zo een uitgezwermd machinaal leven kan tegen heel veel, he. Zelfs tegen supernova's. Gewoon omdat ze overal zitten.[quote] ah hier se ...ik had eerst dit nog moeten lezen ;-) Maar wat je zegt dat zou gelden voor machines ( ongelimiteerde resources : alhoewel ) kan je theoretisch ook voor biologische wezens beschouwen Citaat:
Het verschil zou hier net kunnen zijn dat ze gewoon hun ding doen ....niks overnemen etc Want ergens spreek jezelf een beetje tegen hé Ongelimiteerde resources maar toch zou de menselijke soort door hen (op welke manier dan ook) ophouden door hun komst |
Citaat:
Beter niet experimenteren dus Maar ja je hebt ergens gelijk hoor De denkoefening : We dienen JvdB elke dag een glas gemalen abrikozenpitten toe en we plakken er x-tijd op dat ie dat gaat overleven kan misschien ook een zeer verrassende wending nemen |
Citaat:
Zeg nu zelf parcifal da's toch een gok waard Volgens de kwantumtheorie heb je een zekere kans op overleving ;-) |
Citaat:
;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Ja we zijn er zeer ver mee gekomen Hoe ge het draait of keer we leven in de meest welvarende en veiligste periode ( op de lichte schommelingen na) ooit ... dat is een onmiskenbaar feit hoe ge het draait of keert Is dat dankzij of ondanks hen ? Maakt niet echt uit de denkoefening was "we zijn er ver mee gekomen" Kon het beter ? waarschijnlijk wel Kan het slechter ? Absoluut ! |
Citaat:
|
Citaat:
Kon het beter ? absoluut Kan het slechter ? waarschijnlijk wel En dat zou al een hele andere nuance geven... Dus allemaal zever in pakjes... |
Citaat:
Neen pindakaas want dan moet ge toch ook niet meer gaan kiezen. De opzet is net dat ge wel ergens een predictie kunt maken Anders trekken we toch gewoon random een programmaatje uit een grote ton. Wat zal het dit jaar worden ? Ah we gaan deze reis voor Maoïsme da's zo weer eens iets wat anders dan de nationaalsocialsiten van vorige reis ....en wie weet valt morgen de de partij ISLAM misschien wel uit de bus Als ge het niet probeert weet ge niet hoe goed ze het misschien doen |
Citaat:
Laat ze het toch eens proberen...wie weet hoe goed doen ze het misschien niet Ge kunt er immers niks over zeggen tot ge ze eens aan de macht laat |
Citaat:
De vraag is gewoon of het wenselijk is Volgens de overgrote meerderheid is dat dus tot nader order niet wenselijk |
Citaat:
|
Die zat eraan te komen Je weet dat die wetmatigheid staat voor absolute de bovengrens aan de lengte van discussies en op fora op het internet worden gebruik om de discussie in de thread te beëindigen ? |
Citaat:
|
Citaat:
Maar dat is dus NIET hetzelfde als de etnocentrische variant "Eigen volk eerst", dat zou in de amerikaanse verkiezingscampagne ongeveer geklonken hebben als : "White Americans first". |
Citaat:
|
Citaat:
Als die zelfde morgen, dit geconfirmeerd door de grote gouwleider, beweert dat _ik zeg zomaar wat_ tenminste 1/3 van de vb-kiezers extremistisch is dan betekent dat er meer dan 250000 wacko's rondlopen Verdubbelen ze een volgende keertje dan betekent dit 500000 wacko's |
Citaat:
Leugens...... America first duidt op Amerika en niet op de Amerikaanse bevolking... Het zijn jullie die dat er van maakt... Bovendien verkrijgt men in America zo maar niet het staatsburgerschap en moet men daar eerst bewijzen dat men inderdaad een burger geworden is van de Amerikaanse staat en dat totaal in tegenstelling met la Belgique en met jullie ideaal, iedereen welkom hier, de grootste profiteurs het eerste... Als men zegt la Belgique first heeft dat totaal niets te maken met de Belgische bevolking maar wel de belangen van het land Belgique, ook als die belangen regelrecht zouden ingaan tegen de eigen bevolking... |
Citaat:
|
Citaat:
JvdB, en met hem blijkbaar een heleboel anderen, hebben liever een trial and error |
Citaat:
|
Citaat:
Klopt het soms niet ? |
Citaat:
|
Citaat:
Dát het slechter kán staat trouwens als een paal boven water ... dus da's een zekerheid Een kleine burgeroorlog zou volstaan |
Citaat:
't Is nu niet dat we het hier over wasmachines hadden |
Citaat:
Mijn vrouw is in april dit jaar Belgische geworden (na 6 jaar hier te wonen en jaren van talencursussen en een heus inburgeringstraject) Dat je dat zomaar krijgt is debiele nonsens. Kom eens buiten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be